Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

z cyklu - jakie opony?

Featured Replies

Napisano

Cześć wszystkim,

zainspirowany wątkiem obok zacząłem się zastanawiać, czy nie pomyśleć o zmianie opon w moim sprzęcie. Problem w tym, że jeżeli chodzi o opony motocyklowe to jestem zupełnie zielony. Prośba o jakieś sugestie (firma, typ, etc).

Pacjent to Honda CBF 600 z 2005r, bardzo małe przebiegi roczne z niewielkimi prędkościami (do 120-130), raczej miasto i wypady podmiejskie, żadnych długich tras. Aktualnie założone opony o rozmiarze przód 120/70ZR17 M/C (58W) tył 160/60ZR17 M/C (69W), chyba są oryginalne ale nie jestem pewien. Z góry dzięki za pomoc.

Napisano

Kup jakieś sportowo turystyczne, koniecznie w takim samym rozmiarze jak masz teraz.

Polecane modele to Michelin PilotRoad2, Pirelli Angel ST, Metzeler Roadtec Z8, Dunlop RoadSmart.

Napisano

> Cześć wszystkim,

> zainspirowany wątkiem obok zacząłem się zastanawiać, czy nie pomyśleć o zmianie opon w moim

> sprzęcie. Problem w tym, że jeżeli chodzi o opony motocyklowe to jestem zupełnie zielony.

> Prośba o jakieś sugestie (firma, typ, etc).

> Pacjent to Honda CBF 600 z 2005r, bardzo małe przebiegi roczne z niewielkimi prędkościami (do

> 120-130), raczej miasto i wypady podmiejskie, żadnych długich tras. Aktualnie założone opony o

> rozmiarze przód 120/70ZR17 M/C (58W) tył 160/60ZR17 M/C (69W), chyba są oryginalne ale nie

> jestem pewien. Z góry dzięki za pomoc.

jedne z lepszych to Michelin Pilot Road, choć osobiście jeżdżę na torowych bridgestonach.