Skocz do zawartości

Wymiana tylnej piasty


MaRo2k

Rekomendowane odpowiedzi

jak pociągniesz za piastę, to powinna zejść, najwyżej wspomożesz się breszką wink.gif

wewnętrzna bieżnia, która zostanie na czopie przy blasze osłaniającej może nie być chętna do zejścia, więc zaopatrz się w cierpliwość, a najlepiej w ...

700.1260.jpg

albo w ...

TECHA-9000.jpg

plus

1012040935_1_DRAPER-Sciagacz-do-lozysk-duzy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie

> jak odkręcisz centralną nakrętkę, to powinno zejść

> zalezy co chcesz robić, bo jak zmieniać łozyska, to musisz zaopatrzyć się w ściągacz do bieżni

> łożyska, która zostanie na czopie

w przypadku uno w 75% wewnętrzna bieżnia schodzi razem z piastą.

Wiec może kolega MaRo2k będzie miał szczęście i zejdzie wszystko razem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w przypadku uno w 75% wewnętrzna bieżnia schodzi razem z piastą.

> Wiec może kolega MaRo2k będzie miał szczęście i zejdzie wszystko razem

OT zeby.GIF

czy tylna piasta z normalnego Uno pasuje do UT? jeśli nie to od czego można dopasować?

bow.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> OT

> czy tylna piasta z normalnego Uno pasuje do UT? jeśli nie to od czego można dopasować?

zwykła piasta podejdzie tylko musisz wtedy zastosować dystans 5mm pod tarczę waytogo.gif

piasty tylne do UT ztcw są towarem nieosiągalnym sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zwykła piasta podejdzie tylko musisz wtedy zastosować dystans 5mm pod tarczę

> piasty tylne do UT ztcw są towarem nieosiągalnym

Faktycznie, sprawdzałem dziś, piasta w UT jest 5mm "dłuższa" od normalnej zlosnik.gif

A tak BTW, założyłeś już tarcze na tył? zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Faktycznie, sprawdzałem dziś, piasta w UT jest 5mm "dłuższa" od normalnej

> A tak BTW, założyłeś już tarcze na tył?

czekam na zaciski, bo wysłałem je do Mielca do regeneracji wink.gif

tak to mam już wszystko, więc może w tym tygodniu ogarnę temat, wszystko zależy kiedy będę mógł wjechać u kumpla na podnośnik w warsztacie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czekam na zaciski, bo wysłałem je do Mielca do regeneracji

> tak to mam już wszystko, więc może w tym tygodniu ogarnę temat, wszystko zależy kiedy będę mógł

> wjechać u kumpla na podnośnik w warsztacie

wysłałem tam zaciski ze sieny do regeneracji bo miałem urwany jeden odpowietrznik i zamiast włożyć nowy odpowietrznik w tym dobrym zacisku wypiaskowali go a potem był ułamany jak otworzyłem paczke, gumki od prowadnic były stare bo nie było takiej plastikowej tulejki w środku gumki a gwint na tych tulejkach na których chodzi zacisk był pordzewiały czyli nawet ich nie odkręcali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobaczymy jak to zrobili u mnie, chociaż po rozmowach telefonicznych nie odczułem żadnych wewnętrznych obaw, a i szef sprawiał wrażenie profesjonalisty, dlatego zdecydowałem się na nich wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.