Skocz do zawartości

Zakup Tarczy i klocków i wymiana


cypajak

Rekomendowane odpowiedzi

> Musze zakupić Tarcze oraz kolcki do swojego Misia 1.2 Dynamic z 2004 z ABS.

> Jakie tarcze i klocki polecacie, lub których stanowczo nie kupować ?

Dobry zestaw to tarcze brembo i klocki ferrodo, dobre są też tarcze bosch (oryginały) z klockami textar.

Ale na pewno nie mieszaj tych zestawów, ja teraz przez pomyłkę kupiłem klocki textar do tarcz bermbo i mi piszczę przy hamowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Musze zakupić Tarcze oraz kolcki do swojego Misia 1.2 Dynamic z 2004 z ABS.

> Jakie tarcze i klocki polecacie, lub których stanowczo nie kupować ?

Polecam Mikody nacinane /nawiercane- wersja GT series (najlepiej zmówić u nich w sklepie internetowym- najtaniej jest - ok 190 pln/ kpl z wysyłką)- dużo większa odporność na przegrzanie.

i do tego Klocki TRW Lucas- co prawda mocniej pylą ale bardzo ładnie hamują i są odporne na temperaturę - koszt ok 50 pln

Nie polecam tarcz brembo a także klocków ferrodo- takiego szajsu piszczącego w życiu nie miałem

możesz się zastanowić także nad oryginalnymi tarczami- koszt ok 45 pln szt w ASO waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Musze zakupić Tarcze oraz kolcki do swojego Misia 1.2 Dynamic z 2004 z ABS.

> Jakie tarcze i klocki polecacie, lub których stanowczo nie kupować ?

ostatnio zapodalem zestaw tarcze plus klocki bosch -wg mnie spisuja sie bardzo dobrze

mozesz rozwazyc tez tarcze mikode wiercone i ciete i do tego klocki remsa - swietne klocki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Musze zakupić Tarcze oraz kolcki do swojego Misia 1.2 Dynamic z 2004 z ABS.

> Jakie tarcze i klocki polecacie, lub których stanowczo nie kupować ?

nie kupuj klocków ferrodo mialem dwa razy i nigdy wiecej ich nie kupie, nie dosc ze piszcza to na dodatek pylą okropnie i felgi sa usrane ciagle pyłem. kup Boscha- bardzo dobre klocki, nie pyla i nie piszcza ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja miałem brembo i klocki ferrodo i było wszystko ok nic mi nie piszczało.

> Tarcze nacinane to moim zdaniem w połączeniu z normalnymi klockami kiepski pomysł, bo szybko się

> klocki będą wycierać.

wyprowadzę Cię z błędu- nie znikają szybciej niż na normalnej tarczy - pisze Ci to użytkownik tarcz Mikoda, Brembo,Origniali Ricambi oraz Magnetti Marelli grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Macie jakiegoś manuala jak wymienić tarcze?? Koniecznie z foto bym prosił

oplaca sie samemu brudzic?

mnie wymiana tarcz i klockow kosztowala.... 20 zl

to szczerze za tyle to mi sie nie oplacalo wyjmowac podnosnika i kol odkrecac nie mowiac o reszczcie

a manual.. chyba zbyt wielka filozofia to nie jest -

tarcze trzymaja sie na srubach jakie widac po zdjeciu kola - to te szpilki i zdejmujesz zacisk i po sprawie

sruby mocujace zacisk sa dwie (tak jakby za tarcza od wewnetrznej strony

tu widac miejsca po srubach

niech mnie ktos poprawi jezeli cos zle mowie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarcze trzymaja sie na srubach jakie widac po zdjeciu kola - to te szpilki i zdejmujesz zacisk i po sprawie

Czyli te 2 maleńkie szpilki trzymają całą tarczę?? A czy nie powinno się odkręciś ogromnej sruby na środku ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tarcze trzymaja sie na srubach jakie widac po zdjeciu kola - to te szpilki i zdejmujesz zacisk i po

> sprawie

> Czyli te 2 maleńkie szpilki trzymają całą tarczę?? A czy nie powinno się odkręciś ogromnej sruby na

> środku ??

no nie.. tarcza dociskana jest jeszcze przez samo kolo i sruby ktorymi dokrecasz kolo

ale ta duza nakretka w srodku tarczy nie trzyma jej- zerknij pierwsze lepsze zdjecie tarczy i od razu zobaczysz ze tarcza wchodzi na kolnierz piasty i ma 6 otworow - 4 to sruby trzymajace kola a dwie to szpilki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tarcze trzymaja sie na srubach jakie widac po zdjeciu kola - to te szpilki i zdejmujesz zacisk i po

> sprawie

> Czyli te 2 maleńkie szpilki trzymają całą tarczę?? A czy nie powinno się odkręciś ogromnej sruby na

> środku ??

1. żeby zdemontować tarcze to okręcasz te szpileczki oraz musisz odkręcić zacisk hamulcowy od wewnętrznej strony

zaznaczone na foto-

284881887-1548998352.jpeg

taka śruba jest na górze i na dole

2. dopiero wówczas np gumowym młotkiem zbijasz tarczę uderzając ją od wewnętrznej strony

3. Po zdjęciu starej tarczy dokładnie - bardzo dokładnie oczyszczasz piastę i montujesz nową tarczę w odwrotnej kolejności

3. manual do wymiany klocków masz na naszej stronie www

post-33228-14352512312527_thumb.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.