lukke Napisano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2011 Witam, Proszę o podpowiedź co to jest taki zbiornik - po otwarciu maski po lewej stronie pomiędzy płynem chłodnicy a wlewem płyny do spryskiwaczy - połączony 2 rurkami z silnikiem. Zaglądnąłem dziś tam i widzę że pod jedną z rurek wyciek - coś jak olej napędowy lub smarowy. Auto miało niedawno wymieniany praktycznie cały silnik (padła pompa, zatarło się) wymieniali turbo, panewki, wtryskiwacze etc + jakieś płukanki robili (w ASO) Auto jest na gwarancji - dajcie znac czy jechać od razu do ASO z ryjkiem że znowu coś nawala. W jeździe nie czuć żeby coś się działo Na zdjęciu przedstawiam czerwonym markerem miejsce wycieku ( na zdjęciu go nie widać bo wyczyściłem żeby sprawdzić czy pojawi się znowu - czy nie był to czasem efekt poprzedniej awarii) Dzięki za pomoc Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2011 > Witam, > Proszę o podpowiedź co to jest taki zbiornik - po otwarciu maski po lewej stronie pomiędzy płynem > chłodnicy a wlewem płyny do spryskiwaczy - połączony 2 rurkami z silnikiem. wyglada na zbiornik plynu do wspomagania pozdr. M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blizniak1435053579 Napisano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2011 To jest zbiornik z płynem do wspomagania kierownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2011 > wyglada na zbiornik plynu do wspomagania > pozdr. > M. Dokladnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukke Napisano 17 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2011 Dziękuję za odpowiedźi. Jeszcze zatem pytanie jak się sprawdza poziom tego płynu - jest jakiś wskaźnik jak w oleju czy płynie chłodniczym - czy po prostu "na oko" - będę to obserwował i jeżeli znowu się pojawi - jade do ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2011 > Dziękuję za odpowiedźi. Jeszcze zatem pytanie jak się sprawdza poziom tego płynu - jest jakiś > wskaźnik jak w oleju czy płynie chłodniczym - czy po prostu "na oko" - będę to obserwował i > jeżeli znowu się pojawi - jade do ASO NIe do konca wiem jak to jest rozwiazane w tym akurat Peugocie. Ale najczesciej jest jakas miarka na korku i widac po wykreceniu, lub jakies znaczniki na zbiorniczku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukke Napisano 18 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2011 > NIe do konca wiem jak to jest rozwiazane w tym akurat Peugocie. > Ale najczesciej jest jakas miarka na korku i widac po wykreceniu, lub jakies znaczniki na > zbiorniczku. Okręciłem korek - było lekkie syknięcie a środku coś a'la lejek z sitkiem i nic więcej - sam zbiornik jest czarny - jak na zdjęciu - więc nie wiem - założyłem dziś opaskę metalową - obok tej co jest - bo wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują że to spod opaski - pojeżdżę i zobaczymy Dzięki za pomoc jeszcze raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.