Josyp Napisano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2011 pare pytan mam, bom laik calkowity w tym temacie: 1. Jak to jest rejestrowane? google mowia, ze jako pojazd samochodowy inny lub wolnobiezny, a jeszcze starsze informacje ze jako motocykl 2. jakie sa w zwiazku z powyzszym ograniczenia prawne i jakie koszty? ile kosztuje przeglad, ile oc, czy mozna jezdzic bez kasku? 3. jak jest z jazda po lasach? domyslam sie ze raczej nie mozna? a czy przejezdzac lesnymi sciezkami mozna? (tzn lesnymi drogami, a nie przez trawe, laki itp) 4. jaka pojemnosc baku maja mniej wiecej quady 200-250cm3 i ile moga palic przy zwyklej jezdzi w terenie (bez katowania, jezdzenie po lakach, lasach) 5. jak z awaryjnoscia? interesowalby mnie jakis chinol 200-250cm3 (jesli taka sama awaryjnosc jak chinskich motocykli to rozumiem, ze smialo mozna brac w ciemno, czy jednak jakies elementy sie ciagle psuja, np. zawiecha?) i gdzie jest wał, ze nowa sztuka z homologacja i gwarancja kosztuje praktycznie tyle co uzywki? http://allegro.pl/atv-bashan-200-cc-homologacja-bezposredni-importer-i1553119319.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2011 za 3,6 kpln to sobie dobry rower kup Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2011 > za 3,6 kpln to sobie dobry rower kup Albo 4 felgi z oponami i tez moze nie starczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pucek250 Napisano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2011 > 3. jak jest z jazda po lasach? domyslam sie ze raczej nie mozna? a czy przejezdzac lesnymi > sciezkami mozna? (tzn lesnymi drogami, a nie przez trawe, laki itp) Teren szybko zweryfikuję trwałość tego wynalazku - to nie to samo co jazda szosowa Znajomy miał na warsztacie 250 (lub 200) i dość często trzeba było to regulować i skręcać - "quad" miał 2 miesiące Pozytywnie mnie za to zaskoczyła dynamika tego maleństwa O więcej nie pytaj - nie lubię quadów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Josyp Napisano 20 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2011 > za 3,6 kpln to sobie dobry rower kup taaaaaaa uwielbiam takie odpowiedzi tak samo mowili o motocyklu a smiga az milo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2011 > taaaaaaa uwielbiam takie odpowiedzi > tak samo mowili o motocyklu a smiga az milo a dostaje tak w d00pe jak quad w terenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chaos Napisano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2011 > 5. jak z awaryjnoscia? interesowalby mnie jakis chinol 200-250cm3 (jesli taka sama awaryjnosc jak > chinskich motocykli to rozumiem, ze smialo mozna brac w ciemno, czy jednak jakies elementy sie > ciagle psuja, np. zawiecha?) > i gdzie jest wał, ze nowa sztuka z homologacja i gwarancja kosztuje praktycznie tyle co uzywki? > http://allegro.pl/atv-bashan-200-cc-homologacja-bezposredni-importer-i1553119319.html Jezdzilem troszke bashanem 250 , pojazd nie meczony a nader czesto pekaly felgi przednie (przerobione pozniej poprzez wspawanie blachy 3, poloski z jakiegos gownolitu bo wielowpusty mielone byly, lozyska tragedia, taki sprzet nalezalo by rozlozyc przerobic felgi wymianic lozyska zebatki i lancuch, wymianic tujelki metalowo gumowe na jakies wytrzymalsze, do silnika nie mialem zastzerzen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Josyp Napisano 20 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2011 > a dostaje tak w d00pe jak quad w terenie? niech pomysle moto: odpalania i jazda w wielkich mrozach na porzadku dziennym przejazdy przez zaspy sniegu powyzej osi kol jazda po dziurach 10cm prawie bez zwalniania sie czesto zdarza stanie w korkach z silnikiemchlodzonym powietrzem jazda przelotowa praktycznie zawsze z predkoscia prawie max i na bardzo wysokich obrotach kilka gleb a nawet jedna czolowka ze szkoda calkowita a jak zaznaczylem quadem chcialem sobie pojezdzic po zwyklych drogach przez las tudziez po lakach, wiec raczej spokojne obroty i predkosci, bez przegrzewania i bez ekstremalnego terenu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2011 W dobrej cenie mogę Ci załatwić acces motorsa 250tkę lub 300setkę no jedne z tańszych dobrych quadów wszystko poniżej to śmietnik i jak ktoś pisał, lepiej już sobie rower kupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Josyp Napisano 20 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2011 > Jezdzilem troszke bashanem 250 , pojazd nie meczony a nader czesto pekaly felgi przednie > (przerobione pozniej poprzez wspawanie blachy 3, poloski z jakiegos gownolitu bo wielowpusty > mielone byly, lozyska tragedia, taki sprzet nalezalo by rozlozyc przerobic felgi wymianic > lozyska zebatki i lancuch, wymianic tujelki metalowo gumowe na jakies wytrzymalsze, do silnika > nie mialem zastzerzen. a jak z dostepnoscia czesci i ile kosztuje przywrocenie do zycia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Josyp Napisano 20 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2011 > W dobrej cenie mogę Ci załatwić acces motorsa 250tkę lub 300setkę no jedne z tańszych dobrych > quadów wszystko poniżej to śmietnik i jak ktoś pisał, lepiej już sobie rower kupić ale tylko z rajchu, bo w PL wszystko to kible Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin114 Napisano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2011 > jazda przelotowa praktycznie zawsze z predkoscia prawie max i na bardzo wysokich obrotach > kilka gleb a nawet jedna czolowka ze szkoda calkowita > a jak zaznaczylem quadem chcialem sobie pojezdzic po zwyklych drogach przez las tudziez po lakach, > wiec raczej spokojne obroty i predkosci, bez przegrzewania i bez ekstremalnego terenu Kolega ma takiego 2 lata i jakoś jeszcze jezdzi.Nie sypie sie na potęgę. Tez kiedys chciałem quada to poleaci mi ta firme Lucky star Masz 4tys na quada pisz dołóż,masz 10tys pisz dołóż masz 15tys pisz dołóż.Kupujesz nowego to czemu nie używki.Zawsze złe . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnny_b2 Napisano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2011 > nie używki.Zawsze złe tego co poleciłeś zdaje się być ok, znajomy ma podobnego i chwali, ale faktycznie, jeśli chodzi o tego bashana, co kolega zapodał, no to nie ma cudów, dostaje się to za co się płaci Nie mozna oczekiwać, że będzie pomykał jak jakiś raptor , istnieje możliwość, że odpadną kółka etc, trzeba się z tym liczyć, no ale jest gwarancja, i można się z tym bawić. Co kto lubi Mój quad jest akurat w drodze do mnie, jak będzie to się pochwale tutaj, choć to kącik motocyklowy, to myślę jednak, że bardziej tu pasuje niż do aut. Przy wyborze brałem również pod uwagę chińczyka, ale jednak zdecydowałem się na "tradycyjne" rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2011 > ale tylko z rajchu, bo w PL wszystko to kible nie kupuje u pośredników po co kupować u niemieckiego importera jak można kupić na tajwanie u źródła:)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2011 > to poleaci mi ta firme Lucky star to jest acces motor to o czym pisałem wyżej. Za 12tyś można już mieć nówkę może i taniej nie sprawdzałem ostatnio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz086 Napisano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2011 > a jak zaznaczylem quadem chcialem sobie pojezdzic po zwyklych drogach przez las tudziez po lakach, > wiec raczej spokojne obroty i predkosci, bez przegrzewania i bez ekstremalnego terenu Musisz jedynie pamiętać, że jak będziesz quadem dojeżdżał po asfalcie, to sztywna tylna oś potrafi robić niespodzianki. Każdy skręt na asfalcie jest bardzo sztywny, tylne opony znikają w oczach, a jak się nawet trochę przesadzi na lekkim łuku to quad jedzie na 3 kołach. Jak będziesz tego unikał, to nie powinno być źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.