luk94 Napisano 21 Maja 2011 Udostępnij Napisano 21 Maja 2011 Koledzy wziąłem dziś strzałę na trzepak, bo coś mi dopkuje na dokłkach. Ale o dziwo luzów brak. Choć w sumie to powinno być oczywiste bo zmieniłem tulejki wahaczy i sworznie. Sprawdzone amory i luzy. Ktoś ma jakiś pomysł? Puka prawa strona. Jak ręcznie szarpnę autem to cisza na dołkach wariuje:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slick19 Napisano 21 Maja 2011 Udostępnij Napisano 21 Maja 2011 Poruszaj energicznie tyłem samochodu i napisz czy stuka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowtri Napisano 21 Maja 2011 Udostępnij Napisano 21 Maja 2011 Sprawdz mocowanie amorka na górze, u mnie było podobnie miałem lużną śróbe mocującą amorek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piomat Napisano 21 Maja 2011 Udostępnij Napisano 21 Maja 2011 U mnie tez stuka.. Z lewej strony...Luzów brak... Fachowiec włozył reke za kolo i usłyszałem stu-puk... Okazało się, ze jeden zwój sprezyny telepał sie w "kielichu"...Lezy sobie spokojnie, a na nierównosciach ... puk-stuk... "SPREZYNA" do wymiany, a raczej juz dwie... I chyba doloze nowe amorki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luk94 Napisano 22 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2011 Na pewno nie sprężyna czy amor bo dałem nowe jakieś dwa miechy temu. Wstępnie wygląda to na przegub ale wcześniej nic na to nie wskazywało bo przegub jak leci to przecież słychać taki charakterystyczne strzelanie na początku końca jego kariery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 22 Maja 2011 Udostępnij Napisano 22 Maja 2011 Może łącznik stabilizatora? Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PIOTREK22 Napisano 23 Maja 2011 Udostępnij Napisano 23 Maja 2011 Sprawdź czy puka jak delikatnie naciśniesz na hamulec ( na tyle by klocki doszły do tarcz ), ostatnio ponad miesiąc się bujałem z taką dolegliwością (przy okazji dopatrzyłem się pękniętej sprężyny ), coś pukało a zawieszenie już było 100% zrobione. Okazało się, że tarcza podbierała klocka na większych wybojach i wpierw tłukła nim o sprężynki ustalające aż sobie z nimi poradziła i waliło już po zacisku. w ostateczności zakończyło się na tym że mam super sprawdzone zawieszenie i przy okazji całe nowe hamulce z tyłu - tarcze były już na styk więc poleciały, zaciski się już wcześniej przycinały więc ...., a do zacisków "gratis" były klocki. Droga ta cisza i spokój wewnętrzny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kszyh00 Napisano 24 Maja 2011 Udostępnij Napisano 24 Maja 2011 > na dołkach wariuje:/ U mnie, na szarpaku i na rolkach nic nie było widać z tyłu. Okazało się, że dolne mocowanie w amorach się wyrobiło. Prawie już nie było tej gumy naokoło tulejki, przez którą przechodzi śruba. Tłukło najbardziej na małych nierównościach, jakby jeszcze w tak małym zakresie, że amory nie łapały nic do tłumienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djdoc Napisano 24 Maja 2011 Udostępnij Napisano 24 Maja 2011 > U mnie, na szarpaku i na rolkach nic nie było widać z tyłu. > Okazało się, że dolne mocowanie w amorach się wyrobiło. Prawie już nie było tej gumy naokoło > tulejki, przez którą przechodzi śruba. > Tłukło najbardziej na małych nierównościach, jakby jeszcze w tak małym zakresie, że amory nie > łapały nic do tłumienia. Witam Skłaniam się również do tego co pisze KSZYH00 U mnie też stuka prawa strona, jest to taki "głuchy" stuk na niewielkich dziurach. Dlaczego prawa? Dlatego, że nasze drogi wyglądają tak jak wyglądają i z reguły więcej dziur trafia na prawe koło. Otwórz maskę spójrz na kielich McPheersona jeśli pomiędzy kielichem a metalowym kołnierzem mocowania amortyzatora jest szczelina tzn że do wymiany masz właśnie poduszkę lub całe łożysko amortyzatora - więcej będziesz wiedział po demontażu (jeśli się mylę proszę mnie poprawić bo można chyba wymienić właśnie samą poduszkę), które jest wewnątrz kielicha u góry. Ja mam do wymiany właśnie te poduszki / łożyska - wymieniasz prawe i lewe - już jestem umówiony z szwagrem mechanikiem i od niego mam właśnie te informację Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jardo Napisano 28 Maja 2011 Udostępnij Napisano 28 Maja 2011 A moze to przekladnia kierownicza? U mnie stuka jak skrecam kierownica i jak mocniej przyhamuje bylem u mechaniora to powiedzial ze to przekładnia ale czy na pewno? Podepne sie bo nie chce zakladac nowego watku o stukaniu, czy mieliscie problemy z przekładniami w astrach h? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luk94 Napisano 28 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2011 Jest rozwiązanie - masakra:/ Odkręcił się zacisk hamulcowy:/ porażka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.