andre44 Napisano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2011 albo szukajka mnie nie lubi albo ja szukać nie potrafię mianowicie stuka mi coś w silniku a konkretnie w głowicy a żeby było jeszcze dokładniej to na wysokości korka wlewu oleju. i na 99% jestem przekonany ze jest luz na którymś zaworze. i moje pytanie brzmi jak się zabrać za ustawienie?? nie robiłem tego jeszcze a do odważnych świat należy wiem że się to ustawia (tłumacząc na chłopski rozum i tak żebym zrozumiał a jestem w miare kumaty) i co muszę kupić?? z góry dziękuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaRabbit Napisano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2011 A w jakim silniku? W 900 są hydrauliczne samoregulatory, a we frajerach zawory reguluje się płytkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobra180 Napisano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2011 w 900 są hydrauliczne ze wstępną regulacją mechaniczną w tej instrukcji powinno być dokładnie opisane jak się to robi .W zasadze nic nie musisz kupować oprócz uszczelki. http://diplodocs.pl/instrukcja-obslugi-uzytkowania/FIAT/CINQUECENTO-_O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andre44 Napisano 3 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2011 zapomniałem napisać ze 1.1 spi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
j2kyller Napisano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2011 > zapomniałem napisać ze 1.1 spi 1.se czytasz ze zrozumieniem serwisówke 2.sciagasz pokrywe i mierzysz szczelinomierzem luzy i zapisujesz 3a/opcja z dzwignia naciskowa naciskasz wyjmujesz płytke odkłądasz w szereg, odczytujesz/mierzysz grubosc zapisujesz 3b/opcja z brakiem dzwigni wyciagasz cały wałek wyjmujesz odczytujesz mierzysz zapisujesz 4odejmujesz dodajesz podejmujesz skmplikowane decyzje czy luz ustawic wyzej czy nizej 5.udajesz sie do sklepu w celu nabycia droga kupna płytek o wyliczonych wymiarach 6.skłądasz do kupy uwaga : jak ci napierdziela w silniku wyraznie w jednym miejscu to mozesz mieć zjechany wałek to taka cecha fiatowskich wałków że kurna zuzywaja sie w jednym miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andre44 Napisano 3 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2011 > uwaga : > jak ci napierdziela w silniku wyraznie w jednym miejscu to > mozesz mieć zjechany wałek to taka cecha fiatowskich wałków że kurna zuzywaja sie w jednym miejscu mi sie tak wydaje że w jednym miejscu stuka. jak stetoskopem posluchalem to tylko na wysokosci korka wlewy oleju. a oczywiscie po wałku bedzie widac ze sie zuzyl tak na oko czy trzeba bedzie mierzyc krzywki czy co tam sie mierzy :D i czy przy ok 70/75 tys moze juz walek siasc?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
j2kyller Napisano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2011 > mi sie tak wydaje że w jednym miejscu stuka. jak stetoskopem posluchalem to tylko na wysokosci > korka wlewy oleju. a oczywiscie po wałku bedzie widac ze sie zuzyl tak na oko czy trzeba > bedzie mierzyc krzywki czy co tam sie mierzy :D i czy przy ok 70/75 tys moze juz walek siasc?? jak dobrz osłuchałes i wyraznie stuka tylko w jednym miejscu to albo siadło gniazdo albo wałek moze byc widac na oko a moze nie wałek zmierzysz suwmiarka -nie bawimy sie w setne wałek moze siasc bo to jest wina wadliwej obróbki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2011 Po 7,5 km może siąść-wałek 176 ma trwałość ok. 300kkm w normalnej jeździe i na dobrym oleju,nie wnikaj za głeboko,dlaczego słychać na jednym-zdejmi pokrywę,pomierz luzy ustaw na jednakowe wartości i go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.