Skocz do zawartości

2 teorie do obalenia/potwierdzenia bo się nie znam


joshua79

Rekomendowane odpowiedzi

1/ Skoro EGR-y się zacinają od marnego paliwa (dużo sadzy jako produkt spalania, to czy np. po dodaniu dodatku do paliwa który powoduje wyższą temp. spalin tudzież sprawia że są bardziej "żrące" to czy jest możliwe by po czasie EGR się odblokował ? (jakoś się ta sadza pchnęła/rozczłonkowała)?

2/czy po dolaniu dodatku który wiąże wodę kondensacyjną w baku (co sprawia że rozproszona jest przepychana przez układ do spalenia) nie jest czasem tak że w jakiś sposób oczyszcza to komorę spalania i powoduje np. lepsze przyspieszenie?

Patrz: dotrysk wody stosowany w sportach samoch., tudzież lepsze właściwości podczas jazdy w zswiększonej wilgotności pow. (mgła)?

Nie zjedzcie mnie, takie luźne dywagacje 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1/ Skoro EGR-y się zacinają od marnego paliwa (dużo sadzy jako produkt spalania, to czy np. po

> dodaniu dodatku do paliwa który powoduje wyższą temp. spalin tudzież sprawia że są bardziej

> "żrące" to czy jest możliwe by po czasie EGR się odblokował ? (jakoś się ta sadza

> pchnęła/rozczłonkowała)?

EGR zatyka się "bo tak".

Musem jest stosowanie wysokiego stopnia recyrkulacji celem uniknięcia nadmiernej emisji NOx, a że zawór taki pracuje w skrajnie niekorzystnych warunkach, to jego żywotność jest - niestety - ograniczona.

Żadne cuda-wianki nie poprawią w sposób istotny "trwałości" tego urządzenia.

> 2/czy po dolaniu dodatku który wiąże wodę kondensacyjną w baku (co sprawia że rozproszona jest

> przepychana przez układ do spalenia) nie jest czasem tak że w jakiś sposób oczyszcza to komorę

> spalania i powoduje np. lepsze przyspieszenie?

> Patrz: dotrysk wody stosowany w sportach samoch., tudzież lepsze właściwości podczas jazdy w

> zswiększonej wilgotności pow. (mgła)?

> Nie zjedzcie mnie, takie luźne dywagacje

Moim zdaniem - nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dodatek do paliwa nie oczyści EGR-a. Za mały przepływ czynnika przez zawór.

> Wtrysk wody w sporcie ma na celu obniżenie temp. w komorze spalania. Nie myje jej.

Oraz podniesienie mocy przez zwiekszenie ciśnienia - woda po odparowaniu zajmuje większa objętość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.