MaRo2k Napisano 2 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2011 jak sie za to zabrac ? doszly mnie sluchy ze trzeba sanki opuszczasz zeby wyjac przekladnie prawda to ? ktos to przerabial ? P.S. Silnik 1.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 2 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2011 > jak sie za to zabrac ? doszly mnie sluchy ze trzeba sanki opuszczasz zeby wyjac przekladnie prawda > to ? ktos to przerabial ? > P.S. Silnik 1.4 Kilka dni temu. Obyło się bez opuszczania sanek, wóz był na podnośniku z "łapami". Przekładnię daje się wyjąć po stronie kierowcy, tylko trzeba się nieco pomęczyć na początku, by obrócić wychodzący z niej wałek kierownicy do góry. U mnie to robiło dwóch ludzi. Wkładanie tak samo. Jedna uwaga - gumy mocujące przekładnie trzeba zdjąć z niej gdy jest na miejscu, przed wyjmowaniem, z nimi nie wyjdzie. Zakładanie odwrotnie i mało przyjemne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 3 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 to juz cos mi rozjasnilo sytuacje ktos ma jeszcze jakies spotrzezenia, rady ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 > to juz cos mi rozjasnilo sytuacje > ktos ma jeszcze jakies spotrzezenia, rady ? jak już wyjmiesz przekładnię to przesmaruj ją porządnie i wymień gumy osłaniające zębatkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 3 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 stara idzie do hasioka bo do niczego innego sie nie nadaje, nowa bedzie montowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 4 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2011 > stara idzie do hasioka bo do niczego innego sie nie nadaje, nowa bedzie montowana To w nowej przypadkiem nie ściągaj gum i nie dokładaj smaru, bo Ci nie uznają w razie czego gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 4 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2011 to, to ja wiem i jest oczywiste dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 4 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2011 Przy okazji odkręcania przekładni odkręcasz tą blachę mocującą cięgna od biegów. Warto od razu zobaczyć ich stan i ewentualnie wymienić/przesmarować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 4 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2011 to juz dawno zrobione po urlopie trzeba bedzie sie wziasc do roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 4 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2011 > Kilka dni temu. Obyło się bez opuszczania sanek, wóz był na podnośniku z "łapami". Przekładnię daje > się wyjąć po stronie kierowcy, tylko trzeba się nieco pomęczyć na początku, by obrócić > wychodzący z niej wałek kierownicy do góry. U mnie to robiło dwóch ludzi. Wkładanie tak samo. > Jedna uwaga - gumy mocujące przekładnie trzeba zdjąć z niej gdy jest na miejscu, przed > wyjmowaniem, z nimi nie wyjdzie. Zakładanie odwrotnie i mało przyjemne. Zdjąłem z gumami... Najgorzej to było tego durnego sierżanta porozbierać (viva la 899) no a potem też nie jest łatwo ale da się. Kanał/podnośnik obowiązkowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.