analyzer64 Napisano 13 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 Witam, interesuje mnie Lancia Y, jedyne co wiem to to że posiadi silniki identyczne w Punto II, zawieszenie (chyba też PII,, jeśli się mylę to proszę o sprostowanie). Jakie bolączki ma to auto, o ile gama silników jest mi znana, to nie wiem jak jest w przypadku innych podzespołów, elektryki. Jak jest elementami blacharskimi (podaż elementów, rdza). Przeszukałem kącik pod kątem tego auta, jednak nie ma o nim zbyt dużo informacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woockush Napisano 13 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 > Witam, > interesuje mnie Lancia Y, jedyne co wiem to to że posiadi silniki identyczne w Punto II, > zawieszenie (chyba też PII,, jeśli się mylę to proszę o sprostowanie). Auto jest na plycie podłogowej PI, 80% czesci mechanicznych (m.in zawieszenie) jest stosowane zamiennie w punto i lancii. Silnik są z PI, oprocz poliftowego 1.2 16V (80KM). > Jakie bolączki ma to auto, o ile gama silników jest mi znana, to nie wiem jak jest w przypadku > innych podzespołów, elektryki. > Jak jest elementami blacharskimi (podaż elementów, rdza). Ogólnie nie psuje się nic szczególnego co wymagałoby duzych nakładów finansowych. Standardowo jak PI lozyska i gumy w tylnym zawieszeniu i ewentualne pierdoly typu wiazka elektryczna idąca do tylnej klapy. Jesli juz kupowac to raczej nie ze znanym z usterkowosci silnikiem 1.4 12V. W moim egzemplarzu ruda zjadła progi i tylne nadkola aczkolwiek podejrzewam, ze jest to raczej skutek wczesniejszych napraw powypadkowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 18 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2011 tak jak już Ci napisali ta wersja modelowa to Punto mk1 w przebraniu Oceniając zacznij od stanu blacharki, podłogi, potem idź w kierunku silnika. Koszty napraw są b.niskie, zadbane silniki nie generują problemów, a nawet jeśli coś wyskoczy to zwyczajowo proste i tanie w naprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gizio Napisano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 > tak jak już Ci napisali ta wersja modelowa to Punto mk1 w przebraniu > Oceniając zacznij od stanu blacharki, podłogi, potem idź w kierunku silnika. > Koszty napraw są b.niskie, zadbane silniki nie generują problemów, a nawet jeśli coś wyskoczy to > zwyczajowo proste i tanie w naprawie. dlatego dumam nad zamianą C2 na Ypsilona albo Wytrzeszcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2011 > W moim egzemplarzu ruda zjadła progi i tylne nadkola aczkolwiek podejrzewam, ze jest to raczej > skutek wczesniejszych napraw powypadkowych. niestety jest to normalka robilem ostatnio taką lancię z 2001 roku, w progach już tyle rudej, że jeszcze rok max dwa lata i będą dziury. Korozja perforacyjna jest wrogiem tych aut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.