Cinos Napisano 23 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2011 pacjent to Punto 1.1 spi 193kkm, jakies 85kkm na LPG tyle samo ma reduktor ostatnia regulacja jakies 8-10kkm temu swiece i kable WN też w miare świeże cewki fabryczne jeszcze objawy czasem strzeli na gazie jak idzie od samego dołu, czyli przy ruszaniu potrafi strzelić czasami, jak dam za mało gazu albo wrzuce 2 przy 20km/h i wbije gaz do podłogi to wtedy kilka razy pod rząd potrafi strzał mam wrazenie jest w wydechu bo czuć na podwoziu dodatkowo objaw się pojawił przy głośniejszej pracy wydechu, mam wrażenie ze po prostu się kończy czy to moze mieć wpływ na strzelanie? pewnie jest mniejsze cisnienie w układzie wydechowym jeżdząc na benzynie nic nie strzela idzie bez problemów 1) jechać na regulacje ew wymiane membran ? 2) regulować? 3) wymienić wydech + 1) 4) wymienić wydech + 2) ew jakies inne ? Z góry dzięki za podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 23 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2011 a zawory kiedy regulowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 23 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2011 Kiedy wymieniany filtr gazu ? U mnie takie same objawy dawał zapchany(brudny) filtr gazu. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUS Napisano 23 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2011 podobne objawy towarzyszyły mi przy padzie jednej cewki- tzn. nie padła zupełnie ale na 2 garczkach wypadały zapłony. przy wyższych obrotach moment i moc kompensowały niedomagania ukł. zapłonowego... pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 23 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2011 Masz problem ze spaleniem mieszanki, która zamiast się spalić w cylindrach trafia do wydechu. przyczyny potencjalne to: -wypadanie zapłonów z przyczyn elektrycznych - słaba iskra, świece, olej w gnieździe świec, złe kable itp. - Chwilowo zła mieszanka - za bogata lub uboga, że się nie zapala i trafia do wydechu. Często przyczyną jest kombinacja obu powodów - tzn trochę zła mieszanka + trochę zły układ zapłonowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 25 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2011 > a zawory kiedy regulowane? chyba nigdy... ale 10kkm temu były sprawdzane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 25 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2011 > Kiedy wymieniany filtr gazu ? U mnie takie same objawy dawał zapchany(brudny) filtr gazu. Pozdro niepamiętam dokładnie, ale nie więcej niz 30kkm temu a zawsze leje na Orlenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 25 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2011 > podobne objawy towarzyszyły mi przy padzie jednej cewki- tzn. nie padła zupełnie ale na 2 garczkach > wypadały zapłony. przy wyższych obrotach moment i moc kompensowały niedomagania ukł. > zapłonowego... > pozdro no wlasnie wydaje mi sie ze jest słabszy w górnej partii obrotów dwie cewki do starego Fiata to nie będzie jakis wielki wydatek... moze je wymienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 25 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2011 > Masz problem ze spaleniem mieszanki, która zamiast się spalić w cylindrach trafia do wydechu. > przyczyny potencjalne to: > -wypadanie zapłonów z przyczyn elektrycznych - słaba iskra, świece, olej w gnieździe świec, złe > kable itp. > - Chwilowo zła mieszanka - za bogata lub uboga, że się nie zapala i trafia do wydechu. > Często przyczyną jest kombinacja obu powodów - tzn trochę zła mieszanka + trochę zły układ > zapłonowy. swiece i kable w miare świeże, oleju nie ma wychodzi zeby wymienic cewki i podjechac na ewentualna regulacje membrany w parownikach ile wytrzymują średnio ? nie zawsze zdarzyło mi się czekać, az się rozgrzeje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mayster_tcz Napisano 27 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2011 Ja jestem tego zdania, że do sprawdzania wszystko powinno być sprawne, a więc zacząłbym od wymiany/naprawy wydechu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 27 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2011 > Kiedy wymieniany filtr gazu ? U mnie takie same objawy dawał zapchany(brudny) filtr gazu. Pozdro > niepamiętam dokładnie, ale nie więcej niz 30kkm temu a zawsze leje na Orlenie To nie ma znaczenia, na jakiej stacji, 30.000km to stanowczo za dużo, filtr LPG trzeba wymieniać częściej, co 10-15 tys. km. Syfią uszczelnienia pompy gazu. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.