Skocz do zawartości

Młody stażem kierownik i mocna maszyna


Keryp_

Rekomendowane odpowiedzi

> Taaaaa, ale to tylko w Twojej opini dajesz rade !

> Wstawisz foty swojej przedniej opony

> Wlasnie dla tego, ze nie rozumiesz - brak praktyki

Brak praktyki nadrabiam wyobraźnią i rozsądkiem ... Drugi sezon i praktyki przybywą a rozsadku nie ubywa smile.gif

Pozatym stan opony uważam za dobry, miasto to nie tor wiec nie mam potrzeby katować kolan w zakrętach i szlifowania rantu opony..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wg opinii niektórych w tym temacie, można wywnioskować że jak nie schodzi się na kolano, to jest

> się cieniasem.

> No bo opona musi być zamknięta!

zeby zamknac opone nie musisz zejsc na kolano ....

juz kiedys jechalem w trase z takim pacjentem co ogarnial CBR600F ... kazde wyprzedzanie mi znikal, musialem na niego czekac ... kazdy winkiel to zostawal w tyle .... dramat a jechalem spokojnie, do 130

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szczerze mówiąc nie wiem co trzeba zrobić, nigdy mnie to nie interesowało.

A warto poznać możliwości i swoje i maszyny.

Ja podczas wizyty na torze w Lublinie dowiedziałem się, że jednak te opony "prawie enduro" mają zajebistą przyczepność - prawie zamknąłem (jak się popatrzyłem na to jaki był punkt styku opon z asfaltem, to się trochę zdziwiłem).

Teraz wiem co teoretycznie mogę zrobić w razie ała, w normalnej jeździe nie stosuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a moze powinno bo umiejetnosc swiadomego zaciesnienia zakretu i wiedza ile mozna sobie pozwolic w

> zlozeniu moze uratowac zycie

Sorki, myślałem że mówimy o stanie bieżnika tylnej opony i ocenianiu kierowcy po oponie.

Generalnie wiem na ile mogę sobie pozwolić. Maszyny sportowej nie mam, jeżdżę rekreacyjnie i nie mam ciśnienia żeby każdy zakręt brać na max'a. Pewnie jestem tym cieniasem, co by spokojnie 130 nie pojechał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sorki, myślałem że mówimy o stanie bieżnika tylnej opony i ocenianiu kierowcy po oponie.

> Generalnie wiem na ile mogę sobie pozwolić. Maszyny sportowej nie mam, jeżdżę rekreacyjnie i nie

> mam ciśnienia żeby każdy zakręt brać na max'a. Pewnie jestem tym cieniasem, co by spokojnie

> 130 nie pojechał.

ani jak ani tym bardziej _sky_ nie mamy sportow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy jeśli ktoś jeździ na... Hmmm... Dość mocnym sprzęcie, ale ma emerycki styl jazdy BO TAK PO

> PROSTU LUBI - się kulać po okolicy chłonąc widoczki - to znaczy, >że "nie ogarnia sprzęta",

Wiesz, wyjatki sie trafiaja a reszta to dopisywanie formy do tresci biglaugh.gif

> jak nie masz zamkniętej opony to jesteś fuj i w ogóle pedał jakiś ?

Fay'ow zostaw w spokoju, nie jeden ogarnia calkiem prz<yzwoicie ( albo i lepiej swoja maszyne ).

Nigdzie nie napisalem, ze jest fuj, ale masz racje, maszyny nie ogarnia !

> Panowie, dajmy spokój - toż chyba nie każdy musi łoić po maksie aby być dobrym kierowcą i w drugą

> stronę - nie każdy upalający po winklach godzien jest jeździć w normalnym ruchu drogowym.

by zamknac opone nie trzeba loic na maxa, ale jako taka technike trzeba miec, nie masz zamknietej to .... wpisz sobie co Ci pasi.

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może świadczyć o tym, że jeździ po kwadracie bo tak akurat wypadło albo taki ma grymas.

Ty, moze najpierw przestan pisac dyrdymaly - z tym kaprysem, ten kto ma kwadratowe opony nie potrafi nic poza odkreceniem na prostej i spaleniu lacza ( o ile to potrafi ). Ten kto ma kwadratowe opony to jedzie je natychmiast wymienic, widac masz mniej pojecia, niz mi sie na poczatku wydawalo !

Swego czasu przejechalem motocyklem z kwadratura przedniej opony, wiec wiem w przeciwienstwie do Ciebie czym to smierdzi.

> że w Twojej ocenie motocyklistą już nie ma prawa się nazywać albo nie "ogarnia sprzęta" ?

Nie pisalem nigdzie o nazywaniu sie motocyklista a jadynie o umiejetnoscuach jakie posiada uzytkownik motora.

No niestety sorry Winetou ale tak jest ( w wiekszosci przypadkow, stare wygi zostawiam w spokoju bo Ci gdy chca je zamknac to po prostu je zamykaja. ).

> wyglądzie tylnej opony bo to IMHO buractwo.

Misiu kolorowy, jak sie jest pochwa to nie pozostaje nic innego jak obrona podczas ktorej idzie sie po trupach !

> Wyobraź sobie sytuację - kupujesz moto od kogoś kto słabo jeździł i opona jest kwadratowa. > na parkingu i przechodzi doświadczony motocyklista taki co to potrafi stwierdzić po oponie czy

> kierownik ogarnia sprzęt. Trochę wstyd przed Ryśkiem bo wychodzisz na takiego co to nie

> "ogarnia sprzeta"

Przeczytaj wypowiedz powyzej !

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli "ogarnięcie sprzęta" to umiejętność zamykania opon na wolnym i krętym torze tak?

Dlaczego na torze ? A wruchu drogowym ( publicznym ) to juz nie mozna ?

> Nie mam więcej pytań.

Wiem, dlatego , czytaj, czytaj i jeszcze raz czytaj !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Brak praktyki nadrabiam wyobraźnią i rozsądkiem ... Drugi sezon i praktyki przybywą a rozsadku nie

> ubywa

To pochwalic, i oby tak dalej.

> Pozatym stan opony uważam za dobry, miasto to nie tor wiec nie mam potrzeby katować kolan w

> zakrętach i szlifowania rantu opony..

Dlaczego ktokolwiek uwaza, ze opony mozna zamknac jedynie na torze ? Do tego nie potrzeba toru, wystarczy pare fajnych winkli np w gorach.

P.S. kolanami tez nie trzeba szlifowac,

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ty, moze najpierw przestan pisac dyrdymaly - z tym kaprysem, ten kto ma kwadratowe opony nie

> potrafi nic poza odkreceniem na prostej i spaleniu lacza ( o ile to potrafi ). Ten kto ma

> kwadratowe opony to jedzie je natychmiast wymienic, widac masz mniej pojecia, niz mi sie na

> poczatku wydawalo !

nigdzie nie napisałem że jest inaczej

> Swego czasu przejechalem motocyklem z kwadratura przedniej opony, wiec wiem w przeciwienstwie do

> Ciebie czym to smierdzi.

czyli Ty zza komputera po drugiej stronie też wiesz że ja nie wiem co to kwadratowa opona i nigdy na takiej nie jeździłem respekt ok.gif

> Nie pisalem nigdzie o nazywaniu sie motocyklista a jadynie o umiejetnoscuach jakie posiada

> uzytkownik motora.

> No niestety sorry Winetou ale tak jest ( w wiekszosci przypadkow, stare wygi zostawiam w spokoju bo

> Ci gdy chca je zamknac to po prostu je zamykaja. ).

> Misiu kolorowy, jak sie jest pochwa to nie pozostaje nic innego jak obrona podczas ktorej idzie sie

> po trupach !

Nie bronie się przed niczym. Nie przypominam sobie żebyśmy byli per "misiu kolorowy". Trochę się zagalopowałeś chyba .

> Przeczytaj wypowiedz powyzej !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlaczego na torze ? A wruchu drogowym ( publicznym ) to juz nie mozna ?

Dziękuję, postoję. Za dużo niespodziewajek w postaci oleum i piasku.

Na torze jednak jest dużo mniejsze ryzyko tego typu cudeniek.

Po za tym na torze zrobię krzywdę sobie a nie innym (istnieje mała szansa, że jeszcze ktoś ze mną wyglebi - ale on też wie co może być grane).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ło losie !!! weźcie się jeszcze umówcie na ustawkę za miasto i wyjdzie kto szybszy a kto ma małego

> fiu...ta

Nastepny ktoremu czytanie mowy polskiej sprawia klopoty !

Predkosc, bycie szybszym nie ma tu nic do rzeczy, nie ma to nic, ale to absolutnie nic z dlugoscia fiuta, szkoda, ze musze Ci to uswiadamiac.

> Może Mod to poczyści i zamknie bo gadki szczeniackie i nie na temat.

Tak na marginesie, kaze Ci ktos tu wchodzic i dyskutowac ?

Moim zdaniem nie, nie masz ochoty to nie dyskutujesz - proste chyba ?

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlaczego na torze ? A wruchu drogowym ( publicznym ) to juz nie mozna ?

> Wiem, dlatego , czytaj, czytaj i jeszcze raz czytaj !

podrzuć te super niemieckie pisma, poczytam chętnie. Serio mówię ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli Ty zza komputera po drugiej stronie też wiesz że ja nie wiem co to kwadratowa opona i nigdy

> na takiej nie jeździłem respekt

Jezeli cokolwiek piszesz publicznie, to jestes za to odpowiedzialny i sam sobie wystawiasz swiadecwo – w tym wypadku wiedzy na dany temat.

Dla mnie nie wykazales sie w tym temacie podstawami wiec dalsza dyskusja z Toba nie ma sensu, podejrzewam, ze Leff ma takie samo zdanie,

>Nie przypominam sobie żebyśmy byli per "misiu kolorowy". Trochę się

> zagalopowałeś chyba .

Przeczytaj sobie pare stron wczesniej co napisales i jakimi zwrotami operowales, misiu kolorowy to naprawde bardzo delikatne okreslenie, radze wiec sprawdzic kto z nas pierwszy sie w stosunku do kogo zagalopowal.

P.S. Chcesz sie na ten temat dowiedziec czegos wiecej, proponuje rejestracje na jednym z for motocyklowych !

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak na marginesie, kaze Ci ktos tu wchodzic i dyskutowac ?

> Moim zdaniem nie, nie masz ochoty to nie dyskutujesz - proste chyba ?

Poczytaj sobie regulamin AK a następnie od początku większość postów w tym temacie to zrozumiesz, że można ten temat zamknąć bo skaczecie se do gardeł i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.