spad Napisano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2006 Witam, muszę wymienić zamki w uniaku i w związku z tym mam pytanie o trudność przeprowadzenia tej operacji? Na co szczególnie zwrócić uwagę? Muszę wymienić wszystkie zamki, również korek wlewu paliwa. Czy ten zamek można też wymienić, czy kupuje się w zestawie cały korek? Może ktoś z Was ma jakiś manual wymiany wkładek zamków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2006 > Witam, > muszę wymienić zamki w uniaku i w związku z tym mam pytanie o > trudność przeprowadzenia tej operacji? Na co szczególnie zwrócić > uwagę? Muszę wymienić wszystkie zamki, również korek wlewu > paliwa. Czy ten zamek można też wymienić, czy kupuje się w > zestawie cały korek? Może ktoś z Was ma jakiś manual wymiany > wkładek zamków? można wymienić wkładke w korku bez problemów większych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 1 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2006 > można wymienić wkładke w korku bez problemów większych to może jakaś pomoc od czego zacząć? Na co trzymają się wkładki w klamkach i korku. One są przykręcane, zgrzewane, czy tylko wciskane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2006 > to może jakaś pomoc od czego zacząć? Na co trzymają się wkładki w > klamkach i korku. One są przykręcane, zgrzewane, czy tylko > wciskane? Na bolcu sie trzyma jak dobrze pamietam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaczek Napisano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2006 > to może jakaś pomoc od czego zacząć? Na co trzymają się wkładki w > klamkach i korku. One są przykręcane, zgrzewane, czy tylko > wciskane? jedynie wkładka zamka przy stacyjce jest nitowana,wszystkie pozostałe wkładki są rozbieralne i składalne z tych samych podzespołów Co do wymiany wkładek w drzwiach to musisz uważać na plastikowe wodziki które w zimowych warunkach (niska temp.) mogą być podatne na pękanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2006 > to może jakaś pomoc od czego zacząć? Na co trzymają się wkładki w > klamkach i korku. One są przykręcane, zgrzewane, czy tylko > wciskane? wymiana wkładki korka Mamy cały korek, aby wymontować wkładke musimy go rozebrać krok pierwszy: wyjmujemy bolec widoczny na zdjęciu (w moim przypadku gwóźdź) Uwaga sprężyna wypchnie wszystko krok drugi rozbieramy cały korek krok trzeci wyjmujemy razem z wkładką to motelowe coś. po wyjęciu tego trzeba podważyć listek, który trzyma wkładke w tym metalowym i wkładka wychodzi krok czwarty składamy korek w odwrotnej kolejnosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 2 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2006 > wymiana wkładki korka > Mamy cały korek, aby wymontować wkładke musimy go rozebrać > krok pierwszy: wyjmujemy bolec widoczny na zdjęciu (w moim przypadku > gwóźdź) > Uwaga sprężyna wypchnie wszystko > krok drugi rozbieramy cały korek > krok trzeci wyjmujemy razem z wkładką to motelowe coś. > po wyjęciu tego trzeba podważyć listek, który trzyma wkładke w tym > metalowym i wkładka wychodzi > krok czwarty składamy korek w odwrotnej kolejnosci dzięki za manual Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 2 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2006 > jedynie wkładka zamka przy stacyjce jest nitowana,wszystkie pozostałe > wkładki są rozbieralne i składalne z tych samych podzespołów > Co do wymiany wkładek w drzwiach to musisz uważać na plastikowe > wodziki które w zimowych warunkach (niska temp.) mogą być > podatne na pękanie dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2006 > dzięki za manual nie ma problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meteorrr Napisano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2006 > wymiana wkładki korka > Mamy cały korek, aby wymontować wkładke musimy go rozebrać > krok pierwszy: wyjmujemy bolec widoczny na zdjęciu (w moim przypadku > gwóźdź) > Uwaga sprężyna wypchnie wszystko > krok drugi rozbieramy cały korek > krok trzeci wyjmujemy razem z wkładką to motelowe coś. > po wyjęciu tego trzeba podważyć listek, który trzyma wkładke w tym > metalowym i wkładka wychodzi > krok czwarty składamy korek w odwrotnej kolejnosci Pytanie jak sie wyjmuje to metalowe coś do czego wchodzi wkładka, bo mi za żadną cholere nie chce wyleźć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzyzak Napisano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2006 > Pytanie jak sie wyjmuje to metalowe coś do czego wchodzi wkładka, bo > mi za żadną cholere nie chce wyleźć Montowane jest na wcisk, ale u mnie wystarczyło użyć trochę siły wypychając, bez uderzania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xyz321abc Napisano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2008 Prezmas, czy zamek rozwierciłeś?? jakie wiertło, żeby nie zniszczyć korka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.