dyniek000 Napisano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2011 Witam problem polega ta tym że słabo przespiesza na każdym biegu w granicy do 3,5tyś obrotów,i jest takie jakby buczenie z wydechu jak mocniej depne,powyżej 3,5tyś obrotów wszystko ,dodam że sprzęgło nie ślizga się ITP. Objawy od niedawna(3,4dni) wcześniej było ok,gdzie szukać usterki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2011 > Witam problem polega ta tym że słabo przespiesza na każdym biegu w granicy do 3,5tyś obrotów Benzyna czy diesel - jaki silnik ? Bo z twojego profilu to nie wynika ... Podpinałeś auto pod kompa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyniek000 Napisano 12 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2011 > Benzyna czy diesel - jaki silnik ? > Bo z twojego profilu to nie wynika ... > Podpinałeś auto pod kompa 1.Benzyna - 2.Najlepszy 1,4 12v 3.Nie podpinany pod kompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
z_mazur Napisano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2011 > Witam problem polega ta tym że słabo przespiesza na każdym biegu w granicy do 3,5tyś obrotów,i jest > takie jakby buczenie z wydechu jak mocniej depne,powyżej 3,5tyś obrotów wszystko ,dodam że > sprzęgło nie ślizga się ITP. A nie chodzi przypadkiem na 3 cylindry? Może coś z elektryką (cewka, kable, świece)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyniek000 Napisano 12 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2011 > A nie chodzi przypadkiem na 3 cylindry? > Może coś z elektryką (cewka, kable, świece)? jak sprawdzić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
z_mazur Napisano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2011 > jak sprawdzić ? W zasadzie powinieneś to czuć. Gdy chodzi na trzy gary, to trochę się trzęsie i delikatnie "popyrkuje". Jeśli nie jesteś pewien, to najprościej, na pracującym na wolnych obrotach silniku wypinać kolejno kable ze świec i patrzeć, co się dzieje. W zasadzie 4 cylindrowy silnik nie będzie chodził na dwóch garach. Więc jeśli nie pracuje jeden cylinder, to po wypięciu kabla z tego cylindra nie powinno być różnicy w pracy, po wypięciu kabla z każdego innego cylindra silnikiem trochę zatrzęsie i zgaśnie. Jeśli wypniesz pojedynczo pokolei każdy kabel i nie będzie reakcji (silnik nie zgaśnie, tylko zacznie chodzić na 3 gary), to z grubsza z układem zapłonowym jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyniek000 Napisano 12 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2011 (silnik nie zgaśnie, tylko > zacznie chodzić na 3 gary), to z grubsza z układem zapłonowym jest ok. czyli swiece lub przewody,tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
z_mazur Napisano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2011 Nie. Jeśli nie zgaśnie, tzn, że świece, kable i cewka są ok. Jeśli po wypięciu któregoś kabla silnik zgaśnie, tzn, że któryś cylinder nie chodzi. I nie jest to ten, z którego wypiąłeś kabel, tylko jakiś inny. Czyli w danym momencie nie chodziłyby już dwa cylindry, a w takiej sytuacji silnik zawsze zgaśnie. Jeśli tak się dzieje, to szukasz tego cylindra który nie chodzi. Po wypięciu kabla z tego cylindra nie powinno być różnicy, bo on i tak już nie chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bandit_dg Napisano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2011 Mam ten sam silnik i....co mogę napisać to fakt,że na ćwierć mili to on się nie nadaje Jak się dobrze postarasz to przypalisz lacie.... U mnie cała trójka cylinderków pracuje i też muszę trochę poczekać,aż się rozbuja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2011 > Nie. Jeśli nie zgaśnie, tzn, że świece, kable i cewka są ok. > Jeśli po wypięciu któregoś kabla silnik zgaśnie, tzn, że któryś cylinder nie chodzi. > I nie jest to ten, z którego wypiąłeś kabel, tylko jakiś inny. Czyli w danym momencie nie > chodziłyby już dwa cylindry, a w takiej sytuacji silnik zawsze zgaśnie. Jeśli tak się dzieje, > to szukasz tego cylindra który nie chodzi. Po wypięciu kabla z tego cylindra nie powinno być > różnicy, bo on i tak już nie chodzi. Wiesz co... Nie ma możliwości zrozumieć z Twoich wypocin co kiedy chodzi a co nie Do autora: nie zaliczyłeś ostatnio jakiejś dużej kałuży? Może masz przebicie na kablach WN U mnie objawiało się to tym, że na wolnych obrotach chodził w miarę normalnie ale mocy nie miał prawie wcale... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2011 > Jak się dobrze postarasz to przypalisz lacie.... Mam nadzieję, że mówisz o tym przypaleniu powstałym na skutek gwałtownego hamowania bez ABS a nie dynamicznego ruszania > U mnie cała trójka cylinderków pracuje i też muszę trochę poczekać,aż się rozbuja... Co to znaczy "trójka"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bandit_dg Napisano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2011 > Mam nadzieję, że mówisz o tym przypaleniu powstałym na skutek gwałtownego hamowania bez ABS a nie > dynamicznego ruszania > Co to znaczy "trójka"? Nie...o ruszaniu na kostce brukowej "trójka"....określiłem tym niefachowym nazewnictwem (skoro się tak przyczepiłeś do tego) fakt działania w pełni 12V.... Jak to wcześniej jeden z kolegów napisał...wszystkie gary pracują prawidłowo...bez zakłóceń.... jeżeli tą niefachową nazwą popełniłem jakieś fo pa to wybacz......,ale nie jestem mechanikiem pojazdów silnikowych.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
z_mazur Napisano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 > Wiesz co... Nie ma możliwości zrozumieć z Twoich wypocin co kiedy chodzi a co nie Jak się ma problem z czytaniem ze zrozumieniem, to pewnie tak. Chociaż z drugiej strony autor tak zamilkł, że może po tym moim opisie do tej pory szuka, czy któryś gar nie chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.