Skocz do zawartości

Laguna II - słabe punkty


robi25

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Na co zwracać uwagę przy zakupie Laguny II przed liftem z silnikiem 1.9 DCI?

Co jest najbardziej awaryjne w tych samochodach?

Jak wygląda usterkowość turbiny, wtrysków, koła dwumasowego (jeśli takie ma ten silnik), skrzyni biegów?

Z góry dziękuję i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Na co zwracać uwagę przy zakupie Laguny II przed liftem z silnikiem 1.9 DCI?

> Co jest najbardziej awaryjne w tych samochodach?

> Jak wygląda usterkowość turbiny, wtrysków, koła dwumasowego (jeśli takie ma ten silnik), skrzyni

> biegów?

> Z góry dziękuję i pozdrawiam

odpusc sobie.. mialem ladune2 ale 2.2dci i po 7miesiacach sprzedalem..

usterki elektroniczne , ciagle problemy jak nie czujniki kol to szyby trzeba bylo resetowac..

do tego zawieszenie robione przod caly , 2 miesiace i znowu cos walilo..

problem z wtryskiem , zawieszal sie, do tego nie mozna ominac problemow z karta kluczem i slabymi stykami przyciskow , i na koniec 2mass dawal pomalu znak o sobie a przebieg okolo 150tys km , oraz skrzynia dosc topornie chodzila....

ale za to ladnie wygladalo i funkcjonalne bylo.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpuść Lagunę II przed liftem, chyba, że chcesz się denerwować różnymi usterkami. Zobacz, że nawet na allegro ceny ostatniego rocznika Laguny I są zbliżone do pierwszych roczników Laguny II. Drugiej do pierwszej w zakresie bezawaryjności wiele brakuje. Sam chciałem kupić LII przed liftem, ale trochę poczytałem i kupiłem LI z ostatnich roczników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Odpuść Lagunę II przed liftem, chyba, że chcesz się denerwować różnymi usterkami. Zobacz, że nawet

> na allegro ceny ostatniego rocznika Laguny I są zbliżone do pierwszych roczników Laguny II.

> Drugiej do pierwszej w zakresie bezawaryjności wiele brakuje. Sam chciałem kupić LII przed

> liftem, ale trochę poczytałem i kupiłem LI z ostatnich roczników.

Potwierdzam,postąpiłem identycznie i jestem zadowolony:)Też chciałemII z pioerwszych wypustów,ale zrezygnowałem.Ceny faktycznie ostatnich I i pierwszych II niewiele się różnią i to też daje do myslenia,pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc,

Zalezy jak trafisz. Ja jezdze Laguna II 1.9 dCI 100KM rocznik 2002 grudzien, przebieg 225 000 KM i nic nie bylo robione z silnikiem, ani turbina ani kolo dwumasowe o ile tam jest. Ten sam jest nawet tlumik ;-).

Jedyne co bylo wymieniane to koncowki drazkow kierowniczych , amorki i standardowe rzeczy ekploatacyjne.

Spalanie bardzo dobre - 6l przy jezdzie do 140km/h.

Moja wersja ma inna turbine niz te 120 KM wiec moze dlatego jest bardziej zywotna ;-)

Pozdr,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Na co zwracać uwagę przy zakupie Laguny II przed liftem z silnikiem 1.9 DCI?

> Co jest najbardziej awaryjne w tych samochodach?

> Jak wygląda usterkowość turbiny, wtrysków, koła dwumasowego (jeśli takie ma ten silnik), skrzyni

> biegów?

> Z góry dziękuję i pozdrawiam

Odsyłam do :

http://renaultlaguna.pl/forum/index.php

Bez komentarza wypowiedzi ludzi którzy dużo się naczytali i maja już swoja wyrobioną opinie.

Auto zasłużyło na swoja słabą renomę głownie przez awaryjność egzemplarzy z roczników 2001 i 2002.

Dużo aut sprowadzonych, uważać na angliki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Na co zwracać uwagę przy zakupie Laguny II przed liftem z silnikiem 1.9 DCI?

> Co jest najbardziej awaryjne w tych samochodach?

> Jak wygląda usterkowość turbiny, wtrysków, koła dwumasowego (jeśli takie ma ten silnik), skrzyni

> biegów?

> Z góry dziękuję i pozdrawiam

taaaaaaaa

powiem tak jeden lubi córke młynarza a drugi jak mu śmierdzą nogi

miałem LII z 2002 1,9 dCi z nalotem 200 000 zrobiłem 50 000 potem się komuś spodobała i pożyczył - zapomniał oddać.

Wersja Initiale Paris ("wszystko mająca"

za ten czas naprawiałem

całe przednie zawieszenie - koszt 0 zł - zapłaciła ubezpieczalnia bo mnie dziura w jezdni zaatakowała

prócz exploatacji (klocki, oleje, czynnik w klimie)

wymieniałem 1 czujnik ciśnienia opon oraz cięgiełka do wodzików od szkrzyni biegów bo był srogi mróz i pękły

min zużycie paliwa 4,5 l/100

max zużycie paliwa 8l/100

sam musisz zdecydować bo na mnie to mówili Renófkowy onanista.

i za chwile przyjdzie taki jeden z drugim i bedzie narzekał że On to miał be i fe afto i to renófka była i więcej tego G nie kupi.

Reasumując byłem MEGA zadowolony!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A 1.8 16V?

Sam silnik jest spoko. Dobrze znosi gaz. Mocy chyba akurat. Bo 1,6 jest za słaby. Tylko w LII te silniki są już z kołem zmiennych faz (pewności nie mam) czyli rozrząd sporo droższy w wymianie.

Tylko pytanie czy elektronika LII nie doprowadzi Cię do szału. Ale może już być poprawiona przez poprzedniego właściciela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A 1.8 16V?

Ja takowy mam i jestem zadowolony.

Rzeczywiście silnik ma Kolo zmiennych faz rozrządu które przy przebiegu ok 120 tys.km lubi sobie zacząć pyrkotać (na cieplym silniku do ok 1500-1700obr/min) ale nie ma to wpływu,wbrew opiniom, na np spalanie auta. Koło to kosztuje ok 500zl i najlepiej wymienić wraz z paskiem za 1 razem.

Silnik podobno najlepsza opcja w LII, moc wystarczająca, całkiem przyzwoite spalanie - mój rekord to min w trasie 6,5l/100km przy średniej 66km/h, ale zima w mieście potrafi i 11-12 sobie łyknąć.

Słabe punkty 1,8 to chyba tylko KZFR i przepustnica którą trzeba czyścić a później przyuczyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sam silnik jest spoko. Dobrze znosi gaz. Mocy chyba akurat. Bo 1,6 jest za słaby. Tylko w LII te

> silniki są już z kołem zmiennych faz (pewności nie mam) czyli rozrząd sporo droższy w

> wymianie.

> Tylko pytanie czy elektronika LII nie doprowadzi Cię do szału. Ale może już być poprawiona przez

> poprzedniego właściciela.

A czy nie jest tak, że w takim samochodzie 9-10 letnim wszystko co się miał zepsuć to się już zepsuło i teraz nie powinny występować usterki szczególnie te związane z niedopracowaniem niektórych rzeczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A czy nie jest tak, że w takim samochodzie 9-10 letnim wszystko co się miał zepsuć to się już

> zepsuło i teraz nie powinny występować usterki szczególnie te związane z niedopracowaniem

> niektórych rzeczy?

Patrz moje ostatnie zdanie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Na co zwracać uwagę przy zakupie Laguny II przed liftem z silnikiem 1.9 DCI?

> Co jest najbardziej awaryjne w tych samochodach?

> Jak wygląda usterkowość turbiny, wtrysków, koła dwumasowego (jeśli takie ma ten silnik), skrzyni

> biegów?

> Z góry dziękuję i pozdrawiam

\

taka laguna to jeden wielki slaby punkt hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sam silnik jest spoko. Dobrze znosi gaz. Mocy chyba akurat. Bo 1,6 jest za słaby. Tylko w LII te

> silniki są już z kołem zmiennych faz (pewności nie mam) czyli rozrząd sporo droższy w

> wymianie.

Owszem 1.8 16V posiada kólko zmiennych faz rozrządu, u mnie zaczęło szwankować w okolicach 160 tys. nalotu, wymiana nie jest specjalnie droga. Oryginał AISIN kosztował mnie około 400 zł, i teraz mysle spokój na kolejne 150 tys. smile.gif mam nadzieje.

> Tylko pytanie czy elektronika LII nie doprowadzi Cię do szału. Ale może już być poprawiona przez

> poprzedniego właściciela.

Jak narazie z elektroniką nie mam nic do czynienia, jedynie co robiłem to czyściłem przepustnice elektroniczną, bo mi wyrzuca błędy, ale po czyszczeniu i resecie CLIP-em wszystko gra.

Pozdro

cimi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.