robi25 Napisano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2011 Witam. Na co zwracać uwagę przy zakupie Laguny II przed liftem z silnikiem 1.9 DCI? Co jest najbardziej awaryjne w tych samochodach? Jak wygląda usterkowość turbiny, wtrysków, koła dwumasowego (jeśli takie ma ten silnik), skrzyni biegów? Z góry dziękuję i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2011 > Witam. > Na co zwracać uwagę przy zakupie Laguny II przed liftem z silnikiem 1.9 DCI? > Co jest najbardziej awaryjne w tych samochodach? > Jak wygląda usterkowość turbiny, wtrysków, koła dwumasowego (jeśli takie ma ten silnik), skrzyni > biegów? > Z góry dziękuję i pozdrawiam odpusc sobie.. mialem ladune2 ale 2.2dci i po 7miesiacach sprzedalem.. usterki elektroniczne , ciagle problemy jak nie czujniki kol to szyby trzeba bylo resetowac.. do tego zawieszenie robione przod caly , 2 miesiace i znowu cos walilo.. problem z wtryskiem , zawieszal sie, do tego nie mozna ominac problemow z karta kluczem i slabymi stykami przyciskow , i na koniec 2mass dawal pomalu znak o sobie a przebieg okolo 150tys km , oraz skrzynia dosc topornie chodzila.... ale za to ladnie wygladalo i funkcjonalne bylo..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2011 Odpuść Lagunę II przed liftem, chyba, że chcesz się denerwować różnymi usterkami. Zobacz, że nawet na allegro ceny ostatniego rocznika Laguny I są zbliżone do pierwszych roczników Laguny II. Drugiej do pierwszej w zakresie bezawaryjności wiele brakuje. Sam chciałem kupić LII przed liftem, ale trochę poczytałem i kupiłem LI z ostatnich roczników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biniu Napisano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2011 Bo Renault kupuje się zawsze fazę II czyli po lifcie. No chyba że chce się zostać beta-testerem W L II ph II już dużo poprawili i autka śmigają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob67 Napisano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2011 > Odpuść Lagunę II przed liftem, chyba, że chcesz się denerwować różnymi usterkami. Zobacz, że nawet > na allegro ceny ostatniego rocznika Laguny I są zbliżone do pierwszych roczników Laguny II. > Drugiej do pierwszej w zakresie bezawaryjności wiele brakuje. Sam chciałem kupić LII przed > liftem, ale trochę poczytałem i kupiłem LI z ostatnich roczników. Potwierdzam,postąpiłem identycznie i jestem zadowolony:)Też chciałemII z pioerwszych wypustów,ale zrezygnowałem.Ceny faktycznie ostatnich I i pierwszych II niewiele się różnią i to też daje do myslenia,pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asus Napisano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2011 Czesc, Zalezy jak trafisz. Ja jezdze Laguna II 1.9 dCI 100KM rocznik 2002 grudzien, przebieg 225 000 KM i nic nie bylo robione z silnikiem, ani turbina ani kolo dwumasowe o ile tam jest. Ten sam jest nawet tlumik ;-). Jedyne co bylo wymieniane to koncowki drazkow kierowniczych , amorki i standardowe rzeczy ekploatacyjne. Spalanie bardzo dobre - 6l przy jezdzie do 140km/h. Moja wersja ma inna turbine niz te 120 KM wiec moze dlatego jest bardziej zywotna ;-) Pozdr, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszek1207 Napisano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2011 > Witam. > Na co zwracać uwagę przy zakupie Laguny II przed liftem z silnikiem 1.9 DCI? > Co jest najbardziej awaryjne w tych samochodach? > Jak wygląda usterkowość turbiny, wtrysków, koła dwumasowego (jeśli takie ma ten silnik), skrzyni > biegów? > Z góry dziękuję i pozdrawiam Odsyłam do : http://renaultlaguna.pl/forum/index.php Bez komentarza wypowiedzi ludzi którzy dużo się naczytali i maja już swoja wyrobioną opinie. Auto zasłużyło na swoja słabą renomę głownie przez awaryjność egzemplarzy z roczników 2001 i 2002. Dużo aut sprowadzonych, uważać na angliki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prebek Napisano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2011 > Witam. > Na co zwracać uwagę przy zakupie Laguny II przed liftem z silnikiem 1.9 DCI? > Co jest najbardziej awaryjne w tych samochodach? > Jak wygląda usterkowość turbiny, wtrysków, koła dwumasowego (jeśli takie ma ten silnik), skrzyni > biegów? > Z góry dziękuję i pozdrawiam taaaaaaaa powiem tak jeden lubi córke młynarza a drugi jak mu śmierdzą nogi miałem LII z 2002 1,9 dCi z nalotem 200 000 zrobiłem 50 000 potem się komuś spodobała i pożyczył - zapomniał oddać. Wersja Initiale Paris ("wszystko mająca" za ten czas naprawiałem całe przednie zawieszenie - koszt 0 zł - zapłaciła ubezpieczalnia bo mnie dziura w jezdni zaatakowała prócz exploatacji (klocki, oleje, czynnik w klimie) wymieniałem 1 czujnik ciśnienia opon oraz cięgiełka do wodzików od szkrzyni biegów bo był srogi mróz i pękły min zużycie paliwa 4,5 l/100 max zużycie paliwa 8l/100 sam musisz zdecydować bo na mnie to mówili Renófkowy onanista. i za chwile przyjdzie taki jeden z drugim i bedzie narzekał że On to miał be i fe afto i to renófka była i więcej tego G nie kupi. Reasumując byłem MEGA zadowolony!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robi25 Napisano 24 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2011 > Bo Renault kupuje się zawsze fazę II czyli po lifcie. No chyba że chce się zostać beta-testerem > W L II ph II już dużo poprawili i autka śmigają. A 1.8 16V? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biniu Napisano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2011 > A 1.8 16V? Sam silnik jest spoko. Dobrze znosi gaz. Mocy chyba akurat. Bo 1,6 jest za słaby. Tylko w LII te silniki są już z kołem zmiennych faz (pewności nie mam) czyli rozrząd sporo droższy w wymianie. Tylko pytanie czy elektronika LII nie doprowadzi Cię do szału. Ale może już być poprawiona przez poprzedniego właściciela. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszek1207 Napisano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2011 > A 1.8 16V? Ja takowy mam i jestem zadowolony. Rzeczywiście silnik ma Kolo zmiennych faz rozrządu które przy przebiegu ok 120 tys.km lubi sobie zacząć pyrkotać (na cieplym silniku do ok 1500-1700obr/min) ale nie ma to wpływu,wbrew opiniom, na np spalanie auta. Koło to kosztuje ok 500zl i najlepiej wymienić wraz z paskiem za 1 razem. Silnik podobno najlepsza opcja w LII, moc wystarczająca, całkiem przyzwoite spalanie - mój rekord to min w trasie 6,5l/100km przy średniej 66km/h, ale zima w mieście potrafi i 11-12 sobie łyknąć. Słabe punkty 1,8 to chyba tylko KZFR i przepustnica którą trzeba czyścić a później przyuczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2011 > A 1.8 16V? Olej robic 3 razy czesciej niż zaleca reno to dlugo polata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robi25 Napisano 26 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2011 > Sam silnik jest spoko. Dobrze znosi gaz. Mocy chyba akurat. Bo 1,6 jest za słaby. Tylko w LII te > silniki są już z kołem zmiennych faz (pewności nie mam) czyli rozrząd sporo droższy w > wymianie. > Tylko pytanie czy elektronika LII nie doprowadzi Cię do szału. Ale może już być poprawiona przez > poprzedniego właściciela. A czy nie jest tak, że w takim samochodzie 9-10 letnim wszystko co się miał zepsuć to się już zepsuło i teraz nie powinny występować usterki szczególnie te związane z niedopracowaniem niektórych rzeczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biniu Napisano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2011 > A czy nie jest tak, że w takim samochodzie 9-10 letnim wszystko co się miał zepsuć to się już > zepsuło i teraz nie powinny występować usterki szczególnie te związane z niedopracowaniem > niektórych rzeczy? Patrz moje ostatnie zdanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2011 > Witam. > Na co zwracać uwagę przy zakupie Laguny II przed liftem z silnikiem 1.9 DCI? > Co jest najbardziej awaryjne w tych samochodach? > Jak wygląda usterkowość turbiny, wtrysków, koła dwumasowego (jeśli takie ma ten silnik), skrzyni > biegów? > Z góry dziękuję i pozdrawiam \ taka laguna to jeden wielki slaby punkt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cimi Napisano 2 Września 2011 Udostępnij Napisano 2 Września 2011 > Sam silnik jest spoko. Dobrze znosi gaz. Mocy chyba akurat. Bo 1,6 jest za słaby. Tylko w LII te > silniki są już z kołem zmiennych faz (pewności nie mam) czyli rozrząd sporo droższy w > wymianie. Owszem 1.8 16V posiada kólko zmiennych faz rozrządu, u mnie zaczęło szwankować w okolicach 160 tys. nalotu, wymiana nie jest specjalnie droga. Oryginał AISIN kosztował mnie około 400 zł, i teraz mysle spokój na kolejne 150 tys. mam nadzieje. > Tylko pytanie czy elektronika LII nie doprowadzi Cię do szału. Ale może już być poprawiona przez > poprzedniego właściciela. Jak narazie z elektroniką nie mam nic do czynienia, jedynie co robiłem to czyściłem przepustnice elektroniczną, bo mi wyrzuca błędy, ale po czyszczeniu i resecie CLIP-em wszystko gra. Pozdro cimi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.