Skocz do zawartości

powrót wahacza


wilu

Rekomendowane odpowiedzi

Pora zmienić lewy bo luz się w sworzniu zrobił.

Auto ma 15 lat i jeździ b mało,, jedyne kryterium to trwałość sworznia ( trwałość tulei met-gum jest bez znaczenia).

Opcje są takie

Auto sam sprzedaje jakieś dwa różne, jeden nieco poniżej a drugi powyżej 90 zł. Sklep firmowy przy hurtowni jakieś poniżej 130 a potem kilku producentów po ponad 200 złotych do około 280 za TRW.

Pytanie brzmi, co z listy skreślić w przedbiegach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pora zmienić lewy bo luz się w sworzniu zrobił.

> Auto ma 15 lat i jeździ b mało,, jedyne kryterium to trwałość sworznia ( trwałość tulei met-gum

> jest bez znaczenia).

> Opcje są takie

> Auto sam sprzedaje jakieś dwa różne, jeden nieco poniżej a drugi powyżej 90 zł. Sklep firmowy przy

> hurtowni jakieś poniżej 130 a potem kilku producentów po ponad 200 złotych do około 280 za

> TRW.

> Pytanie brzmi, co z listy skreślić w przedbiegach ?

Ja zrobilem blisko 50kkm na wahaczu birth. Wprawdzie nie po Polskich drogach, ale jeszcze gorszych.

Sworzen sie trzymal swietnie, ale na tulejach juz sie leciutkie luzy zaczynaly pojawiac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.