costam000 Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 wiele worków złota to wyszło ?? wygląda zacnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
masmisza Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > > Można zazdraszczać Zazdraszczam:) a poważnie jakie koszta takiej operacji???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > Zazdraszczam:) a poważnie jakie koszta takiej operacji???? to zależy za ile kupisz zaciski i w jakim będą stanie - średnio około 300zł/komplet 1. Ja kupiłem zaciski w stanie bdb, poszły jedynie do wypiaskowania i pomalowania (mnie ta operacja kosztowała około 140zł) 2. tarcze nowe ATE to około 350 zł/szt 3. klocki ATE około 200 zł/komplet 4. przewody elastyczne są inne niż do zacisków oplowskich. Nowe to 180zł/2szt. 5. Koszt przełożenia to około 100zł Czyli na operację należy przeznaczyć minimum 1000zł - warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 Piękne zdjęcie porównujące 2 tarcze.... praktycznie mówi wszystko A jeszcze jedno pytanie dużo cięższe są te tarcze ( może ważyłeś ?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > Piękne zdjęcie porównujące 2 tarcze.... praktycznie mówi wszystko > A jeszcze jedno pytanie dużo cięższe są te tarcze ( może ważyłeś ?) 305mm są cięższe, wyraźnie. Jednak nie ważyłem. Pewnie to kwestia producenta, ale zobacz, że różnią się również żebrowaniem pomiędzy talerzami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > 305mm są cięższe, wyraźnie. Jednak nie ważyłem. Pewnie to kwestia producenta, ale zobacz, że różnią > się również żebrowaniem pomiędzy talerzami Tak jak pisze.. to zdjęcie jest warte więcej niż 1000 słów na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Tak jak pisze.. to zdjęcie jest warte więcej niż 1000 słów na ten temat no to go go lisek no Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > no to go go lisek no Nie.... zostanę przy moich wydmuszkach... prędzej auto zmienię na 159 niż hamulce w Krowie .... Ja i tak nie używam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CRUSH Napisano 10 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2012 > Co do wymiany klockow to musisz sciagnac wlasnie te plastiki ktore zaznaczyles na zdjeciu, i tam o > ile pamiec mnie nie myli klucz imbusowy 7. zgadza się imbus 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 Ostatnio zauważylem u siebie problemy z hamulcami. Po dluzszym postoju, np przy wyjezdzaniu z parkingu zapada się pedał hamulca w podłogę. Po podpompowaniu znów staje się twardy. Po chwili wszystko wraca do normy. Juz 3 raz miałem taką sytuację i zaczyna mnie to martwić. Płyn w zbiorniczku jest. Zadnych błedów nie sygnalizuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.