Skocz do zawartości

1.1 Mpi na 1.2Mpi 75 Powrot paliwa?


RUFF

Rekomendowane odpowiedzi

Elo Spece mam szybkie pytanie poprawiam po kimś swapa który jest zrobiony na pompie i koszu bez powrotu z 1.1. Czy moge zostawić tylko zasilanie na listwe a powrót zaślepić lub zmienić na listwe z 75 bez powrotu (tą plastikową). Czy tak sie nie da i dac kosz z Spi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Elo Spece mam szybkie pytanie poprawiam po kimś swapa który jest zrobiony na pompie i koszu bez

> powrotu z 1.1. Czy moge zostawić tylko zasilanie na listwe a powrót zaślepić lub zmienić na

> listwe z 75 bez powrotu (tą plastikową). Czy tak sie nie da i dac kosz z Spi?

Zaslepic powrot w listwie z 8v 75 wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym ze auto na dwuch regulatorach niechce jechać. Wygodniej jest mi wymienić listwe niż dokladać przewody paliwowe oraz wymienić kosz. Kwestia czy to zadziała?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Problem w tym ze auto na dwuch regulatorach niechce jechać. Wygodniej jest mi wymienić listwe niż

> dokladać przewody paliwowe oraz wymienić kosz. Kwestia czy to zadziała?

to szukaj w czym innym przyczyny. Ja tam powrót dorobiłem i wszystko śmiga jak należy na pompie z MPI ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to szukaj w czym innym przyczyny. Ja tam powrót dorobiłem i wszystko śmiga jak należy na pompie z

> MPI

Sie dziwicie ze mu niechce jechac ... regulator w pompie puszcza mu 3 bary, paliwo leci do listwy tam regulator 2,5 bara ktory nie ma gdzie upuscic nadmiaru paliwa, paliwo sie kotluje, silnik jest przelany ...

Ja bym zaslepij powrot, wywalil regulator na listwie i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sie dziwicie ze mu niechce jechac ... regulator w pompie puszcza mu 3 bary, paliwo leci do listwy

> tam regulator 2,5 bara ktory nie ma gdzie upuscic nadmiaru paliwa, paliwo sie kotluje, silnik

> jest przelany ...

> Ja bym zaslepij powrot, wywalil regulator na listwie i tyle

szołpas jak cie lubie od kiedy regulator na koszu pompy SC 1.1 mpi daje 3 bary??

nie mówie ze jest profeska ale taki setup jezdzi normalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> szołpas jak cie lubie od kiedy regulator na koszu pompy SC 1.1 mpi daje 3 bary??

> nie mówie ze jest profeska ale taki setup jezdzi normalnie

Tfu zawsze mi sie myli, zapomnialem ze ma 3,5 270751858-jezyk.gif

Pytanie jeszcze jest takie: Na jakim kompie to jezdzi i z jakimi wtryskami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pacient to SC Mpi na Kompie z 75, wiązka silnika 1.1 spi modyfikowana. Jutro chce dać całą wiązke auta z Spi. Chce dać listwe plastikowa na małych wtryskach bez powrotu tylko pytanie czy to bedzie chodzic na ciśnieniu tej pompy i kompie z 75. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pacient to SC Mpi na Kompie z 75, wiązka silnika 1.1 spi modyfikowana. Jutro chce dać całą wiązke

> auta z Spi. Chce dać listwe plastikowa na małych wtryskach bez powrotu tylko pytanie czy to

> bedzie chodzic na ciśnieniu tej pompy i kompie z 75. pozdro

Ja bym zaslepil powrot i tyle, jak auto nie bedzie chcialo jechac to wymienic regulator w pompie na 2,5 bara i wio wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kosz z MPI listwa 1.2 powrót zaslepiony

> taki setup normalnie chodzi

> sprawdzone w 4 sztukach

> of kors mozna

> to auto nie jedzie ale na pewno nie z powodu podanego przez RUFFa

Spr ciśnienie paliwa, jest na zaplonie 1,5bar a przy pracującym nie przekracza 2 oraz po wyłączeniu zaplonu cisnienie spada odrazu do 0bar. Na zaslepionym powrocie nie ma różnicy. Coś musi byc uszkodzone z regulatorem w koszu albo podmienili pompe, ewentualnie zapchany filtr ale w to wątpie. Nadal mam pytanie czy można zamienić listwe na plastikową z wtryskami od 1.2 tymi malym z punto 1 75. Niewiem na jakim to kompie chodzilo w tym aucie. Dodam że zalezy mi na tej podmianie. Podam mu paliwo z zewnętrznej pompy 4bar i sie okaże czy zagada. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Spr ciśnienie paliwa, jest na zaplonie 1,5bar a przy pracującym nie przekracza 2 oraz po wyłączeniu

> zaplonu cisnienie spada odrazu do 0bar. Na zaslepionym powrocie nie ma różnicy. Coś musi byc

> uszkodzone z regulatorem w koszu albo podmienili pompe, ewentualnie zapchany filtr ale w to

> wątpie. Nadal mam pytanie czy można zamienić listwe na plastikową z wtryskami od 1.2 tymi

> malym z punto 1 75. Niewiem na jakim to kompie chodzilo w tym aucie. Dodam że zalezy mi na tej

> podmianie. Podam mu paliwo z zewnętrznej pompy 4bar i sie okaże czy zagada. pozdro

albo siadła pompa

albo wyhaczyła sie z mocowań w koszu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak: swaper zmienil pompe z oryginalnej dobrej na podróbe i uszkodzil jej uszczelnienie. Po podaniu właściwego cisnienia silnik chodzi jak kuna. Na wtryskach małych wygląda jak by go zalewało więc zostają stare z 75 + zaślepienie powrotu gdyż niechce mnie sie ciągnąć nowych przewodów. Reasumując moge zaślepić powrot na listwie i zostawić oryginalną pompe mpi wraz z regulatorem?

A tak poza tematem potrzebuje rozpiske pinów w wstyczce silnik buda SCS Spi konkretnie pomarańczowy przewód idący w str kompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ale biedna ta wtyczka, ja mam pełną opcje z tym ze ktoś uciąl te kostke, i musialem dolutować z serii seja. Pozostal mi pomarańczowy kabelek niby pin 26 od kompa ale tylko po kolorze bo przejścia niema.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.