Skocz do zawartości

CHECK ENGINE 1.1 mpi


Shaq89

Rekomendowane odpowiedzi

Jade sobie dzis i nagle wywaliło mi check engine kontrolke 0 spadku mocy czy jakis dziwnych objawow poprostu sie pali zrobilem tak 10 km auto postało ze 3 h odpaliłem zrobilem 25 km dalej sie swieci 0 objawów jakies sugestie podpiac go pod cos bd mogl dopiero w piatek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ciezko powiedziec czy mnie pocieszyłes haha narazie sie swieci do piatku moze nic sie nie stanie ^^

Ja blisko dwa lata jeździłem ze świecącą marchewą zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tyle czy marchewa jest odpowiednikiem tego check'a jak narazie nie widze oznak zamierania pod maska

> wiec jedzie nie tlucze sie nie slabnie odpala normalnie pracuje rowno

mi tez nieraz sie zapali ale tylko wtedy jak "mu dam" ale po jakims czasie gasnie i jest okej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mojej Pauli mulher.gif 1.1MPi była b.podobna sytuacja, zapalał się check ( zazwyczaj jak ja nim jechałem zlosnik.gif ) przy większych prędkościach wink.gif Ale kiedy ostatnio zapalił się na stałe ( Pauli kierowała zlosnik.gif ) sprawa wyglądała tak, że za radą kolegi Morgana, wieczorową porą sprawdziłem czy jest iskra na kablach. A że była, to większego kłopotu to nie wróżyło wink.gif Spowodować to mogło duże natężenie wilgoci albo wjechanie w jakąś większą kałużę, nie zaliczyłeś jakiejś ostatnio? zlosnik.gif Iskra była, także następnie podpieliśmy się pod kompa i skasowaliśmy błąd - od tej pory nie ma z tym problemu wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mojej Pauli 1.1MPi była b.podobna sytuacja, zapalał się check ( zazwyczaj jak ja nim jechałem )

> przy większych prędkościach Ale kiedy ostatnio zapalił się na stałe ( Pauli kierowała )

> sprawa wyglądała tak, że za radą kolegi Morgana, wieczorową porą sprawdziłem czy jest iskra na

> kablach. A że była, to większego kłopotu to nie wróżyło Spowodować to mogło duże natężenie

> wilgoci albo wjechanie w jakąś większą kałużę, nie zaliczyłeś jakiejś ostatnio? Iskra była,

> także następnie podpieliśmy się pod kompa i skasowaliśmy błąd - od tej pory nie ma z tym

> problemu

Niee staram sie nie pływac sprzetem nie przeznaczonym do tego 270751858-jezyk.gif ostatnio to raczej po mrozie 270751858-jezyk.gif byle do piatku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mojej Pauli 1.1MPi była b.podobna sytuacja, zapalał się check ( zazwyczaj jak ja nim jechałem )

> przy większych prędkościach Ale kiedy ostatnio zapalił się na stałe ( Pauli kierowała )

> sprawa wyglądała tak, że za radą kolegi Morgana, wieczorową porą sprawdziłem czy jest iskra na

> kablach. A że była, to większego kłopotu to nie wróżyło Spowodować to mogło duże natężenie

> wilgoci albo wjechanie w jakąś większą kałużę, nie zaliczyłeś jakiejś ostatnio? Iskra była,

> także następnie podpieliśmy się pod kompa i skasowaliśmy błąd - od tej pory nie ma z tym

> problemu

miałem podobnie - wymiana kabli i po sprawie, nawet w wilgotne dni potrafiła się zapalić kontrolka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wyskoczyl jakis blad od sondy skasowalismy narazie spokój

błąd mogła wyrzucić sonda za katem. Ja tak miałem i podmieniłem obie sondy na nówki. Pojeździłem i dajel wywalało ten sam błąd, więc winny był tylko i wyłącznie wypalony katalizator. Z tego co się orientowałem na AK to nie ma reguły co do jego żywotności frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.