rob_7 Napisano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 Siemka. Problem mam taki, że hamulce tylne są w stosunku do przodu zbyt mocne i obawiam się że jak spadnie śnieg mogę mieć problemy. Autko to SC Van, ale zmieniłem regulatory siły hamowania na takie z zwykłego SC. Trochę się poprawiło, ale dalej jest nie dość dobrze, żeby po śliskim jechać spokojnie. Jakieś podpowiedzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobra180 Napisano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 Zdejmij bębny przeleć po szczękach papierem ściernym i poskładaj . Wypróbuj hamulec jak będzie dobry to wymień szczęki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob_7 Napisano 5 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 No bo fakt jest taki że jak popada przez noc to tył dział tylko w trybie 0/1. Albo nie hamuje albo całkiem. Przeważnie trzeba wcisnąć lekko hamulec jadąc do przodu aż się zagrzeją i wtedy są względnie do używania. Czyli mówisz żeby szczęki wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 > No bo fakt jest taki że jak popada przez noc to tył dział tylko w trybie 0/1. Albo nie hamuje albo > całkiem. Przeważnie trzeba wcisnąć lekko hamulec jadąc do przodu aż się zagrzeją i wtedy są > względnie do używania. Czyli mówisz żeby szczęki wymienić. miałem podobnie u siebie ja wymieniłem całość, bęben , szczeki kupiłem taki sam zestaw jak na zdjeciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k4k7u5 Napisano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 > No bo fakt jest taki że jak popada przez noc to tył dział tylko w trybie 0/1. Albo nie hamuje albo > całkiem. Przeważnie trzeba wcisnąć lekko hamulec jadąc do przodu aż się zagrzeją i wtedy są > względnie do używania. Czyli mówisz żeby szczęki wymienić. no to może od razu tłoczki - 12 zł za sztukę - nie koszt a wygoda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobra180 Napisano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 Myślę że to pomoże .Kiedyś ćwiczyłem to u kolegi , dopiero wymiana szczęk pomogła . A ukierunkowało mnie to że jak przeczyściłem papierem to na chwilę było dobrze . Po wymianie szczęk do dzisiaj jest dobrze a minęło już 1,5 roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob_7 Napisano 5 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 Tłoczki właśnie wymieniłem razem z regulatorami. Zmienimy szczęki i zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 > Tłoczki właśnie wymieniłem razem z regulatorami. Zmienimy szczęki i zobaczymy. W wiekszości szczęk do sc są sprężyny(te okrągłe), które szybko siadają-i jak masz rozpieraki,cylinderki,linkę nową,proste bebny to tu szukaj przyczyny. Kolejna to zobacz czy po zaciągnięciu ręcznego i odpuszczeniu -linka ma siłę wyciągnąć rozpieraki-druga przyczyna. Trw i bosch mają dość mocne sprężyny w szczękach np. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.