vendorr Napisano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2011 Witam, u kolegi w aucie zapalił się ostatnio check, podłączyłem więc go pod opcoma i zbadałem błędy silnika, pokazało mi Quote: P0301 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 1 (00) - Obecny P0300 - Wykryto wielokrotne przerwy w zapłonie (00) - Obecny Mam pytanie czy to DIS już pada?? Auto ma przebieg ponad 200kkm, czy może to sterownik silnika?? Jeżeli to DIS to mniej więcej jaka cena nowego i dobrej marki?? ********** Zczytałem jeszcze jeden błąd z centralnego zamka: Quote: 00041 - Niezadziałanie wyłącznika blokady drzwi kierowcy Obecny Błąd nie daje się wykasować, a centralny działa w porządku - co to może być?? Za wszelkie info wielkie dzięki i pozdrawiam VEN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gumisbeer Napisano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2011 > Mam pytanie czy to DIS już pada?? DIS ? Przecież tam chyba jest listwa zapłonowa i tu bym upatrywał przyczyny Dodam że może to wskazywać na problem ze świecami zapłonowymi. Więc warto je pierwsze wymienić/sprawdzić bo taniej Listwa używana w granicach 200zet. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 10 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2011 > DIS ? Przecież tam chyba jest listwa zapłonowa Zgadza się listwa, tak z rozpędu napisałem. > Dodam że może to wskazywać na problem ze świecami zapłonowymi. No teraz się dowiedziałem, że nie były sprawdzane więc faktycznie wpierw to sprawdzimy. > Listwa używana w granicach 200zet. Pozdro A nowa?? I jaka marka?? PZDR VEN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gumisbeer Napisano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2011 Nowa orginał jakieś 600-800zet. Zamienniki ciężko znaleźć Jednak w przypadku listwy przed takim wydatkiem pieniążków wypadało by podmienić ze sprawnego auta dla pewności. Oby to były świece;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balus Napisano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2011 Zajrzyj tu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 10 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2011 > Zajrzyj tu. Ogolnie janmor to tania marka i niezbyt dobra przynajmniej jezeli chodzi o przewody WN. Szukalem ngk i beru ale nic nie znalazlem, ale pobieznie szukalem. Moze jakies inne sprawdzone propozycje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2011 z doborem NGK nie powinieneś mieć problemu: katalog Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 > Witam, u kolegi w aucie zapalił się ostatnio check, podłączyłem więc go pod opcoma i zbadałem błędy > silnika, pokazało mi a weź obejrzyj dobrze fajki, ta listwa jest jedną z niewielu gdzie same fajki możesz kupić. Nie tanie, 110PLN/kpl ale może lepiej zmienić oryginalne fajki niż założyć kompletnego chińczyka za 200PLN, nawet tak niemieckobrzmiącego Za dobrą (markową) cewkę to 3-4 stówki trzeba położyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 13 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 > a weź obejrzyj dobrze fajki, ta listwa jest jedną z niewielu gdzie same fajki możesz kupić. ooo dzięki wielkie za radę, jeszcze nie miałem okazji popatrzeć, ale w ten weekend zbadam wszystko, mam nadzieję że to tylko świece. Kumpel trochę podłamany, bo za astrę zapłacił 7 kpln, a włożył w nią ponad 4,5 kpln a teraz mu te błędy wyskoczyły, powiedział, że jak tylko uda się to nareperować i auto będzie sprawne to nawet się zarejestruje na forum. PZDR VEN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 20 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 Witam, świeczki wymienione, faktycznie były w agonalnym stanie, pierwsza świeczka od rozrządu cała czarna inne kolor normalny. Odstępy między anodą i katodą więcej jak 2mm "na oko". Wczoraj zamieniłem kolejność świec i tą czarną dałem na czwarty cylinder a na pierwszy dałem w normalnym kolorze i jak kumpel dzisiaj przyjeżdżał znowu przerwa w iskrze na pierwszym cylindrze - to mnie zastanowiło czy to czasem właśnie nie listwa - która zresztą nie wygląda na oryginalną, ale nigdzie nie widać przebicia i wygląda na całkiem nową. Świece wymienione z GM na NGK i zobaczymy jak będzie się auto sprawowało. Szukałem w katalogu NGK i nie znalazłem tej listwy?? Czy listwy marki Delphi będą ok pod względem jakości? PZDR VEN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzesiekBstok Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Czy listwy marki Delphi będą ok pod względem jakości? idą na pierwszy montaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 20 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > idą na pierwszy montaż ooo w sklepie znalazłem za 400pln, a oryginał kosztuje coś około 800 pln. Dzięki za info. PZDR VEN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > idą na pierwszy montaż I często pękają im obudowy ze wszystkimi tego skutkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzesiekBstok Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > I często pękają im obudowy ze wszystkimi tego skutkami miałem do czynienia z kilkoma w swoich astrach i u kumpla w corsie pękniętej ani razu nie widziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 22 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2011 A więc były dwa dni spokoju i błąd znów wyskoczył, jeszcze nie wiem na jakim cylindrze ale obstawiam numer jeden. Spróbujemy dzisiaj zmienić miejscami fajki i się zaobserwuje jak będzie się działo. Jeżeli się okaże, że kwestia fajki to gdzie to można kupić?? Pytałem się w motoryzacyjnym i patrzyli w katalogach i nic nie znaleźli. Edyta: Fajki podmienione, błędy sprawdzone oraz wykasowane, błąd oczywiście na pierwszym cylindrze. Dodatkowo pojawił się błąd: P0300 - przerwa w zapłonie występująca przy niskim poziomie paliwa (0B) - nie występuje Nie wiem czy ważna jest kolejność błędów, ale czytając od góry to wpierw wyskoczył ten z paliwem, dalej P0301 - brak iskry na pierwszym cylindrze, no i dalej P0300 - wykryto wielokrotne przerwy w zapłonie. Czy czasem te usterki nie są związane może z układem paliwowym? Czy takie błędy mogą wyskakiwać przez uszkodzony kondensator przeciwzakłuceniowy? Kolega zaobserwował pewną zależność polegająca na pokonywaniu leżących policjantów, chyba 4 w kolejności i po jakiś 500 metrów wyskakuje błąd. PZDR VEN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 2 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 Witam i odgrzewam. Świece wymienione, nowa listwa marki Delphi a problem pozostał. Gdy silnik zacznie się nagrzewać wyskakuje błąd brak iskry na 1 cylindrze. Czy winowajcą może być ten kondesator przeciw zakłóceniowy?? Czy może sterownik silnika, który znajduje się pod maską i górną osłoną silnika, pada? Jak można stwierdzić usterkę tego sterownika?? Jakie koszty?? PZDR VEN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_j Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 > Czy może sterownik silnika, który znajduje się pod maską i górną osłoną silnika, pada? > Jak można stwierdzić usterkę tego sterownika?? > Jakie koszty?? Popytaj kolegę Messer'a. Z tego co pamiętam niedawno przechodził problemy ze sterownikiem i jego regeneracją. > PZDR VEN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 > Jak można stwierdzić usterkę tego sterownika?? Np: podpiąć oscyloskop pod sterowanie pierwszą cewką i oglądać co się tam wyprawia. Trzeba też wykluczyć mechaniczną usterkę (kompresja, lewe powietrze). Kondensator teoretycznie nie powinien mieć wpływu. Ale można wsadzić tam jakiś na próbę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.