zbigou Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 Witam autko jak w stopce, nalot blisko 180 kkm. na Pb: po odpaleniu zimnego silnika: trzesie, szarpie, telepie, brak mocy. Jak sie rozgrzeje jest ok. mam tez z nim problem na lpg: na cieplym silniku czasem brak mocy, nie jedzie. Na zimnym jedzie. Wolne obroty na lpg ok na cieplym i zimnym. Ale nie wiążę ze soba tych dwoch problemow, moze parownik lpg sie konczy? Najpierw chcialbym go usprawnic na Pb. Uszczelke pod zaworami niedawno wymienilem, troche zalala silnik olejem. Wczesniej przez kilka m-cy uniak robil b. krotkie dystanse 2x1km dziennie. Doradzcie koledzy Edyta: nie wiem czy w czasie szarpania się marchewa zapala, bo mam spaloną żarowkę w kontrolce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poiuyt13 Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 > Witam > autko jak w stopce, nalot blisko 180 kkm. > na Pb: po odpaleniu zimnego silnika: trzesie, szarpie, telepie, brak mocy. Jak sie rozgrzeje jest > ok. > mam tez z nim problem na lpg: na cieplym silniku czasem brak mocy, nie jedzie. Na zimnym jedzie. > Wolne obroty na lpg ok na cieplym i zimnym. Ale nie wiążę ze soba tych dwoch problemow, moze > parownik lpg sie konczy? > Najpierw chcialbym go usprawnic na Pb. Uszczelke pod zaworami niedawno wymienilem, troche zalala > silnik olejem. Wczesniej przez kilka m-cy uniak robil b. krotkie dystanse 2x1km dziennie. > Doradzcie koledzy > Edyta: nie wiem czy w czasie szarpania się marchewa zapala, bo mam spaloną żarowkę w kontrolce czyli brak ssania ??? prawdopodobnie czujnik padł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiek_80 Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 Podpisuje sie pod kolega. Tez stawiam na ssanie, na podtlenku gazolotu(LPG) nie znam sie niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbigou Napisano 3 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2012 > czyli brak ssania ??? prawdopodobnie czujnik padł chodzi o czujnik temp na termostacie? mam tez rozwalony, nieszczelny pochlaniacz oparow paliwa, czy to moze miec znaczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzarek Napisano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2012 Podepnę się do tematu, bo mam podobne objawy U mnie nie gaśnie kontrolka wtrysku, po rozgrzaniu silnika szarpanie nie znika. Czasami zdarza sie jej (kontrolce) zgasnąć, jak jadę z górki i puszczę gaz. lekkie dodanie gazu i świeci. Czuć spadek mocy, no i szarpanie. Sprawdzałem rezystancję wtryskiwacza, wyszło 2.1 - 2.2 ohm , podobno ma być 1.75... Auto jeździ, a że korzystam z niego raczej tylko do dojazdu do pracy, to puki co mogę testować i mierzyć. Bardzo bym prosił o jakieś sugestie, bo jak na razie zostawianie auta u mechanika delikatnie by mnie uziemiło :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbigou Napisano 30 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2012 odświeżę temat, bo jeździć trzeba a boję się, zeby przez te mrozy nie rozkraczyl sie gdzies w polach: Teraz objawy takie: zimny odpala rano ładnie, ale telepie i czuc beznyne z wydechu. jazda na zimnym: na pb słaby, trzęsie, na lpg ok jazda na rozgrzanym: wypadające zapłony na lpg i na pb Jakie poprawne wartosci powinny miec czujniki temp. na termostacie i we wtrysku - zimny/rozgrzany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbigou Napisano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 znalazlem tu podobną usterkę klik Pytanie o tekst "winowajcą był czujnik temperatury do ECU". O ktory czujnik temp chodzi - na termostacie? Pytam tu bo na elektrodzie sie nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniek11 Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > znalazlem tu podobną usterkę klik > Pytanie o tekst "winowajcą był czujnik temperatury do ECU". > O ktory czujnik temp chodzi - na termostacie? Pytam tu bo na elektrodzie sie nie da. Tak, o ten czujnik chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbigou Napisano 12 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2012 tytulem wyjasnienia, jakby ktos mial podobne objawy. Wymiana czujnika temp ECU nic nie dala. Pomogla wymiana swiec i przy okazji kabli wn. Jedna swieca byla dziwnie wypalona (za**ebjaszczo ciezko ja bylo wykrecic), najpewniej wada fabryczna swiecy (Iskra). Wyczyscilem tez silnik krokowy od benzyny, ale to pewnie bez zwiazku. Problem ustapil, na zimnym juz jedzie normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbigou Napisano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 Witam ponownie Odnawiam temat, bo problem znow powrocil wraz z nadejsciem mrozow: zimny odpala ok, ale dostaje czkawki dopoki sie troche nie rozgrzeje. Jest zaleznosc: im zimniej tym dluzej trwa czkawka. Po 1-2km jazdy problem znika. Wymienione swiece, kable WN, wspomniany wyzej czujnik temp do ECU - niebieski w termostacie. Teraz mysle o czujniku temperatury we wtrysku: klik 1, klik 2. Czy to moze byc przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 raczej bym obstawiał którąś z cewek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.