Skocz do zawartości

Umie ktoś przeanalizowac logi z sondy lambda?


Vadero

Rekomendowane odpowiedzi

> Przełącz na benę, skasuj błędy i zobacz czy w czasie jazdy na benie wyrzuci checka.

> Jeżeli wypluje błąd to czeka Cię szukanie usterki jeżeli nie to sprawa jest jasna.

tylko on tego checka potrafi wywalić np raz na tydzień - to będzie przy około 400km dziennie niecałe 3000km na benie wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz sprawdzić działanie sondy to podepnij się pod przewody sygnałowe woltomierzem analogowym lub oscyloskopem i zobacz czy sygnał osyluje w zakresie 0-1V w praktyce (0,1-0,8).

Logi integratora czujnika tlenu niewiele mówią o pracy sondy,

poczytaj np. tutaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co podesłałeś, i na podstawie obserwacji działania mojego PII z dwoma sondami.

- pierwsza sonda OK, oscyluje, ale ważniejsze jest, jak zmienia się napięcie na sondzie, jak dodasz gazu. Rozumiem, że wszystkie logi są na gorącym silniku. Katalizator musi mieć przynajmniej 400 stopni

- druga sonda nie powinna oscylować, jak już ktoś zauważył

- druga sonda zaczęła u mnie wariować, przy "wypadaniu zapłonów".

Zrzuć loga, gdzie będzie napięcie sondy pierwszej, obroty, czas wtrysku na PB, wyprzedzenie kąta zapłonu.

Silnik musi być gorący.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.