Skocz do zawartości

[F] Błąd 35 i 14


maxim90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przy ostatnich mrozach moja asterka coś zaczęła niedomagać.

Wymigałem błędy

35 - Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków

14 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - za niskie napięcie

Silnik 1.6 XEL.

Co można z tym zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. zrobić pomiary czujnika temp.

2. sprawdzić gumowy łącznik między przepustnicą i kolektorem na okoliczność dziury,

3. Odkręcić krokowego, umyć grzybek i gniazdo z którym współpracuje,

4. sprawdzić diagnoskopem korekty składu mieszanki,

5. sprawdzić po jeździe, czy podczas odkręcania korka wlewu paliwa nie słychać odgłosu ssania powietrza,

6. olać i poczekać na wiosnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jednak wybiore wariant 6 wink.gif

Nie bardzo uśmiecha mi się grzebać pod maską na "świeżym powietrzu", tym bardziej, że jeszcze jakoś jeździ.

Jakieś skutki uboczne tej decyzji?

Dzięki za naświetlenie sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestabilne obroty, problemy z odpaleniem, większe spalanie.

Czyli praktycznie żadnych większych problemów nie będzie smile.gif pali na dotyk, z tymi obrotami to różnie jest - czasem stabilne czasem nie, spalanie - trudno trzeba zaakceptować

Jakoś musi przeczekać do cieplejszych czasów.

Dzięki za pomoc piwo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.