Skocz do zawartości

Stralis...


Ketchup87

Rekomendowane odpowiedzi

Robiłem co mogłem ale jednak wybór szefa padł na Stralisy. 2008, około 400 tyś przebiegu. Czarne, po "Link'u". Jako, że mój jedyny kontakt z marką ograniczył się do Eurocargo byłem dość pozytywnie zaskoczony wnętrzem. Kierownica jest mniej plastikowa, przełączniki pod nią też. Pozycja za kierownicą nadal niewygodna. Żeby dosięgnąć ze spokojem do pedałów i lewarka trzeba by ustawić kierownicę w poziomie i za nią stanąć.

Aaaale nie o tym. Czy ktoś ma u siebie, w Stralisie półkę środkową lub podwójną? Szukam po allegro i znalazłem tylko jakieś dwie ukośne i nie bardzo potrafię sobie je wyobrazić na miejscu. Druga sprawa - znalazłem "wymontowany zestaw radio + wzmacniacz oryginalnie montowany w Stralisie". Wzmacniacz montowany w stralisie? Ktoś może to potwierdzić/podpowiedzieć gdzie tego szukać? Czy woltomierz pokazuje się tylko przed odpaleniem i nie ma możliwości go w żadnych innych okolicznościach włączyć? Czy wszystkie gniazdka w środku są na 12V? Czy stolik z tyłu wytrzyma nacisk 15" laptopa 270751858-jezyk.gif ?

Czy Iveco mnie czymś zaskoczy? Np. w Scanii po półtora roku znalazłem dwa schowki koło łózka zlosnik.gif

Te dwie półeczki co znalazłem:

http://allegro.pl/polka-kabinowa-iveco-stralis-waska-kabina-srodek-i2098275235.html

http://allegro.pl/polka-kabinowa-iveco-stralis-szeroka-kabina-prawa-i2098275255.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam tam takie na wpół aktywne konto ale poziom forum nie zachęca do odwiedzin. W większości to

> gimnazjaliści - synowie kierowców

Wiem, ja też sporadycznie tam zaglądam, ale w opisach samochodów widziałem, że są wiadomości czarpane z różnych stron i czasami wypowiadają sie ludzie jeżdzący tymi autami. Reszta forum tak jak napisałeś sick.gif

a tak co do tematu to Iveca kupowaliście ze Zgierskiego oddziału??

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem, ja też sporadycznie tam zaglądam, ale w opisach samochodów widziałem, że są wiadomości

> czarpane z różnych stron i czasami wypowiadają sie ludzie jeżdzący tymi autami. Reszta forum

> tak jak napisałeś

> a tak co do tematu to Iveca kupowaliście ze Zgierskiego oddziału??

> pozdro

Nie, z Kalisza. Było dośc blisko i obiecali wymienić wszystko co pęknięte bądź zniszczone a w kilkuletnim Iveco dużo było do wymiany grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 10. 450. Ceny iveco zaskakują to fakt. I nie chodzi tylko o ciężarówki. Mamy w firmie pod

> trzydzieści sztuk 35c12 i są pierdoły które powalają.

to fakt...moi klienci mający daily'aki też zostawiają u mnie spore pieniądze.Wracając do tematu silnikowo stralis jest baardzo wytrzymały.Niestety jak już padnie, to większość podzespołów tylko OE, mało zamienników. Reasumując osoby, które znam i posiadają Stralisy są na ogół zadowolone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to fakt...moi klienci mający daily'aki też zostawiają u mnie spore pieniądze.Wracając do tematu

> silnikowo stralis jest baardzo wytrzymały.Niestety jak już padnie, to większość podzespołów

> tylko OE, mało zamienników. Reasumując osoby, które znam i posiadają Stralisy są na ogół

> zadowolone.

> to fakt...moi klienci mający daily'aki też zostawiają u mnie spore pieniądze.Wracając do tematu

> silnikowo stralis jest baardzo wytrzymały.Niestety jak już padnie, to większość podzespołów

> tylko OE, mało zamienników. Reasumując osoby, które znam i posiadają Stralisy są na ogół

> zadowolone.

Też słyszałem bardzo dobre opinie o silnikach i skrzyniach choć... skrzynia z przebitką w dzisiejszych czasach mocno mnie zszokowała. Ostatnio taki patent widziałem w Manie F2000. Można by już odkupić od ZFa sterowanie łopatką. Nie chodzi tak płynnie jak bym się tego spodziewał w świeżym dość aucie. Żeby nie było zgrzytów biegi trzeba wbijać dość powoli. A silniki wszystkich stralisów w Linku miały przy około 360 tyś kapitalkę - wymianę tulei i tłoków.

W zeszłym tygodniu miałem panę w Eurocargo. Ukręciłem fabryczną osiemnastkę przy odkręcaniu zapasu i połamałem rurkę przy odkręcaniu koła.

Boję się tego auta boje_sie.gif . Wziąłem do domku instrukcję do poczytania z nadzieją znalezienia cennych wskazówek typu "nie stawać na środku podłogi - grozi zarwaniem", "o stolik należy opierać się co najwyżej jednym łokciem, nie dajej niż 5cm od zawiasu". Wolałbym uniknąć tak przykrych niespodzianek jak miałem w Eurocargo. Przesunąłem się z tyłkiem w prawo z fotela i usiadłem półdupkiem na panelu ręcznego i połamałem zaślepki. Stanąłem na tunelu silnika i w nogę wlazła mi śruba mocująca od spodu wygłuszenie silnika! Pociągnąłem otwieranie bocznego schowka i wyciągnąłem je całe do kabiny. Przy próbie regulacji zamka od tegoż schowka dokręcona delikatnie do przymiarki śruba po prostu się ukręciła...

Także wesprzyjcie mnie, żebym mógł się jak najwięcej nacieszyć autem smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.