fanlan Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 Pytanie laika. Jezdzac benzyna od zawsze, nieraz olej mimo przebiegu 10-12 tysiecy mial taki bursztynowy kolor, wrecz wygladal jakby swiezo zalany. Oczywiscie LPG caly czas. A jak to jest w diselku? Pytam, bo u mnie jakis taki czarnawy ten olej. A czy ten elastyczny bagnet to umozliwia (bez krecenia wykonac pomiar? Jak mocze i wyciagam to umazany sporo ponad max. Dziki za podpowidzi. Jak ASO podpielo do kompato wg wskazan olej do wymiany za 23000km czyli 7000km po wymianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 > A jak to jest w diselku? > Pytam, bo u mnie jakis taki czarnawy ten olej. jest ciemny juz po samej wymianie > A czy ten elastyczny bagnet to umozliwia (bez krecenia wykonac pomiar? > Jak mocze i wyciagam to umazany sporo ponad max. miałem to samo, po kręceniu bagnetem wszystko wraca do normy > Dziki za podpowidzi. > Jak ASO podpielo do kompato wg wskazan olej do wymiany za 23000km czyli 7000km po wymianie. w cromie serwisy olejowe są ustawione na 35000km i wcale nie trzeba do kompa podpinac zeby to sprawdzić tylkoo w menu kompa pokładowego jest servis i tam pokazuje ile km do zmiany olleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 Ja po przejechaniu 3 tys km, olej mam juz brudny.Jesli masz ponad stan moze ktos przelał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 > w cromie serwisy olejowe są ustawione na 35000km A nie co 30000km?.Bo ja mam co 30 tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 > A nie co 30000km?.Bo ja mam co 30 tys km. u mnie 35000km pokazuje na 100%, bo w tym tyg jak sprawdzałem to 31... wypluło i stąd wiem że ja nią już 4000k zrobiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 > u mnie 35000km pokazuje na 100%, bo w tym tyg jak sprawdzałem to 31... wypluło i stąd wiem że ja > nią już 4000k zrobiłem To w Crowachh po FL musieli to zmienic . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 > To w Crowachh po FL musieli to zmienic . ja mhm, albo twoja zepsuto :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 29 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 > Ja po przejechaniu 3 tys km, olej mam juz brudny.Jesli masz ponad stan moze ktos przelał. Ostatnia pieczatka z serwisu ze stycznia 2012 wiec teoretycznie olej nowiutki jest. Chyba zadzwonie do Treviso i pogadam czy toto auto tak bywalo:) W sumie na gwarancji domaja wiec raczej powinno. Ale gdzies slyszalem, ze wlosi gdzies maja serwisowanie aut:)) jaka prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 > Ostatnia pieczatka z serwisu ze stycznia 2012 wiec teoretycznie olej nowiutki jest. > Chyba zadzwonie do Treviso i pogadam czy toto auto tak bywalo:) > W sumie na gwarancji domaja wiec raczej powinno. > Ale gdzies slyszalem, ze wlosi gdzies maja serwisowanie aut:)) jaka prawda? Byłeś w jakims ASO i pytałes o Gwarancje? Bo mi w powiedzieli że nie honorują zagranicznych aut, mimo że karte gwarancyjną miałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 29 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 > Byłeś w jakims ASO i pytałes o Gwarancje? Bo mi w powiedzieli że nie honorują zagranicznych aut, > mimo że karte gwarancyjną miałem Hmm..jak bylem w ASO fiata sprawdzic VIN to gosc oczy robi i mowi...Ooooo to auto do maja jest na gwarancji. POwiedzial tez ze w ksiazce gwarancyjnej musi byc jakas kartka/wlepa i wtedy luz, niestety nic takiego nie znalazlem w moich dokumentach, ktore wyjatkowo sa w komplecie:) ponoc toniemal cud bo francuzi i wlosi niemalnie daja nic. TO jakas gwarancja rozszerzona dodatkowa na 3 rok eksploatacji. Podpytam na dniach jak to jest u nas z gwarancja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 > Hmm..jak bylem w ASO fiata sprawdzic VIN to gosc oczy robi i mowi...Ooooo to auto do maja jest na > gwarancji. > POwiedzial tez ze w ksiazce gwarancyjnej musi byc jakas kartka/wlepa i wtedy luz, niestety nic > takiego nie znalazlem w moich dokumentach, ktore wyjatkowo sa w komplecie:) ponoc toniemal > cud bo francuzi i wlosi niemalnie daja nic. > TO jakas gwarancja rozszerzona dodatkowa na 3 rok eksploatacji. > Podpytam na dniach jak to jest u nas z gwarancja. Ja mam karte gwarancyjną ale czegoś jeszcze im brakowało i niestety nie honorują, ale mojej się w styczniu 26 skończyla więc niewielka strata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 29 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 > Ja mam karte gwarancyjną ale czegoś jeszcze im brakowało i niestety nie honorują, ale mojej się w > styczniu 26 skończyla więc niewielka strata wlasnie to taka kartka polowy wielkosci strony ksiazki gwarancyjnej i wsadzona w takie etuina pierwszej stronie po otwarciu ksiazki Taki jakby certyfikat czy cos takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 > wlasnie to taka kartka polowy wielkosci strony ksiazki gwarancyjnej i wsadzona w takie etuina > pierwszej stronie po otwarciu ksiazki > Taki jakby certyfikat czy cos takiego no certyfikat, z pieczęcią czy jak to nazwać w formie hologramu z datą obowiązywania gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 29 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 > no certyfikat, z pieczęcią czy jak to nazwać w formie hologramu z datą obowiązywania gwarancji no to ja tego nie posiadam, a przyjamniej nie zlokalizowalem Pokaze magikom wszystkie papiery jak zarejestruje niech polookaja:) A Cy to wskazanie w kompie o oleju to na wymianie sie kasuje czyli ustawia sie na 30000km? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 > no to ja tego nie posiadam, a przyjamniej nie zlokalizowalem > Pokaze magikom wszystkie papiery jak zarejestruje niech polookaja:) > A Cy to wskazanie w kompie o oleju to na wymianie sie kasuje czyli ustawia sie na 30000km? no jak zrobisz to w serwisie to inspekcje olejową ci wykasują i znów poleci od nowa 35 lub 30k km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 > Pytanie laika. > Jezdzac benzyna od zawsze, nieraz olej mimo przebiegu 10-12 tysiecy mial taki bursztynowy kolor, > wrecz wygladal jakby swiezo zalany. > Oczywiscie LPG caly czas. > A jak to jest w diselku? > Pytam, bo u mnie jakis taki czarnawy ten olej. > A czy ten elastyczny bagnet to umozliwia (bez krecenia wykonac pomiar? > Jak mocze i wyciagam to umazany sporo ponad max. > Dziki za podpowidzi. > Jak ASO podpielo do kompato wg wskazan olej do wymiany za 23000km czyli 7000km po wymianie. Olej w dieslu po klasycznej wymianie ciemnieje bardzo szybko. Jak masz możliwości lub zaprzyjaźniony warsztat, to po spuszczeniu oleju, niech odessą dokładnie miskę odsysarką i koniecznie trzeba usunąć stary olej z obudowy filtra - razem może to być około 0,5 litra. Można tez dodatkowo zastosować płukankę przed wymianą. W silnikach kilku kolegów i moim olej zaczyna ciemnieć dopiero po kilku tysiącach, to efekt Vita Flush. Kwestia gwarancji - jeśli to gwarancja dawana przez koncern FIAT, to jest ważna na 100% w UE i na 99% na świecie, jeśli to gwarancja dilera to dupa blada. Zapytaj o brakujące dokumenty FAP lub dilera, który sprzedał auto/wystawił dodatkową gwarancję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 29 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 Zapytaj o brakujące dokumenty FAP > lub dilera, który sprzedał auto/wystawił dodatkową gwarancję. Auto z wloch zjechalo wiec po wlosku ni huhu niemiecki, angielski, finski ok, ale zeby wloski? Na tejze gwarancji wymieniliw lipcu przy108 tys dwumase i sprzeglo:)a czy todilrowa i fiaowskagwaranja...hmmm A FAP po VINIE powie ktoza tym stoi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jojo81 Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 Przymierzam się do wymiany oliwy. Poprzedni właściciel serwisował w ASO i wlewali Selenie 5W40WR średnio do 28tyś. km więc spore dystansy. W tej chwili 19 tyś zrobione od ostatniej wymiany - czas na zmianę. Ja zastosuje Mobil Super 3000 X1 5W-40 -myślę, że spełni wymagania,wymiany częstsze mam zamiar stosować. A później na kolorek zwrócę uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 29 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 W mojej ksiazce co 30 tys serwis byl ostatnio 35 tys i ostatniprzy 131 tys wpis jst ze olej wymieniony i filtr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 > Przymierzam się do wymiany oliwy. > Poprzedni właściciel serwisował w ASO i wlewali Selenie 5W40WR średnio do 28tyś. km więc spore > dystansy. > W tej chwili 19 tyś zrobione od ostatniej wymiany - czas na zmianę. > Ja zastosuje Mobil Super 3000 X1 5W-40 -myślę, że spełni wymagania,wymiany częstsze mam zamiar > stosować. > A później na kolorek zwrócę uwagę. To już lepiej zostań przy tej Selenii - nie jest taka zła w przeciwieństwie do ostatnich Mobili w technologii GTL/HC. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 1 Marca 2012 Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 > W mojej ksiazce co 30 tys serwis byl > ostatnio 35 tys i ostatniprzy 131 tys wpis jst ze olej wymieniony i filtr No nie wiem jak ten olej potem wylewają z miski .... to już przypomina smołę A u mnie na 0w40 Xado jakoś pomyka bez problemu... łatwo odpala, spalanie spadło... ja tam co 11 tyś km wymieniam i wiem jak wygląda filtr i olej po tym przebiegu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 > No nie wiem jak ten olej potem wylewają z miski .... to już przypomina smołę > A u mnie na 0w40 Xado jakoś pomyka bez problemu... łatwo odpala, spalanie spadło... ja tam co 11 > tyś km wymieniam i wiem jak wygląda filtr i olej po tym przebiegu... 30 tys km to mmozna robic tylko przy przebiegach autostradowych, mysle,ze 15 tys to zdroworozsadkowe. W Lanowozie wymieniam zawsze co 15 tys 5W30 i spala litr na wymiane mimo 255kkm najechanego:) czuje,ze teraz dotarty jest No zobacze jak to w dieselku bedzie, czy spala, czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jojo81 Napisano 1 Marca 2012 Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 MOTUL X-Cess 8100 5W40 zamiast Seleni, mam możliwość zakupu w dobrej cenie, Selenia jednak droga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
masmisza Napisano 1 Marca 2012 Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 > MOTUL X-Cess 8100 5W40 zamiast Seleni, mam możliwość zakupu w dobrej cenie, Selenia jednak droga. sprawdź sobie jeszcze Millers XFD 5w40 pełny syntetyk można go dostać w Bielsku w P&P Motors Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 1 Marca 2012 Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 > MOTUL X-Cess 8100 5W40 zamiast Seleni U mnie oba JTD pracują na tym oleju - nie ma na co narzekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 1 Marca 2012 Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 > U mnie oba JTD pracują na tym oleju - nie ma na co narzekać Tez w Stilo i teraz w Cromie na Motulu smigam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fox03 Napisano 1 Marca 2012 Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 Ja śmigam na Mobilu 0w40. Jak miałem zalaną selenię przez fabrykę to 2 razy zdarzyło się że kontrolka niskiego poziomu oleju się zaświeciła i faktycznie na bagnecie było poniżej min. Teraz na mobilu puki co ani grama nie ubyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jojo81 Napisano 1 Marca 2012 Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 MOTUL X-Cess 8100 5W40 - w IC 200zł Znany serwis aukcyjny - 137 z wysyłką ! Spora rozbieżność. Pandę zalewam Mobilem 1 a Cromie przydał by się olej z górnej półki. Jeszcze się waham czy nie zastosować Mobila 1 3000 5W40 a za 10tyś.km wymienić już na Motula. Mobil potraktować jako przejście i przepłukanie ( wiem że do przepłukania są inne środki). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 1 Marca 2012 Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 > Ja śmigam na Mobilu 0w40. Jak miałem zalaną selenię przez fabrykę to 2 razy zdarzyło się że > kontrolka niskiego poziomu oleju się zaświeciła i faktycznie na bagnecie było poniżej min. > Teraz na mobilu puki co ani grama nie ubyło. Czyli to samo co ja mialem, zalalem selenie i po przejechaniu 6 tys km, czujnik mi sie zaswiecil, a oleju malo nie bylo.Na motulu poki co nie mam takich problemow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fox03 Napisano 1 Marca 2012 Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 > Czyli to samo co ja mialem, zalalem selenie i po przejechaniu 6 tys km, czujnik mi sie zaswiecil, a > oleju malo nie bylo.Na motulu poki co nie mam takich problemow A to selenia chyba tak ma bo u mnie też po niecałych 6 tys kontrolka się zaświeciła. Ponoć na dotarciu silnik może trochę łyknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 1 Marca 2012 Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 > A to selenia chyba tak ma bo u mnie też po niecałych 6 tys kontrolka się zaświeciła. Ponoć na > dotarciu silnik może trochę łyknąć. Tylko moja ma juz 94tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fox03 Napisano 1 Marca 2012 Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 > Tylko moja ma juz 94tys km. Ale jak zmieniłeś na motula to olej przestał znikać? Ja też się długo zastanawiałem nad motulem ale auto na gwarancji i w razie czego nie mam zamiaru bujać się z serwisem fiata a mobila akceptują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 1 Marca 2012 Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 Mi olej nie znikal, przypuszczam ze selenia po tuch 6 tys km od wymiany,nie miala wlasciwosci i czujnik szalał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 1 Marca 2012 Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 > MOTUL X-Cess 8100 5W40 - w IC 200zł > Znany serwis aukcyjny - 137 z wysyłką ! > Spora rozbieżność. > Pandę zalewam Mobilem 1 a Cromie przydał by się olej z górnej półki. > Jeszcze się waham czy nie zastosować Mobila 1 3000 5W40 a za 10tyś.km wymienić już na Motula. > Mobil potraktować jako przejście i przepłukanie ( wiem że do przepłukania są inne środki). Amsoil Millers Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 2 Marca 2012 Udostępnij Napisano 2 Marca 2012 > MOTUL X-Cess 8100 5W40 - w IC 200zł > Znany serwis aukcyjny - 137 z wysyłką ! > Spora rozbieżność. > Pandę zalewam Mobilem 1 a Cromie przydał by się olej z górnej półki. ten Motul, to chyba nie aż tak "górna półka", bo jeśli się nie mylę to niejest nawet 100% syntetykiem. Ja się jednak na olejach nie znam, piszę na podstawie informacji przeczytanych... Obecnie mam w Cromie zalany LIQUI MOLY DIESEL SYNTHOIL 5W40 i mam efekt zaświecania się w trasie kontrolki poziomu oleju Za chwilę będę ponownie zmieniał i na 99% padnie na Millers Oils 5w40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 2 Marca 2012 Udostępnij Napisano 2 Marca 2012 > ten Motul, to chyba nie aż tak "górna półka", bo jeśli się nie mylę to niejest nawet 100% > syntetykiem. a ja mam wrażenie że jeśli o Oleje chodzi to są jakieś nawałnice promujące, jak ojciec miał Favoritke, tylko mobil się liczył, felicje tylko castrol. Jak ja GP kupiłem to ze wszystkich stron Motul, w tej chwili motul jednak feee. Jak żyć :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 2 Marca 2012 Udostępnij Napisano 2 Marca 2012 > Obecnie mam w Cromie zalany LIQUI MOLY DIESEL SYNTHOIL 5W40 i mam efekt zaświecania się w trasie > kontrolki poziomu oleju A pewnie stan poziomu oleju jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 2 Marca 2012 Udostępnij Napisano 2 Marca 2012 > a ja mam wrażenie że jeśli o Oleje chodzi to są jakieś nawałnice promujące, jak ojciec miał > Favoritke, tylko mobil się liczył, felicje tylko castrol. Jak ja GP kupiłem to ze wszystkich > stron Motul, w tej chwili motul jednak feee. Jak żyć : Norma, to się nazywa marketing. Jakoś Kia leje Lotos'a i jest dobrze a jak czytam ten wątek to wychodzi na to, że lać do Krowy olej za mniej niż 200zł/5L to zabójstwo silnika, ale co ja tam wiem. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 2 Marca 2012 Udostępnij Napisano 2 Marca 2012 > Norma, to się nazywa marketing. > Jakoś Kia leje Lotos'a i jest dobrze a jak czytam ten wątek to wychodzi na to, że lać do Krowy olej > za mniej niż 200zł/5L to zabójstwo silnika, ale co ja tam wiem. > Pozdrawiam BAS Ja moge i lac za 120zl/5l, grunt ze co 10 tys km zmieniam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 2 Marca 2012 Udostępnij Napisano 2 Marca 2012 > ten Motul, to chyba nie aż tak "górna półka", bo jeśli się nie mylę to niejest nawet 100% > syntetykiem. > Ja się jednak na olejach nie znam, piszę na podstawie informacji przeczytanych... Zaskoczyłeś mnie tym info , bo wg. karty katalogowej akurat w/w jest 100% syntetykiem - gdzie to wyczytałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 2 Marca 2012 Udostępnij Napisano 2 Marca 2012 > Norma, to się nazywa marketing. > Jakoś Kia leje Lotos'a i jest dobrze a jak czytam ten wątek to wychodzi na to, że lać do Krowy olej > za mniej niż 200zł/5L to zabójstwo silnika, ale co ja tam wiem. > Pozdrawiam BAS Chciał z wysokiej półki! Ja leję Xado 5w40 za 65 zł/4litry i nie narzekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 2 Marca 2012 Udostępnij Napisano 2 Marca 2012 > Zaskoczyłeś mnie tym info , bo wg. karty katalogowej akurat w/w jest 100% syntetykiem - gdzie to > wyczytałeś ? ktoś na forum to pisał i chyba na naszym kąciku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 2 Marca 2012 Udostępnij Napisano 2 Marca 2012 > Ja moge i lac za 120zl/5l, grunt ze co 10 tys km zmieniam. U mnie instrukcja każe zmieniać co 35kkm, zmieniam co ~15kkm, zakładam, że spokojnie do 20kkm olej przeznaczony na 35kkm powinien zachowywać swoje właściwości. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 2 Marca 2012 Udostępnij Napisano 2 Marca 2012 > Chciał z wysokiej półki! Ja leję Xado 5w40 za 65 zł/4litry i nie narzekam. Jeśli spełnia normy a zmieniasz i tak częściej niż przewidziały to działy marketingów producentów oleju i silnika to wszystko powinno być w najlepszym porządku. Miałem w życiu taki etap, że jeździłem na najdroższym paliwie(Shell Vpower racing), na najlepszym oleju, na wycieraczkach(zwykłych szkieletowych ze spojlerem) po 120zł(w latach 90'tych to było dużo pieniędzy) itd. ale z wiekiem mi przeszło. Generalnie należy sobie zadać pytanie jak powstaje np. olej, jak jest konfekcjonowany itd. wtedy dochodzi się do wniosku, że te drogie produkty są drogie bo tak jest dany produkt pozycjonowany i producent dużo wydaje na marketing(niekoniecznie na naszym rynku). Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jojo81 Napisano 2 Marca 2012 Udostępnij Napisano 2 Marca 2012 > sprawdź sobie jeszcze Millers XFD 5w40 pełny syntetyk można go dostać w Bielsku w P&P Motors 170zł na przyszłą środę ma być dostawa, motul ponad 200zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
masmisza Napisano 2 Marca 2012 Udostępnij Napisano 2 Marca 2012 > 170zł na przyszłą środę ma być dostawa, motul ponad 200zł dokładnie ja też w środę odbieram zamówienie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 2 Marca 2012 Udostępnij Napisano 2 Marca 2012 > Norma, to się nazywa marketing. > Jakoś Kia leje Lotos'a i jest dobrze A selenie to niby kto produkuje dla Fiata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 2 Marca 2012 Udostępnij Napisano 2 Marca 2012 > A selenie to niby kto produkuje dla Fiata Znaczy Lotos? Czyli kupując Selenię płaci się 156zł za 5L oleju, który pod marką Lotos kosztuje 50zł? Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 2 Marca 2012 Udostępnij Napisano 2 Marca 2012 > Znaczy Lotos? Czyli kupując Selenię płaci się 156zł za 5L oleju, który pod marką Lotos kosztuje > 50zł? > Pozdrawiam BAS Producentem Selenii był Petronas, obecnie jest także właścicielem marki, dlatego trochę się zmieniło w nazewnictwie i opakowaniach. Pozdrawiam PS. Słyszał ktoś z was, jak pracuje taki CRDI w Kiance na lotosie po przebiegu 20 tysięcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 2 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2012 BAS, mam pytanie, dzis bawilem sie kompem i w zakladce SERVICE pokazuje 34308km Czy to znaczy ze to ilosc km do wymiany oleju? Czy ja mam przebiegico 35000km??? Dodam, ze za czorta nie moge zmierzyc ilosci oleju, bagnet umazany nad MAX dobre 1,5-2cm. Oczywiscie olej czarny ale ponoc diselki ak maja. WLPG po 5 tys jak bursztyn olejek;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.