Skocz do zawartości

Komar 2350


Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj kupiłem od dziadka 71 latka komara 2350 z 1975 roku, miał go od nowości. Komarkiem przyjechałem do domu ok. 9 km. Niestety ma trochę usterek ale nie ma tragedii, najbardziej mnie martwi to że po dłuższym postoju ciężko uruchomić silnik, strzela z gaźnika i z wydechu.

285797484-Obraz001A.jpg

285797484-Obraz002A.jpg

285797484-Obraz004A.jpg

post-32343-14352515719699_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wczoraj kupiłem od dziadka 71 latka komara 2350 z 1975 roku, miał go od nowości. Komarkiem

> przyjechałem do domu ok. 9 km. Niestety ma trochę usterek ale nie ma tragedii, najbardziej

> mnie martwi to że po dłuższym postoju ciężko uruchomić silnik, strzela z gaźnika i z wydechu.

ok.gif

amortyzatory nie są oryginalne, drugie siodło też, ale ogólnie bardzo fajny. Problemy z rozruchem, strzelanie - ustaw zapłon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale doceń, że tuner dodając 2 kanapkę wzmocnił zawias amorami od wieśki

zrobione z głową i schludnie!! taki tjun z epoki smile.gif aczkolwiek ja bym wrócił do oryginału!!

GRATULUJE ZAKUPU, FAJNA SZTUKA!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciu zaznaczyłem strzałkami styki, jeśli są rozwarty to miernik pokazuje normalnie zwarcie - tak powinno być ?

Założyłem nowy z epoki gaźnik, nowa świeca, ustawiam przerwę (iskra jest ładna) i strzela, czasami zapali, pochodzi kilka sekund i gaśnie. Noga już mi wysiada od odpalania mad.gif

285806148-Obraz002a.jpg

post-32343-14352515746811_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na zdjęciu zaznaczyłem strzałkami styki, jeśli są rozwarty to miernik pokazuje normalnie zwarcie -

> tak powinno być ?

> Założyłem nowy z epoki gaźnik, nowa świeca, ustawiam przerwę (iskra jest ładna) i strzela, czasami

> zapali, pochodzi kilka sekund i gaśnie. Noga już mi wysiada od odpalania

IMO kwestia ustawienia zapłonu.

TUTAJ masz opis jak to zrobić.

A kranik nie jest zapchany? Może mieć też zbyt mało paliwa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> IMO kwestia ustawienia zapłonu.

> TUTAJ masz opis jak to zrobić.

> A kranik nie jest zapchany? Może mieć też zbyt mało paliwa...

Jak kranik odkręcę to paliwo ładnie leci z rurki więc jest ok. Spróbuję jeszcze z tym zapłonem powalczyć. A co z tym zwarciem na stykach, powinno być jeśli jest przerwa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak kranik odkręcę to paliwo ładnie leci z rurki więc jest ok. Spróbuję jeszcze z tym zapłonem

> powalczyć. A co z tym zwarciem na stykach, powinno być jeśli jest przerwa ?

Nigdy nie używalem miernika przy takich piździkach zlosnik.gif...więc nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na zdjęciu zaznaczyłem strzałkami styki, jeśli są rozwarty to miernik pokazuje normalnie zwarcie -

> tak powinno być ?

> Założyłem nowy z epoki gaźnik, nowa świeca, ustawiam przerwę (iskra jest ładna) i strzela, czasami

> zapali, pochodzi kilka sekund i gaśnie. Noga już mi wysiada od odpalania

A gdzie jest i w jakim stanie kondensator?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> rowniez obstawiam gaznik nieraz mialem przestawiony zaplon prychal kichal ale dalo sie cos

> pojechac niegasl

Takiej rady udzielił mi bez mała 20 lat temu ( blush.gif jak ten czas leci) doświadczony starszy kolega z boksu, gdzie trzymałem swoją fumkę. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na zdjęciu zaznaczyłem strzałkami styki, jeśli są rozwarty to miernik pokazuje normalnie zwarcie -

> tak powinno być ?

A na zamkniętych co miernik pokazuje? Bo przeskok iskry inicjuje właśnie rozwarcie styków przerywacza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na zdjęciu zaznaczyłem strzałkami styki, jeśli są rozwarty to miernik pokazuje normalnie zwarcie -

> tak powinno być ?

Po otwarciu styków ma być obwód otwarty-na mierniku nieskończoność.Masz gdzieś zwarcie więc pasowało by zdemontować styk i się temu przyjrzeć.Możliwe że dolna sprężynka dotyka obudowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

> i ze niby takie coś orginalnie było montowane ?

Oczywiście....tyle, że w WSK zlosnik.gif i było ciut inaczej zamontowane - obrócone o 90st i musi dotykać elementu dźwigni hamulca. Po prostu zamyka obwód elektryczny po wysunięciu się tego trzpienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.