Skocz do zawartości

Duży dostawczak - Canter, Maxity - co wybrać


niedal

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Potrzebuję pomocy, szukam nowego dużego auta dostawczego z zabudową skrzyniową i plandeką o jak największej kubaturze i w miarę sensownej ładowności + hak do przyczepy.

Auto ma jeździć lokalnie jako zaopatrzenie budowy z zakładu na plac budowy.

Szukałem Mascota, ale z racji auta salonowego, takowego już nie znajdę.

W grę wchodzi Master na bliźniaku, Iveco Daily, Canter, Maxity. Zastanawiam się jeszcze nad wersją wagową.

Jeżeli do 3,5t DMC ładowność będzie na poziomie 600kg to będzie to wersja o wyższym DMC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam!

> Potrzebuję pomocy, szukam nowego dużego auta dostawczego z zabudową skrzyniową i plandeką o jak

> największej kubaturze i w miarę sensownej ładowności + hak do przyczepy.

> Auto ma jeździć lokalnie jako zaopatrzenie budowy z zakładu na plac budowy.

> Szukałem Mascota, ale z racji auta salonowego, takowego już nie znajdę.

> W grę wchodzi Master na bliźniaku, Iveco Daily, Canter, Maxity. Zastanawiam się jeszcze nad wersją

> wagową.

> Jeżeli do 3,5t DMC ładowność będzie na poziomie 600kg to będzie to wersja o wyższym DMC.

z tych aut, co podałeś bym brał Daily. Znane, mocne, części ogólnodostępne( w przeciwieństwie do Canter, Maxity, Mascott) znaczy do tych też części są, ale w serwisie...i wtedy ceny też są serwisowe zlosnik.gif. Szukaj motoru z turbiną bez zmiennej geometrii łopatek. Jak padnie, to zdecydowanie tańsze w naprawie.

ed: a może Ducato?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z tych aut, co podałeś bym brał Daily. Znane, mocne, części ogólnodostępne( w przeciwieństwie do

> Canter, Maxity, Mascott) znaczy do tych też części są, ale w serwisie...i wtedy ceny też są

> serwisowe . Szukaj motoru z turbiną bez zmiennej geometrii łopatek. Jak padnie, to

> zdecydowanie tańsze w naprawie.

> ed: a może Ducato?

ducato fajne ale przy takiej zabudowie mała ładowność.

Z wyżej wymienionych szukam o DMC co najmniej 4,5T master, 5t crafter, 5,5t maxity i canter.

Najbardziej z tego wszystkiego podchodzi mi Master, potem Canter bo 30km ode mnie mam największy chyba skład części do canterów wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam!

> Potrzebuję pomocy, szukam nowego dużego auta dostawczego z zabudową skrzyniową i plandeką o jak

> największej kubaturze i w miarę sensownej ładowności + hak do przyczepy.

Hmmm...

Jakbyś szukał mało używanego (demo) Cabstara samo podwozie lub z kontenerem-izotermą, to moja firma ma takiego na zbyciu w dobrej cenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w firmie jest jeden Canter o DMC 3.5T. Silnik 3l 140km i skrzynia 6b. Moje spostrzeżenia, minusy:

-dużo pali od16l w górę

-kiepski, żeby nie powiedzieć tragiczny serwis

-problemy z sterownikiem silnika check engine wiecznie i nie da się jechać powyżej 100km/h ponieważ przechodzi w tryb serwisowy

-słabe hamulce.

plusy:

-można na niego baaaardzo dużo załadować

-wygodny

-fajne wnętrze

-wyciszenie kabiny.

Do 160 000km problemem były i są hamulce, wysokie spalanie i jakieś pierdoły. Teraz 210 000km jest porażką nikt nim nie chce jechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam!

> Potrzebuję pomocy, szukam nowego dużego auta dostawczego z zabudową skrzyniową i plandeką o jak

> największej kubaturze i w miarę sensownej ładowności + hak do przyczepy.

> Auto ma jeździć lokalnie jako zaopatrzenie budowy z zakładu na plac budowy.

> Szukałem Mascota, ale z racji auta salonowego, takowego już nie znajdę.

> W grę wchodzi Master na bliźniaku, Iveco Daily, Canter, Maxity. Zastanawiam się jeszcze nad wersją

> wagową.

> Jeżeli do 3,5t DMC ładowność będzie na poziomie 600kg to będzie to wersja o wyższym DMC.

W Daily masz największy wybór bo 3,5-5,2-6,5-7,0 t DMC

do tego uciąg na haku niezależnie od wersji 3,5 t

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oj coś kolega nie słuchał na szkoleniu A standard "S" to ile ma na haku??

nam na szkoleniach tłukli do głowy że każde daily niezależnie od wersji ma 3,5t na haku smile.gif

ale sam wiesz jak to jest na szkoleniach w Warszawce zlosnik.gif

OT: właśnie sprawdzałem w fiszkach techniczncyh i Ski również mają dmc zestawu 7 t smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nam na szkoleniach tłukli do głowy że każde daily niezależnie od wersji ma 3,5t na haku

> ale sam wiesz jak to jest na szkoleniach w Warszawce

> OT: właśnie sprawdzałem w fiszkach techniczncyh i Ski również mają dmc zestawu 7 t

Fiszki robią w Warszawie te same osoby co prowadzą szkolenia, looknij do pierwszej lepszej homologacji i DMC przyczepy jest na poziomie 2800kg chyba że zamówisz pojazd do produkcji, zamówisz fabryczny hak i opcje DMC przyczepy 3500kg to wtedy będziesz miał 7000kg DMC zestawu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fiszki robią w Warszawie te same osoby co prowadzą szkolenia, looknij do pierwszej lepszej

> homologacji i DMC przyczepy jest na poziomie 2800kg chyba że zamówisz pojazd do produkcji,

> zamówisz fabryczny hak i opcje DMC przyczepy 3500kg to wtedy będziesz miał 7000kg DMC zestawu

robiłem ostatnio 50tke z niefabrycznym hakiem i był uciąg na haku 3,5t confused.gif

S-ki faktycznie jeszcze z hakiem niefabrycznym nie robiłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.