niedal Napisano 15 Marca 2012 Udostępnij Napisano 15 Marca 2012 Witam! Potrzebuję pomocy, szukam nowego dużego auta dostawczego z zabudową skrzyniową i plandeką o jak największej kubaturze i w miarę sensownej ładowności + hak do przyczepy. Auto ma jeździć lokalnie jako zaopatrzenie budowy z zakładu na plac budowy. Szukałem Mascota, ale z racji auta salonowego, takowego już nie znajdę. W grę wchodzi Master na bliźniaku, Iveco Daily, Canter, Maxity. Zastanawiam się jeszcze nad wersją wagową. Jeżeli do 3,5t DMC ładowność będzie na poziomie 600kg to będzie to wersja o wyższym DMC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 15 Marca 2012 Udostępnij Napisano 15 Marca 2012 > Witam! > Potrzebuję pomocy, szukam nowego dużego auta dostawczego z zabudową skrzyniową i plandeką o jak > największej kubaturze i w miarę sensownej ładowności + hak do przyczepy. > Auto ma jeździć lokalnie jako zaopatrzenie budowy z zakładu na plac budowy. > Szukałem Mascota, ale z racji auta salonowego, takowego już nie znajdę. > W grę wchodzi Master na bliźniaku, Iveco Daily, Canter, Maxity. Zastanawiam się jeszcze nad wersją > wagową. > Jeżeli do 3,5t DMC ładowność będzie na poziomie 600kg to będzie to wersja o wyższym DMC. z tych aut, co podałeś bym brał Daily. Znane, mocne, części ogólnodostępne( w przeciwieństwie do Canter, Maxity, Mascott) znaczy do tych też części są, ale w serwisie...i wtedy ceny też są serwisowe . Szukaj motoru z turbiną bez zmiennej geometrii łopatek. Jak padnie, to zdecydowanie tańsze w naprawie. ed: a może Ducato? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niedal Napisano 15 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2012 > z tych aut, co podałeś bym brał Daily. Znane, mocne, części ogólnodostępne( w przeciwieństwie do > Canter, Maxity, Mascott) znaczy do tych też części są, ale w serwisie...i wtedy ceny też są > serwisowe . Szukaj motoru z turbiną bez zmiennej geometrii łopatek. Jak padnie, to > zdecydowanie tańsze w naprawie. > ed: a może Ducato? ducato fajne ale przy takiej zabudowie mała ładowność. Z wyżej wymienionych szukam o DMC co najmniej 4,5T master, 5t crafter, 5,5t maxity i canter. Najbardziej z tego wszystkiego podchodzi mi Master, potem Canter bo 30km ode mnie mam największy chyba skład części do canterów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 15 Marca 2012 Udostępnij Napisano 15 Marca 2012 Jeśli nowy to cokolwiek kupisz będzie dobrze. Master lub Iveco będzie najciekawszą propozycją, Canter tak samo. Wszystkie mają opinię "twardych", a reszta to niuanse Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 15 Marca 2012 Udostępnij Napisano 15 Marca 2012 > Witam! > Potrzebuję pomocy, szukam nowego dużego auta dostawczego z zabudową skrzyniową i plandeką o jak > największej kubaturze i w miarę sensownej ładowności + hak do przyczepy. Hmmm... Jakbyś szukał mało używanego (demo) Cabstara samo podwozie lub z kontenerem-izotermą, to moja firma ma takiego na zbyciu w dobrej cenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamm_mk1 Napisano 16 Marca 2012 Udostępnij Napisano 16 Marca 2012 U mnie w firmie jest jeden Canter o DMC 3.5T. Silnik 3l 140km i skrzynia 6b. Moje spostrzeżenia, minusy: -dużo pali od16l w górę -kiepski, żeby nie powiedzieć tragiczny serwis -problemy z sterownikiem silnika check engine wiecznie i nie da się jechać powyżej 100km/h ponieważ przechodzi w tryb serwisowy -słabe hamulce. plusy: -można na niego baaaardzo dużo załadować -wygodny -fajne wnętrze -wyciszenie kabiny. Do 160 000km problemem były i są hamulce, wysokie spalanie i jakieś pierdoły. Teraz 210 000km jest porażką nikt nim nie chce jechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 17 Marca 2012 Udostępnij Napisano 17 Marca 2012 > Witam! > Potrzebuję pomocy, szukam nowego dużego auta dostawczego z zabudową skrzyniową i plandeką o jak > największej kubaturze i w miarę sensownej ładowności + hak do przyczepy. > Auto ma jeździć lokalnie jako zaopatrzenie budowy z zakładu na plac budowy. > Szukałem Mascota, ale z racji auta salonowego, takowego już nie znajdę. > W grę wchodzi Master na bliźniaku, Iveco Daily, Canter, Maxity. Zastanawiam się jeszcze nad wersją > wagową. > Jeżeli do 3,5t DMC ładowność będzie na poziomie 600kg to będzie to wersja o wyższym DMC. W Daily masz największy wybór bo 3,5-5,2-6,5-7,0 t DMC do tego uciąg na haku niezależnie od wersji 3,5 t Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chmielu Napisano 18 Marca 2012 Udostępnij Napisano 18 Marca 2012 > W Daily masz największy wybór bo 3,5-5,2-6,5-7,0 t DMC > do tego uciąg na haku niezależnie od wersji 3,5 t Oj coś kolega nie słuchał na szkoleniu A standard "S" to ile ma na haku?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 19 Marca 2012 Udostępnij Napisano 19 Marca 2012 > Oj coś kolega nie słuchał na szkoleniu A standard "S" to ile ma na haku?? nam na szkoleniach tłukli do głowy że każde daily niezależnie od wersji ma 3,5t na haku ale sam wiesz jak to jest na szkoleniach w Warszawce OT: właśnie sprawdzałem w fiszkach techniczncyh i Ski również mają dmc zestawu 7 t Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chmielu Napisano 19 Marca 2012 Udostępnij Napisano 19 Marca 2012 > nam na szkoleniach tłukli do głowy że każde daily niezależnie od wersji ma 3,5t na haku > ale sam wiesz jak to jest na szkoleniach w Warszawce > OT: właśnie sprawdzałem w fiszkach techniczncyh i Ski również mają dmc zestawu 7 t Fiszki robią w Warszawie te same osoby co prowadzą szkolenia, looknij do pierwszej lepszej homologacji i DMC przyczepy jest na poziomie 2800kg chyba że zamówisz pojazd do produkcji, zamówisz fabryczny hak i opcje DMC przyczepy 3500kg to wtedy będziesz miał 7000kg DMC zestawu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 19 Marca 2012 Udostępnij Napisano 19 Marca 2012 > Fiszki robią w Warszawie te same osoby co prowadzą szkolenia, looknij do pierwszej lepszej > homologacji i DMC przyczepy jest na poziomie 2800kg chyba że zamówisz pojazd do produkcji, > zamówisz fabryczny hak i opcje DMC przyczepy 3500kg to wtedy będziesz miał 7000kg DMC zestawu robiłem ostatnio 50tke z niefabrycznym hakiem i był uciąg na haku 3,5t S-ki faktycznie jeszcze z hakiem niefabrycznym nie robiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.