cacus Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Mam chyba mały problem ze szczelnością odmy, czy też tej puszki do której dochodzą posczególne węże odmy. Pucha jest mocno zaolejona aż do takiego stopnia, że rozrusznik również jest w mazi olejowej Mam niewielkie ubytki oleju - podejrzewam, że to właśnie jest powodem. Nie wiem, czy na zdjęciu to dobrze widać: Czy ktoś z Was miał podobny przypadek u siebie, jak do tego się zabrać..?? Myślę o pojechaniu na myjnię ręczną i umyciu tego miejsca, bo może łatwiej będzie zlokalizować nieszczelność, czy tylko nie zaszkodzi to rozrusznikowi, alternatorowi, czy innemu osprzętowi silnika? ps. od 2k RPM przy przyspieszaniu słychać w środku charakterystyczny świat turbiny, czy nieszczelność odmy może to powodować? Czy może ten dźwięk w Cromie to TTTM?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fox03 Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Co do świstu turbiny to rzecz normalna, że ją słychać jak zaczyna pracować. Był to pierwszy element po odbiorze z salonu nad którym się zastanawiałem co to za świst słychać. Wytłumaczono mi że to turbina pracuje i dźwięk jak najbardziej normalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 > Mam chyba mały problem ze szczelnością odmy, czy też tej puszki do której dochodzą posczególne węże > odmy. Pucha jest mocno zaolejona aż do takiego stopnia, że rozrusznik również jest w mazi > olejowej > Mam niewielkie ubytki oleju - podejrzewam, że to właśnie jest powodem. > Nie wiem, czy na zdjęciu to dobrze widać: > Czy ktoś z Was miał podobny przypadek u siebie, jak do tego się zabrać..?? > Myślę o pojechaniu na myjnię ręczną i umyciu tego miejsca, bo może łatwiej będzie zlokalizować > nieszczelność, czy tylko nie zaszkodzi to rozrusznikowi, alternatorowi, czy innemu osprzętowi > silnika? > ps. > od 2k RPM przy przyspieszaniu słychać w środku charakterystyczny świat turbiny, czy nieszczelność > odmy może to powodować? Czy może ten dźwięk w Cromie to TTTM?? Poszukaj na forum Vectry C - temat dobrze znany i dokładnie przewałkowany. Są jakieś problemy z drożnością separatora oleju. Problem można pośrednio rozwiązać stosując niektóre płukanki lub stosując dodatkowy filtr. Co do świstu turbiny to jest różnie. W Stilo zawsze było ją wyraźnie słychać i wyraźnie było widać drobne wycieki na węzach, dożyła 220 tysięcy, w Cromie jeszcze nigdy jej nie słyszałem i też ma się dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2012 > Poszukaj na forum Vectry C - temat dobrze znany i dokładnie przewałkowany. Są jakieś problemy z > drożnością separatora oleju. Problem można pośrednio rozwiązać stosując niektóre płukanki lub > stosując dodatkowy filtr. > Co do świstu turbiny to jest różnie. W Stilo zawsze było ją wyraźnie słychać i wyraźnie było widać > drobne wycieki na węzach, dożyła 220 tysięcy, w Cromie jeszcze nigdy jej nie słyszałem i też > ma się dobrze. Moja turbina śwista jak oszalała, zwłaszcza na zimno. Póki co pracuje ok, trzyma ciśnienie, nie puszcza oleju. Ponoć TTTM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2012 > Moja turbina śwista jak oszalała, zwłaszcza na zimno. Póki co pracuje ok, trzyma ciśnienie, nie > puszcza oleju. Ponoć TTTM. Lekki świst to i ja czasami słyszę .... ale nawet przy otwartym oknie nie jest to świst specjalnie słyszalny... Ty masz wirusa więc ładujesz większe ciśnienie.... zapewne 1,36 Bar więc i świst będzie większy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2012 > Mam chyba mały problem ze szczelnością Zlokalizować uszkodzenie i uszczelnić.... > Czy ktoś z Was miał podobny przypadek u siebie, jak do tego się zabrać..?? Ja nie > Myślę o pojechaniu na myjnię ręczną i umyciu tego miejsca, bo może łatwiej będzie zlokalizować > nieszczelność, czy tylko nie zaszkodzi to rozrusznikowi, alternatorowi, czy innemu osprzętowi > silnika? Uważaj - na ręcznych myjniach jest zakaz mycia silnika .... radzę kupić srodek do mycia silnika np firmy K2 i spryskać to miejsce obficie a następnie lekko spłukać wodą... z naciskiem na lekko !!!! > ps. > od 2k RPM przy przyspieszaniu słychać w środku charakterystyczny świat turbiny, czy nieszczelność > odmy może to powodować? Czy może ten dźwięk w Cromie to TTTM?? Odma jest doprowadzana przed łopaty turbiny więc raczej nie powinno choć jak masz dużą dziurę to zamiast ciągnąć powietrze przez filtr i przepływkę będzie ciągnąc lewe powietrze a to by znaczyło że masz zamulone auto - brak mocy.... i wtedy faktycznie może mocniej świstać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2012 > Lekki świst to i ja czasami słyszę .... ale nawet przy otwartym oknie nie jest to świst specjalnie > słyszalny... > Ty masz wirusa więc ładujesz większe ciśnienie.... zapewne 1,36 Bar więc i świst będzie większy... O ile pamiętam 1,5 Bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubapies Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 Witam mam chyba podobny problem , czy mógłbyś opisać jak to rozwiązałeś . Czy świst ustał w jakiejś części , wydaje mi się że moc ma odpowiednią tyko rura pod maską po lewej stronie jest mocno zaolejona i świst jakiś głośny w porównaniu do Stilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 > Witam mam chyba podobny problem , czy mógłbyś opisać jak to rozwiązałeś . > Czy świst ustał w jakiejś części , wydaje mi się że moc ma odpowiednią tyko rura pod maską po lewej > stronie jest mocno zaolejona i świst jakiś głośny w porównaniu do Stilo Ceramizer, Ceratec, PantherP52, Xado - wszystkie te środki rozwiązują problemy tego typu, jak bedziesz zainteresowany to zapraszam na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.