DoLeCk Napisano 8 Maja 2012 Udostępnij Napisano 8 Maja 2012 Moi drodzy. Mam do Was następujące nurtujące mnie pytanie. Czy istnieje jakaś tolerancja co do wypoziomowania silników w naszych autach? Mianowicie czy dla przykładu można lewą stronę (rozrząd) opuścić / podnieść w jakimś zakresie nie skutkując jakimiś poważnymi uszkodzeniami pojazdu. Pomijam dyskusje dlaczego / po co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 8 Maja 2012 Udostępnij Napisano 8 Maja 2012 jedyny problem jaki może być to miska olejowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 8 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2012 > jedyny problem jaki może być to miska olejowa Zakładając, że z nią będzie dobrze jeśli chodzi o wysokość do ziemi obawiasz się może o poziom oleju względem smoka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 8 Maja 2012 Udostępnij Napisano 8 Maja 2012 > Zakładając, że z nią będzie dobrze jeśli chodzi o wysokość do ziemi obawiasz się może o poziom > oleju względem smoka? Na zakrętach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 8 Maja 2012 Udostępnij Napisano 8 Maja 2012 > Zakładając, że z nią będzie dobrze jeśli chodzi o wysokość do ziemi obawiasz się może o poziom > oleju względem smoka? dokładnie, i ogólnie o jej pracę np przy przechyle na zakręcie. Trzaby ją przespawać pewnie/porobić przegrody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 8 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2012 Silnik wisi niżej w miejscu gdzie smok i miska osiągają najniższy punkt. To chyba rozwiązałoby owy problem? A przeguby, półosie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.