Skocz do zawartości

Rozrząd


Wiechu

Rekomendowane odpowiedzi

Wymieniałem jakieś 450 km wstecz pasek, napinacz i rolkę. Silnik jak w nicku. Po wymianie w zakresie 1300-1500 obr. słychać ciche wycie. Ale dopiero po lekkim rozgrzaniu silnika. Na zimno cisza. Przed wymianą było ok. Mechanior powiedział, że sprawa się ułoży, ale... nie wiem czy to do końca prawda.

Gdzie w szczegółach może tkwić diabełek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I wg Ciebie może trzeć tylko w określonym przedziale obrotów?

A dlaczego nie? Jeśli masz jakiś luźny element (koło zębate?) to może wpadać w rezonans przy pewnych obrotach.

A tak dla pewności - spróbuj zdjąć pasek wieloklinowy i sprawdź czy bez niego efekt też występuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A dlaczego nie? Jeśli masz jakiś luźny element (koło zębate?) to może wpadać w rezonans przy

> pewnych obrotach.

> A tak dla pewności - spróbuj zdjąć pasek wieloklinowy i sprawdź czy bez niego efekt też występuje.

O, to jest pomysł. W sobotę próba. Dzięki. Dam znać czy coś dało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O, to jest pomysł. W sobotę próba. Dzięki. Dam znać czy coś dało.

Tak jak opony są cichsze i głośniejsze. Tak samo paski, w zależności od zawartości gumy i innych składników - są ciche i głośniejsze.

Ale sprawdzić, nie zaszkodzi. Będziesz spokojniej spał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Za mocno naciągnięty pasek .

Rozumiem, że mowa o pasku zębatym. Czy jest szansa, że jak się trochę wyciągnie to wszystko wróci do normy, czy lepiej go poluzować od razu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozumiem, że mowa o pasku zębatym. Czy jest szansa, że jak się trochę wyciągnie to wszystko wróci

> do normy, czy lepiej go poluzować od razu?

Najlepiej poluzować , z czasem powinien się uspokoić ale (w skrajnym przypadku to wszystko się może zdarzyć ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wg mojej wiedzy steruje tym napinacz. Czy jest możliwość zmniejszenia napięcia paska???

w 1.7 nie masz automatycznego napinacza tylko stały jest w nim co prawda sprężyna ale jak już wszystko skręcisz ta sprężyna nie bierze w niczym udziału

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w 1.7 nie masz automatycznego napinacza tylko stały jest w nim co prawda sprężyna ale jak już

> wszystko skręcisz ta sprężyna nie bierze w niczym udziału

No to już chyba wszystko wiem. Podjadę do mistrzunia i poproszę o poluzowanie naciągu.

Dzięki za wszystkie wiadomości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wymieniałem jakieś 450 km wstecz pasek, napinacz i rolkę. Silnik jak w nicku. Po wymianie w

> zakresie 1300-1500 obr. słychać ciche wycie. Ale dopiero po lekkim rozgrzaniu silnika. Na

> zimno cisza.

> Przed wymianą było ok. Mechanior powiedział, że sprawa się ułoży, ale... nie wiem

> czy to do końca prawda.

> Gdzie w szczegółach może tkwić diabełek?

podbiłem stary watek z problemem który tez u mnie wystepowal

watek o paskach rozrządu w z17dtX

rzeczywiście może chodzić o naciąg paska.

mechanik nie chciał mi dać gwarancji ze po wymianie dźwięki znikną.

na szczęście u mnie zniknęły. ale mówił ze rożnie bywa i z nowymi paskami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziękuję, daje to wiele do myślenia.

u mnie turbinka takie wibracje powodowala, ze nioslo na drugi koniec silnika i robilo wrazenie ze wyje pompa wysokiego cisnienia

wystarczylo zablokowac turbinke i wycie z okolic rozrzadu u mnie znikllo 893goodvibes.gif

jakiś tekst

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.