Wiechu Napisano 22 Maja 2012 Udostępnij Napisano 22 Maja 2012 Wymieniałem jakieś 450 km wstecz pasek, napinacz i rolkę. Silnik jak w nicku. Po wymianie w zakresie 1300-1500 obr. słychać ciche wycie. Ale dopiero po lekkim rozgrzaniu silnika. Na zimno cisza. Przed wymianą było ok. Mechanior powiedział, że sprawa się ułoży, ale... nie wiem czy to do końca prawda. Gdzie w szczegółach może tkwić diabełek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 22 Maja 2012 Udostępnij Napisano 22 Maja 2012 > Po wymianie w > zakresie 1300-1500 obr. słychać ciche wycie. ale skąd dobiega to wycie, z okolic rozrządu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wiechu Napisano 22 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2012 > ale skąd dobiega to wycie, z okolic rozrządu? Od strony rozrządu, paska rowkowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kretul Napisano 22 Maja 2012 Udostępnij Napisano 22 Maja 2012 > Od strony rozrządu, paska rowkowego. Krzywo pasek, trze o obudowę? Lepiej zdjąć obudowę i zajrzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wiechu Napisano 22 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2012 > Krzywo pasek, trze o obudowę? Lepiej zdjąć obudowę i zajrzeć. I wg Ciebie może trzeć tylko w określonym przedziale obrotów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kretul Napisano 22 Maja 2012 Udostępnij Napisano 22 Maja 2012 > I wg Ciebie może trzeć tylko w określonym przedziale obrotów? A dlaczego nie? Jeśli masz jakiś luźny element (koło zębate?) to może wpadać w rezonans przy pewnych obrotach. A tak dla pewności - spróbuj zdjąć pasek wieloklinowy i sprawdź czy bez niego efekt też występuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wiechu Napisano 22 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2012 > A dlaczego nie? Jeśli masz jakiś luźny element (koło zębate?) to może wpadać w rezonans przy > pewnych obrotach. > A tak dla pewności - spróbuj zdjąć pasek wieloklinowy i sprawdź czy bez niego efekt też występuje. O, to jest pomysł. W sobotę próba. Dzięki. Dam znać czy coś dało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 22 Maja 2012 Udostępnij Napisano 22 Maja 2012 > O, to jest pomysł. W sobotę próba. Dzięki. Dam znać czy coś dało. Tak jak opony są cichsze i głośniejsze. Tak samo paski, w zależności od zawartości gumy i innych składników - są ciche i głośniejsze. Ale sprawdzić, nie zaszkodzi. Będziesz spokojniej spał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maczo111 Napisano 22 Maja 2012 Udostępnij Napisano 22 Maja 2012 Za mocno naciągnięty pasek . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wiechu Napisano 23 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 > Za mocno naciągnięty pasek . Rozumiem, że mowa o pasku zębatym. Czy jest szansa, że jak się trochę wyciągnie to wszystko wróci do normy, czy lepiej go poluzować od razu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maczo111 Napisano 23 Maja 2012 Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 > Rozumiem, że mowa o pasku zębatym. Czy jest szansa, że jak się trochę wyciągnie to wszystko wróci > do normy, czy lepiej go poluzować od razu? Najlepiej poluzować , z czasem powinien się uspokoić ale (w skrajnym przypadku to wszystko się może zdarzyć ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wiechu Napisano 23 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 > Najlepiej poluzować , z czasem powinien się uspokoić ale (w skrajnym przypadku to wszystko się > może zdarzyć ). ok, dzięki za uwagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 23 Maja 2012 Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 tak jest za mocno naciągnięty pasek rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wiechu Napisano 24 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2012 > tak jest za mocno naciągnięty pasek rozrządu Wg mojej wiedzy steruje tym napinacz. Czy jest możliwość zmniejszenia napięcia paska??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 24 Maja 2012 Udostępnij Napisano 24 Maja 2012 > Wg mojej wiedzy steruje tym napinacz. Czy jest możliwość zmniejszenia napięcia paska??? w 1.7 nie masz automatycznego napinacza tylko stały jest w nim co prawda sprężyna ale jak już wszystko skręcisz ta sprężyna nie bierze w niczym udziału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wiechu Napisano 25 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2012 > w 1.7 nie masz automatycznego napinacza tylko stały jest w nim co prawda sprężyna ale jak już > wszystko skręcisz ta sprężyna nie bierze w niczym udziału No to już chyba wszystko wiem. Podjadę do mistrzunia i poproszę o poluzowanie naciągu. Dzięki za wszystkie wiadomości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kin54 Napisano 25 Maja 2012 Udostępnij Napisano 25 Maja 2012 > Wymieniałem jakieś 450 km wstecz pasek, napinacz i rolkę. Silnik jak w nicku. Po wymianie w > zakresie 1300-1500 obr. słychać ciche wycie. Ale dopiero po lekkim rozgrzaniu silnika. Na > zimno cisza. > Przed wymianą było ok. Mechanior powiedział, że sprawa się ułoży, ale... nie wiem > czy to do końca prawda. > Gdzie w szczegółach może tkwić diabełek? podbiłem stary watek z problemem który tez u mnie wystepowal watek o paskach rozrządu w z17dtX rzeczywiście może chodzić o naciąg paska. mechanik nie chciał mi dać gwarancji ze po wymianie dźwięki znikną. na szczęście u mnie zniknęły. ale mówił ze rożnie bywa i z nowymi paskami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wiechu Napisano 25 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2012 Dziękuję, daje to wiele do myślenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tracex Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > Dziękuję, daje to wiele do myślenia. u mnie turbinka takie wibracje powodowala, ze nioslo na drugi koniec silnika i robilo wrazenie ze wyje pompa wysokiego cisnienia wystarczylo zablokowac turbinke i wycie z okolic rozrzadu u mnie znikllo jakiś tekst Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.