Skocz do zawartości

1.2 8V - nierówna praca na wolnych obrotach


Astyn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jak w temacie. 1.2 8V 75KM.

Po odpaleniu gdy jest jeszcze ssanie pracuje w miarę równo...

Gdy się wyłączy zaczyna się nierówna praca.... silnik skacze, przerywa, dostaje zawirowań na chwile.

Najciekawsze jest to że po dodaniu gazu pracuje normalnie.

Jedyne co to jakby miał muła do 3 tys obrotów.

- Przewody zmienione na te same NGK

- Świece również na te same NGK

- Świece po ostrej jeździe wszystkie ten sam kolor

- Ze zbiornika wyrównawczego nie czuć spalin

- Przepustnica wymyta posklejana dokładnie na silikonie żaroodpornym

- krokowiec wymyty sprawdzony / załaożyłem inny i te same objawy

- czujnik położenia wału sprawny/ innaczej by gasną i nie odpalał

- Dolot wyczyszczony - uszczelniony

- Resetowany komp

- Sprawdzony wtryski

- Cewka sprawna skoro świece tego samego koloru brak przebarwień/ okopceń

I nadal to samo.... przerywa na wolnych obrotach.

Nie ma juz pomysłów.... jutro jade sprawdzić kompresje.

A i gdy mój ojciec stał za mną autem w korku powiedział że strasznie wali za mną olejem palonym.

Olej delikatanie ubywa to fakt ale poci się po misce od ostatniego zachaczenia....

Również w aucie czuć spaliny / palony olej ale podejrzewam odme którą jeszcze nie puściłem pod auto... akualnie leży koło alernatora.... żeby tam się palił olej?

Masło w odmnie to normalne?

Wręcz jakbym nacisł węża to cos by możę kapło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sprawdź sondę i czy nie ma przedmuchów przed sondą

Kolektor 4-2-1 sonda w kolektorze. Sprawna....

Kolektor szczelny... brak luzów i dziur.

Co do sondy zaczyna działać dopiero wówczas, gdy nagrzeje się do temperatury około 350 stopni Celsjusza a objawy są cały czas od odpalenia bez różnicy czy zimny czy ciepły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wygląda rozrząd? Ale auto normalnie po dodaniu wkręca się na obroty?

Pod kompa podpinałeś?

Zmieniłbym świece na inne, ale zupełnie inne a nie te same 270751858-jezyk.gif Bo z NGK to różnie bywa, jedni chwalą inni krytykują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak wygląda rozrząd? Ale auto normalnie po dodaniu wkręca się na obroty?

> Pod kompa podpinałeś?

> Zmieniłbym świece na inne, ale zupełnie inne a nie te same Bo z NGK to różnie bywa, jedni chwalą

> inni krytykują.

Rozrząd nie przeskoczył sprawdzony.

Normalnie wkręca sie na obroty i jedzi ok ( licznik zamyka )

ale kopyto jest dopiero od 3 tys. obrotów.....

Zmieniłem na te same świece co były na których jeździł bardzo dobrze nagle zaczęło coś przerywać nawet nie zauważyłem kiedy....

CDIF/2 nie mógł się połączyć, AUTOBOSS wykazał dużo błędów których nie umiał skasować a SOLARUS nie wykazał nic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmieniłem i nic to nie dało.... świece i tak są identycznego koloru wiec niepodejrzewałem cewki....

Mam pytanie co do pompy paliwa bo zaskakuje mnie od dłuższego czasu ( Czyżby to był ten problem? )

Ciekawi mnie to że gdy mam mniej niż połowe baku ( rezerwa nie świeci )

-Dodam gazu odrazu świeci rezerwa

-Zachamuje przestanie....

-Jade pod górę świeci rezerwa

-Jade z górki nie świeci....

(Nie wiem może jest taki prymitywny ale bez przesady nawet skuter nie ma takie przekłamania.....)

I gdy rezerwa już normalnie zaświeci ( nie mówie tu o braku zupy w baku poprostu zacznie świecić) to pompa nie umie zabrać paliwa.... trzeba pokrecić ze 3-4 razy i zassie ( wiem żę się grzeje ) no ale ledwo zaświeci rezerwa i już nie umie zassać?

A najciekawsze jest to że jak już naprawde nie może zabrać a jednak jakoś odpali to można spokojnie jechać jeszcze i nie przerwie nie zgaśnie.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podmieniłem i nic to nie dało.... świece i tak są identycznego koloru wiec niepodejrzewałem

> cewki....

> Mam pytanie co do pompy paliwa bo zaskakuje mnie od dłuższego czasu ( Czyżby to był ten problem? )

> Ciekawi mnie to że gdy mam mniej niż połowe baku ( rezerwa nie świeci )

> -Dodam gazu odrazu świeci rezerwa

> -Zachamuje przestanie....

> -Jade pod górę świeci rezerwa

> -Jade z górki nie świeci....

> (Nie wiem może jest taki prymitywny ale bez przesady nawet skuter nie ma takie przekłamania.....)

> I gdy rezerwa już normalnie zaświeci ( nie mówie tu o braku zupy w baku poprostu zacznie świecić)

> to pompa nie umie zabrać paliwa.... trzeba pokrecić ze 3-4 razy i zassie ( wiem żę się grzeje

> ) no ale ledwo zaświeci rezerwa i już nie umie zassać?

> A najciekawsze jest to że jak już naprawde nie może zabrać a jednak jakoś odpali to można spokojnie

> jechać jeszcze i nie przerwie nie zgaśnie.....

Wczoraj podmieniłem TPS i też nic nie dało ale podkusiło mnie i odłaczyłem sonde gdy auto pracowało i nagle zaczeło równo pracować, podłączyłem znowu i za pare sekund zamuła i szarpanie....

Czyli wychodzi na sonde?

Czy to normalny objaw?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.