eidzikxxx Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 Udało mi się znaleźć sportinga bez silnika i skrzyni w całkiem przyjemnej cenie i teraz takie pytanie w swoim rozbitku mam 0.9 i czy dużo czeka mnie roboty i co muszę przełożyć ze swojego rozbitka oprócz silnika i skrzyni - z czasem zamierzam zrobić swap do 1.4 16v ale z pewnymi sytuacjami nie mam od razu na to pieniążków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lata155 Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 > Udało mi się znaleźć sportinga bez silnika i skrzyni w całkiem przyjemnej cenie i teraz takie > pytanie w swoim rozbitku mam 0.9 i czy dużo czeka mnie roboty i co muszę przełożyć ze swojego > rozbitka oprócz silnika i skrzyni - z czasem zamierzam zrobić swap do 1.4 16v ale z pewnymi > sytuacjami nie mam od razu na to pieniążków. dzial FAQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lagos Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 nie opłacalna jest ta zmiana .silniki za drogie nie sa od 1.1 jak masz okazje tanio kupic tego sportinga to sprzedaj swoja 900 i kup silnik od sportinga i szkrzynie .chyba ze masz gotowke to odrazu 1.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eidzikxxx Napisano 28 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2012 > nie opłacalna jest ta zmiana .silniki za drogie nie sa od 1.1 jak masz okazje tanio kupic tego > sportinga to sprzedaj swoja 900 i kup silnik od sportinga i szkrzynie .chyba ze masz gotowke > to odrazu 1.4 jest taka sprawa, że tak po prostu 900 nie chcę się pozbywać (48tyś przebieg) a jak bym wkładał to już 1.4 bo z tego co rozmawiałem z poprzednim właścicielem wiązka jest pod 1.2 (taki w nim siedział) / 1.4 a puki co brak pieniążków na 1.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 28 Maja 2012 Udostępnij Napisano 28 Maja 2012 > jest taka sprawa, że tak po prostu 900 nie chcę się pozbywać (48tyś przebieg) a jak bym wkładał to > już 1.4 bo z tego co rozmawiałem z poprzednim właścicielem wiązka jest pod 1.2 (taki w nim > siedział) / 1.4 a puki co brak pieniążków na 1.4 Zółty z szyberdachem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eidzikxxx Napisano 28 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2012 > Zółty z szyberdachem ? tak a co kojarzysz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nicksers Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 Z tego co sie orientuje to silnik, łapy z 900, przewod serwa, nie wiem jak z elektronika, czy tam masz mpi czy spi, napewno węże chłodnicy, zbiorniczek wyrówn, i chyba do alternaotra masz inny przewód taki cienki ktory idzie do regulatora napieć w 900, ale moge sie mylic, jak mi sie cos przypomni to dopisze, ogólnie troche zabawy jest, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eidzikxxx Napisano 30 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 > Z tego co sie orientuje to silnik, łapy z 900, przewod serwa, nie wiem jak z elektronika, czy tam > masz mpi czy spi, napewno węże chłodnicy, zbiorniczek wyrówn, i chyba do alternaotra masz inny > przewód taki cienki ktory idzie do regulatora napieć w 900, ale moge sie mylic, jak mi sie cos > przypomni to dopisze, ogólnie troche zabawy jest, pozdrawiam dzięki wielkie - w weekend zabieram się za niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shebo Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 Przy swapie z 900 na 1100 pasuje praktycznie tylko chlodnica więc w drugą stronę będzie to samo Czyli w skrócie łapy silnika i skrzyni, weze chlodnicy, zbiorniczek wyrównawczy, rzeźba z węzykami i przewodami, alternator, rozrusznik, delikatna rzeźba w elektryce, drążek zmiany biegów z linkami, linki sprzęgła gazu i prędkościomierza, wydech i pewno sporo czesci o których zapomniałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 > tak a co kojarzysz ? Centomaniaka sam miałem ją brać ale za czasów jak miałem luźny komplet na swapa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 > Przy swapie z 900 na 1100 pasuje praktycznie tylko chlodnica więc w drugą stronę będzie to samo > Czyli w skrócie łapy silnika i skrzyni, weze chlodnicy, zbiorniczek wyrównawczy, rzeźba z węzykami > i przewodami, alternator, rozrusznik, delikatna rzeźba w elektryce, drążek zmiany biegów z > linkami, linki sprzęgła gazu i prędkościomierza, wydech i pewno sporo czesci o których > zapomniałem skrzynia biegów z pólosiami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniek11 Napisano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2012 > skrzynia biegów z pólosiami i drąg zmiany biegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shebo Napisano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2012 > i drąg zmiany biegów To przecież napisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.