Alfi Napisano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2012 Witam, Zainteresowało mnie to autko . Czy ktoś jest w stanie coś powiedzieć o nim? Jak wygląda sprawa z silnikiem, jakie najsłabsze pkt auta/mechaniki? Czy ktoś jest w stanie przekonać mnie że nie warto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2012 Sam silnik 2.0T jest bardzo dobry. Z tego co czytam opinie użytkowników to bardzo go chwalą. Ale w tym aucie jest zrobiony na prawie 300 kuni. Nie jestem zwolennikiem kupowania dłubanych aut, jeśli nie widziałem na własne oczy kto dłubał i jak... Inna sprawa, to to że ma takie dywaniki jakich bym do poloneza nie wsadził a co dopiero do takiego auta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 1 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2012 Też mnie zaciekawiły dywaniki heh. Ciekawe jaka przeszłość autka, bo podoba się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2012 > Też mnie zaciekawiły dywaniki heh. > Ciekawe jaka przeszłość autka, bo podoba się jeden z moich ulubionych silnikow grupy vag, z tego co widze po DV-ce to ma tam turbinke K04 i w serii wyszlo to z mocą 240KM, takze na takim set-up'ie nie powinno byc problemu. O ile program robiony z głową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 1 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2012 > jeden z moich ulubionych silnikow grupy vag, z tego co widze po DV-ce to ma tam turbinke K04 i w > serii wyszlo to z mocą 240KM, takze na takim set-up'ie nie powinno byc problemu. O ile program > robiony z głową. Liczyłem że będą negatywne opinie czy to znaczy że trzeba jechać i obczaić auto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2012 > Liczyłem że będą negatywne opinie czy to znaczy że trzeba jechać i obczaić auto? Ja nie jestem z tych co lubią wróżyć ze zdjęć, wiem, że może choć nie zawsze wygodne to lepiej pojechać osobiście na oględziny i to najlepiej w towarzystwie osoby co coś się tam chociaż zna i choćby spojrzy na auto trzeźwoc i bez nadmiernych emocji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2012 > Witam, > Zainteresowało mnie to autko . Czy ktoś jest w stanie coś powiedzieć o nim? Jak wygląda sprawa z > silnikiem, jakie najsłabsze pkt auta/mechaniki? > Czy ktoś jest w stanie przekonać mnie że nie warto? napewno udany silnik reszta zalezy jak byl katowany ale warto sie zainteresowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 2 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2012 > Ja nie jestem z tych co lubią wróżyć ze zdjęć, wiem, że może choć nie zawsze wygodne to lepiej > pojechać osobiście na oględziny i to najlepiej w towarzystwie osoby co coś się tam chociaż zna > i choćby spojrzy na auto trzeźwoc i bez nadmiernych emocji Tu będzie problem, nie mam nikogo kto by mógł "prześwietlić" autko. Jedynie pozostaje ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 2 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2012 > napewno udany silnik > reszta zalezy jak byl katowany > ale warto sie zainteresowac Czy ten silnik jest bardzo paliwożerny? Ile realnie może palić przy normalnej jeździe? Rozrząd jest na łańcuchu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2012 > Czy ten silnik jest bardzo paliwożerny? > Ile realnie może palić przy normalnej jeździe? > Rozrząd jest na łańcuchu? octavia 2.0TSI DSG 200KM na trasie 7-11L miasto 9-13L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakuu1 Napisano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2012 poszukaj na seatracing.pl i leonclub.pl - jest szeroko opisany ten konkretny samochodzik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 2 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2012 > octavia 2.0TSI DSG 200KM na trasie 7-11L > miasto 9-13L Nie jest źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 2 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2012 > poszukaj na seatracing.pl i leonclub.pl - jest szeroko opisany ten konkretny samochodzik Szukam na leonclub.pl, może uda się trafić na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2012 > Czy ten silnik jest bardzo paliwożerny? > Ile realnie może palić przy normalnej jeździe? > Rozrząd jest na łańcuchu? moc nie bierze się z powietrza ale przy spokojnej jeździe myśle, że idzie zrobić dobry wynik rozrząd w tym silniku jest na pasku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 2 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2012 > moc nie bierze się z powietrza ale przy spokojnej jeździe myśle, że idzie zrobić dobry wynik > rozrząd w tym silniku jest na pasku. Ja to doskonale wiem Kurcze kusi mnie to auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2012 przez kilka lat obsługiwałem park prasowy seata, cupra nigdy nie była oszczędzana ale zawsze najlepiej znosiła wszystkie testu i najmniej się psuła, najcześciej zmienialiśmy opony, dwa razy przyjechała tylko na lawecie przez głupotę kierującego weszła na bardzo wysokie obroty i spadły dźwigienki zaworowe zawsze na 1 cylindrze, rwałovsię dekiel zakładało dźwigienki navmiejsce i znowu ogień, jak dla mnie kosa model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 > Nie jest źle cos mi swita ze 2.0 TSi i 2.0TFSI to nie te same silniki. Moze ktos cos dopowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 > cos mi swita ze 2.0 TSi i 2.0TFSI to nie te same silniki. Moze ktos cos dopowie? to jest tylko oznaczenie literki TSI uzywaja Skoda/Seat/WV a audi przyjeło TFSI, i tak najwazniejszy jest kod silnika. Starsze tsi/tfsi sa na pasku, a nowsze na łańcuchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 jak dobrze pamietam TFSI sie różni od TSI głównie tym ze TFSI ma bezpośredni wtrysk paliwa dół może i ten sam ale głowica juz zatem inna jest. Słabo jestem rozeznany w tym temacie, pisze to co pamietam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 > jak dobrze pamietam TFSI sie różni od TSI głównie tym ze TFSI ma bezpośredni wtrysk paliwa dół > może i ten sam ale głowica juz zatem inna jest. Słabo jestem rozeznany w tym temacie, pisze to > co pamietam Faktycznie slabo jsts rozeznany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pr0mil Napisano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 Właściciel auta jest zarejestrowany na leonclub.pl, link do jego profilu. Ja mam leona tfsi, tylko silnik słabszy - 200KM na turbinie k03. Cupra ma k04 jak już ktoś wcześniej wspomniał. Na trasie najmniej mi spalił 7l, zazwyczaj 8-9l+. Miasto 10-13. Średnie spalanie na kompie 10,3l. Występują problemy z popychaczem pompy paliwa, zaworem DV. Ja tego nie doświadczyłem ale to nie są duże koszty. Mi za to padły gumki od osłony silnika - groszowe sprawy. Właśnie wyczytałem, że właściciel wymieniał świece, dv i popychacz więc masz to z głowy. Najlepiej prześledź jego wszystkie posty. TSI jest na łańcuchu, turbo chłodzone cieczą, TFSI pasek, chłodzone olejem. 2.0TSI w leonie występowało w FR po lifcie (211KM) oraz w (chyba) Cupra R. Cupra = TFSI. Najlepiej się kierować kodem silnika bo sam się w tym gubię. EDIT: Jest jeszcze jedna pierdoła o której zapomniałem a mianowicie odlatująca górna część korka wlewu oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2012 > cos mi swita ze 2.0 TSi i 2.0TFSI to nie te same silniki. Moze ktos cos dopowie? to są ZUPEŁNIE inne silniki. stary 2.0 tfsi to po prostu 'uturbione' 2.0 FSI, dość stara konstrukcja EA113 (jeśli dobrze pamiętam, to blok z wczesnych lat 90) natomiast 2.0 TSI to zupełnie nowa konstrukcja EA888, nowy żeliwny blok, łańcuch, mniejsze sprężanie, można lać 95, i sporo innych zmian. oba oczywiście mają bezpośredni wtrysk paliwa. no i oczywiście biorąc pod uwagę burdel z nazewnictwem, jaki zrobiło Audi/VW/Skoda/Seat, przy ocenianiu, czy dany silnik jest ze starszej, czy nowszej generacji, trzeba po prostu sprawdzić kod silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2012 > to są ZUPEŁNIE inne silniki. > stary 2.0 tfsi to po prostu 'uturbione' 2.0 FSI, dość stara konstrukcja EA113 (jeśli dobrze > pamiętam, to blok z wczesnych lat 90) > natomiast 2.0 TSI to zupełnie nowa konstrukcja EA888, nowy żeliwny blok, łańcuch, mniejsze > sprężanie, można lać 95, i sporo innych zmian. > oba oczywiście mają bezpośredni wtrysk paliwa. > no i oczywiście biorąc pod uwagę burdel z nazewnictwem, jaki zrobiło Audi/VW/Skoda/Seat, przy > ocenianiu, czy dany silnik jest ze starszej, czy nowszej generacji, trzeba po prostu sprawdzić > kod silnika to moze prosciej - sa stare TSI/TFSI na pasku czyli jak Yarek pisze uturbione FSI - i sa nowe TSI/TFSI na łańcuchu TSI - skoda/seat/vw TFSI - audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2012 > TSI - skoda/seat/vw > TFSI - audi no właśnie nie - np. Seat również używał nazwy TFSI: dlatego trzeba sprawdzać po oznaczeniu silnika (np. BWA) i wszystko będzie jasne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pr0mil Napisano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2012 Tabela zapożyczona z forum leona. W zasadzie wyjaśnia wszystko. Artykuł o różnicach TSI/TFSI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.