hiwo Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 Witam Megane II (2003r) 1,6. Odpala za drugim, trzecim razem. Objaw taki, że po naduszeniu start rozrusznik żwawo kręci, ale silnik nie zaskakuje. Wyłączam rozruch i powtarzam operację, po której autko odpala. Dzieje się tak po kilku godzinach postoju. Później jeżdżąc, np. po mieście pali na dotyk. Drugi objaw, to taki, że po odpaleniu często samochód nie ma kopa, coś dławi silnik. Ale to mija po chwili. Macie jakieś diagnozy, zanim udam się do specjalisty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemicq Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 Nie wiem czy Ci to pomoże, ale kolega miał podobne objawy tylko w dieslu. Szukaliśmy we dwóch i objechaliśmy kilka warsztatów. Znaleźliśmy bardzo zaskakująca prawidłowość: otwarcie i zamknięcie (!) drzwi rozwiązuje problem. Coś immo blokuje zapłon ale w sumie nikt nie wie czemu. Problem do dziś nierozwiązany mimo odnalezienia winowajcy. PS. W jednym z ASO marki z rombem (nie powiem którym) powiedzieli, że problem dość częsty w różnych renówkach natomiast nie bardzo umieją to naprawić (no wymieniając cały komputer z immo chyba że...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 Pewnie czujnik położenia wału korbowego świruje, wykręć i wyczyść wtyczkę i powierzchnię czujnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hiwo Napisano 20 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > Nie wiem czy Ci to pomoże, ale kolega miał podobne objawy tylko w dieslu. Szukaliśmy we dwóch i > objechaliśmy kilka warsztatów. Znaleźliśmy bardzo zaskakująca prawidłowość: otwarcie i > zamknięcie (!) drzwi rozwiązuje problem. Coś immo blokuje zapłon ale w sumie nikt nie wie czemu. Spróbować nie zaszkodzi. Wezmę też druga kartę i obadam, jak się będzie zachowywał. Na to, że to może być wina immobilizera. Myślałem, że bez niego nie powinien kręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hiwo Napisano 20 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > Pewnie czujnik położenia wału korbowego świruje, wykręć i wyczyść wtyczkę i powierzchnię czujnika. oki, obadam jak tylko się dowiem gdzie ta wtyczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > Witam > Megane II (2003r) 1,6. > Odpala za drugim, trzecim razem. > Objaw taki, że po naduszeniu start rozrusznik żwawo kręci, ale silnik nie zaskakuje. Wyłączam > rozruch i powtarzam operację, po której autko odpala. > Dzieje się tak po kilku godzinach postoju. Później jeżdżąc, np. po mieście pali na dotyk. > Drugi objaw, to taki, że po odpaleniu często samochód nie ma kopa, coś dławi silnik. Ale to mija po > chwili. > Macie jakieś diagnozy, zanim udam się do specjalisty? a jest takie dziwne terkotanie przy odpalaniu ? jaki przebieg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hiwo Napisano 20 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > a jest takie dziwne terkotanie przy odpalaniu ? jaki przebieg? przebieg 140 tys. Terkotania nie ma. Koło zmiennych faz rozrządu już przechodziłem, rozpoznałbym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > przebieg 140 tys. > Terkotania nie ma. Koło zmiennych faz rozrządu już przechodziłem, rozpoznałbym a to przepraszam może faktycznie czujnik położenia wału nie masz tam czasem kogoś z clipem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hiwo Napisano 20 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > a to przepraszam może faktycznie czujnik położenia wału > nie masz tam czasem kogoś z clipem ? tzn? z kompem siakimś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 Ha a ja mysle ze wiem, sonda lambda pozostaje kwestia podpiecia i sprawdzenia na zimnym ktora nie bangla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hiwo Napisano 20 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > Ha a ja mysle ze wiem, sonda lambda pozostaje kwestia podpiecia i sprawdzenia na zimnym ktora nie > bangla no ok. To teraz zasadnicze pytanie. Może się zdarzyć, że kiedyś wcale nie odpali? Auto żonki, musi jeszcze przez kilka codziennie używać. Mój Scenic też ciągle w trasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 mysle ze nie masz co sie obawiac, az tak zle to nie bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > tzn? > z kompem siakimś? jop typowy komp do Renault któy pokazuje baaardzo dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hiwo Napisano 21 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 > mysle ze nie masz co sie obawiac, az tak zle to nie bedzie. Na drugiej karcie na razie odpala Żona wspomniała, że pierwsza karta "kiepsko łapała", musiała blisko podchodzić i parę razy dusić pilota, żeby otwarł. Pewnie bateria. może to mieć związek, że immo też kiepsko działał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 > Na drugiej karcie na razie odpala > Żona wspomniała, że pierwsza karta "kiepsko łapała", musiała blisko podchodzić i parę razy dusić > pilota, żeby otwarł. > Pewnie bateria. może to mieć związek, że immo też kiepsko działał? raczej nie, teoretycznie rozpoznaje nawet bez baterii w karcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysztof_WP Napisano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 > Na drugiej karcie na razie odpala > Żona wspomniała, że pierwsza karta "kiepsko łapała", musiała blisko podchodzić i parę razy dusić > pilota, żeby otwarł. > Pewnie bateria. może to mieć związek, że immo też kiepsko działał? ...to pewnie nie bateria tylko przyzwyczajenie noszenia karty w tylnej kieszeni spodni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.