alastair Napisano 8 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2012 > Że marudy są to ja wiem, ale to oddzielna kategoria od omawianych w tym wątku. ale to niekoniecznie chodzi o marudnych klientow - acz takich jest duzo. Zdarza sie ze po jakiejs regulacji, posmarowaniu czegos tam usterka znika na jakis czas a potem wraca, czasem za tydzien, czasem za miesiac wracajac do serwisu ASO - przeglad moze sie wydawac drogi ale zaleznie od marki i modelu obejmuje rozne dodatkowe czynnosci typu smarowania zawiasow, prowadnic hamulcowych etc ktorych robic niby nie ma przymusu ale warto. Oczywiscie mowimy o normalnym ASO gdzie to wszystko jest wykonywane i nie robia utrudnien jesli klient chce byc na hali podczas przegladu. Jakos tak mi sie wydaje ze tak jest w uczciwych ASO ktore nie maja nic do ukrycia. Ja decydujac sie na serwis nie-ASO mam swiadomosc ze pewne rzeczy bedzie trzeba robic dodatkowo, albo w serwisie albo samodzielnie. Co oczywiscie kosztuje albo dodatkowe pieniadze albo wlasna prace. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2012 Normalna cena. W Dacii płaciłem 200-250 zł ale ze swoimi materiałami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 8 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2012 > Normalna cena. W Dacii płaciłem 200-250 zł ale ze swoimi materiałami. A ja 700zł z materiałami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 8 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2012 Tanio, ale od zawsze serwis Opla byl tani. Za pierwszy przeglad w Astrze placilem chyba ponizej 500pln... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 8 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2012 > ale to niekoniecznie chodzi o marudnych klientow - acz takich jest duzo. Zdarza sie ze po jakiejs > regulacji, posmarowaniu czegos tam usterka znika na jakis czas a potem wraca, czasem za > tydzien, czasem za miesiac > wracajac do serwisu ASO - przeglad moze sie wydawac drogi ale zaleznie od marki i modelu obejmuje > rozne dodatkowe czynnosci typu smarowania zawiasow, prowadnic hamulcowych etc ktorych robic > niby nie ma przymusu ale warto. Mam wątpliwości, czy te czynności to nie jest często zwykłe wyciąganie pieniędzy. > Ja decydujac sie na serwis nie-ASO mam swiadomosc ze pewne rzeczy bedzie trzeba robic dodatkowo, > albo w serwisie albo samodzielnie. Co oczywiscie kosztuje albo dodatkowe pieniadze albo wlasna > prace. W książce serwisowej toyoty mam tabele z czynnościami przy określonym przebiegu. Można to robić we własnym zakresie mając możliwości lub zlecić niezależnemu serwisowi. Jedyna różnica to będzie inna pieczątka w książce ... no i cena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.