Skocz do zawartości

Astra G 1.7 DTI błąd P0400


rds

Rekomendowane odpowiedzi

..a konkretnie:

P0400 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18

Auto jest mułowate do okolo 2 tys obr. Kopci dosyc mocno i jest ogólnie "drętwe".

EGR jest czysty i sprawny.

Uszkodzony elektrozawór EGR-A? Op-comem podczas testowania słychać cyknięcie elektrozaworu, ale niestety zawsze przepuszcze powietrze, czy może tak ma być ?

Może ktoś wie gdzie szukac przyczyny?

Przepływomierz tez sprawny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> EGR jest czysty i sprawny.

A kanał, którymi wędrują spaliny?

> Op-comem podczas testowania słychać cyknięcie elektrozaworu, ale

> niestety zawsze przepuszcze powietrze, czy może tak ma być ?

Nie może, bo wtedy EGR cały czas byłby otwarty. Przy zamkniętym elektrozaworze nie może być podciśnienia w rurce sterującej EGR-em, ew. może być bardzo słabe. Na tyle słabe, żeby nie ruszać membraną EGR-a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A kanał, którymi wędrują spaliny?

Tez czysty.

> Nie może, bo wtedy EGR cały czas byłby otwarty. Przy zamkniętym elektrozaworze nie może być

> podciśnienia w rurce sterującej EGR-em, ew. może być bardzo słabe. Na tyle słabe, żeby nie

> ruszać membraną EGR-a.

Chyba ten elektrozawor jest przyczyną problemu. Jutro podmienie i przetestuje. smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.