koNik Napisano 10 Września 2012 Udostępnij Napisano 10 Września 2012 ...odebrałem przed chwilą Wołgę po wymianie : - łożysk tylnego mostu - mechanizmu różnicowego wraz z kołem talerzowym i wałkiem atakującym - łożysk przednich kół wszystko jest pięknie, most pracuje dobrze ale po przekroczeniu ok 100km/h słychać przy wrzuceniu na luz taki ledwo słyszalny - dosłownie na granicy percepcji - jakby "świst" - powiedzmy jak ~ super cichy silnik odrzutowy. Wcześniej tego nie było na pewno. Coś źle poskładali? A może to normalne i musi się "ułożyć". Jechać od razu na reklamację? Najgorsze jest to że nie potrafię wyczuc czy świst dochodzi od kół czy z mostu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niedal Napisano 10 Września 2012 Udostępnij Napisano 10 Września 2012 > ...odebrałem przed chwilą Wołgę po wymianie : > - łożysk tylnego mostu > - mechanizmu różnicowego wraz z kołem talerzowym i wałkiem atakującym > - łożysk przednich kół > wszystko jest pięknie, most pracuje dobrze ale po przekroczeniu ok 100km/h słychać przy wrzuceniu > na luz taki ledwo słyszalny - dosłownie na granicy percepcji - jakby "świst" - powiedzmy jak ~ > super cichy silnik odrzutowy. Wcześniej tego nie było na pewno. Coś źle poskładali? A może to > normalne i musi się "ułożyć". Jechać od razu na reklamację? Najgorsze jest to że nie potrafię > wyczuc czy świst dochodzi od kół czy z mostu a to nie za szybko na wołgę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 10 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2012 > a to nie za szybko na wołgę? 140 leci jak złoto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 10 Września 2012 Udostępnij Napisano 10 Września 2012 auto na czymś ustaw, zwal koła i "rozkręć" most potem na luz i słuchaj. W poldku wył mi jak na luzie się auto kulało, a pod obciążeniem cisza Jak będzie cicho to obstawiałbym koła Ja w lanosie po zmianie na nowe letnie też dostałem gwizdu i wymieniłem łożyska w piastach z każdej strony Tylko ja osioł jak "rozkręcałem" na podnośniku to nie zdjąłem kół, gdybym to zrobił może bym przyoszczędził, po specyficznego pogwizdywania do tej pry się nie pozbyłem. Na zimówkach problemu nie ma, raz, że inna opona a i felgla jest stalowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rumun Napisano 11 Września 2012 Udostępnij Napisano 11 Września 2012 ... wymieniali siemeringi? bo one jak są nowe potrafią czasem "gwizdać" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 11 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2012 > ... wymieniali siemeringi? bo one jak są nowe potrafią czasem "gwizdać" tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 11 Września 2012 Udostępnij Napisano 11 Września 2012 nieznam budowy mostu w woldze, ale mozliwe ze za mocno lozyska skrecili (stozkowe) i wyja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 11 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2012 > nieznam budowy mostu w woldze, ale mozliwe ze za mocno lozyska skrecili (stozkowe) i wyja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 11 Września 2012 Udostępnij Napisano 11 Września 2012 polosie sa na stozkowych (element 21) z tego co widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 12 Września 2012 Udostępnij Napisano 12 Września 2012 > tak posmarowali simmeringi olejem przed montażem? miałem podobny przypadek jakis czas temu jak zleciłem znajomemu mechanikowi wymiane samego simmeringa wałka rozrządu, tez był gwizd na poczatku, później przestało a za jakis czas zauważyłem ze mi sie z silnika leje, okazało sie ze mechanik nieposmarowal simmeringu przy montażu. Robil to przy mnie, jak sie zapytałem czy smarujemy uszczelniacz to mi powiedział ze po odpaleniu to tam jest takie smarowanie ze konia by zabiło rzeczywisice zabiło mi ale nowy uszczelniacz, ponowną wymiane przeprowadziłem sam smarujac nowy uszczelniacz. jak simmering na sucho pracuje to po prostu jego warga sie wypala na ruchomym elemencie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.