Jimmyy Napisano 13 Października 2012 Udostępnij Napisano 13 Października 2012 Witam. Pojawił się u mnie taki problem. Podczas jazdy słychać stuki w okolicach lewego koła z przodu i mocno ściaga do lewej. Ciśnienie w oponach prawidłowe, wymienilem końcówki drążków i przeguby ( przy okazji). Ustawiona była zbieżność, ale problem dalej występuje i tnie tylko lewą oponę po zewnętrznej stronie opony. Ktos wie może co może być powodem czegoś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 13 Października 2012 Udostępnij Napisano 13 Października 2012 A jak mcperson? Nie wpierdzieliłeś się ostatnimi czasy w jakąś dziurę? Na moje kaprawe oko, to masz skrzywioną kolumne mcpersona, lub kielich żyje swoim rdzawym życiem i stąd takie szopki, ale niech mądrzejsi się wypowiedzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 13 Października 2012 Udostępnij Napisano 13 Października 2012 > Podczas jazdy słychać stuki w okolicach lewego koła z przodu i mocno ściaga do lewej. A czy nie wyglada to tak, ze przy hamowaniu sciaga w jedna strone, a podczas przyspieszania - w druga? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jimmyy Napisano 13 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2012 > A czy nie wyglada to tak, ze przy hamowaniu sciaga w jedna strone, a podczas przyspieszania - w > druga? Nie. to występuje podczas jazdy im szybsza jazda tym mocniej ściąga i tylko do lewej i lewa opona jest cięta tylko. Co do dziur to na odcinku drogi którą często pokonuje jest remont nawierzchni ale w żadną dziurę się nie władowałem (większą ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemek_sl Napisano 13 Października 2012 Udostępnij Napisano 13 Października 2012 sprawdzić mocowanie amortyzatora albo mocowanie wahacza. Sworzeń wahacza też do sprawdzenia. A może amortyzator jest niedokręcony od góry, wtedy też będzie stukał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jimmyy Napisano 14 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2012 > sprawdzić mocowanie amortyzatora albo mocowanie wahacza. Sworzeń wahacza też do sprawdzenia. A > może amortyzator jest niedokręcony od góry, wtedy też będzie stukał. amorek sprawdzony i dokręcony ale nie to było przyczyną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 14 Października 2012 Udostępnij Napisano 14 Października 2012 Podnieś samochód i posprawdzaj luzy na końcówkach. Łapki na koło godzina 9 i 15, poszarp i sprawdzisz kierowniczą. 12 i 18 wahacz. Przy okazji wahacza zobaczy czy gumy nie są wyrobione i nie ma tam luzu. Na to bym stawiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sobol2222 Napisano 14 Października 2012 Udostępnij Napisano 14 Października 2012 Mówisz, że ustawiałeś tylko zbieżność. A może trzeba sprawdzić pełną geometrię, jeśli w dalszym ciągu tnie oponę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jimmyy Napisano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > Mówisz, że ustawiałeś tylko zbieżność. A może trzeba sprawdzić pełną geometrię, jeśli w dalszym > ciągu tnie oponę. Na geometrię jestem umówiony na piątek więc się okaże dziś jeszcze wjadę na podnośnik i sprawdzę wahacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jimmyy Napisano 24 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2012 Problem rozwiązany z tego co mechanik orzekł poszedł stabilizator, do tego pełna geometria i wszystko w porzadku dziękować wszystkim za wszelkie wskazówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.