amp4 Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 Jak w temacie mam pytanie dotyczące czujnika położenia wału w punto 1, wszędzie gdzie się doszukałem odległość pomiędzy czujnikiem a kołem ma być od 0,5 do 1,5 mm. I tu mam pytanie z ciekawości sprawdziłem u siebie i jest około 4 mm i jeździ. więc jak to jest z tym czujnikiem?? ? I czy może być to przyczyną nierównej pracy na zimnym silniku ale tylko przy temperaturach około 0. Po rozgrzaniu silnika jest już ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > Jak w temacie mam pytanie dotyczące czujnika położenia wału w punto 1, wszędzie gdzie się > doszukałem odległość pomiędzy czujnikiem a kołem ma być od 0,5 do 1,5 mm. I tu mam pytanie z > ciekawości sprawdziłem u siebie i jest około 4 mm i jeździ. więc jak to jest z tym > czujnikiem?? ? I czy może być to przyczyną nierównej pracy na zimnym silniku ale tylko przy > temperaturach około 0. Po rozgrzaniu silnika jest już ok. Witam Ja mam chyba bliżej niz 4 mm ale mi wszystko teraz działa ok , wydaje mi sie ze masz problem z silniczkiem krokowym , ale to tylko moje uwagi pozdrawiam Fatal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
septic Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > Witam > Ja mam chyba bliżej niz 4 mm ale mi wszystko teraz działa ok , jak sie nie myle to tam nie ma zadnej regulacji bo przechodzi przez otwór i przykreca sie śrubką ?? > wydaje mi sie ze masz problem z > silniczkiem krokowym , ale to tylko moje uwagi > pozdrawiam Fatal tez mysle ze krokowy i przepustnica to wyczyszczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amp4 Napisano 22 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2012 Ok Panowie inne możliwości są sukcesywnie sprawdzane. Niby nie ma regulacji na tym czujniku to skąd taka odległość? I jesli pali od przysłowiowego "kopa" to czy zmienić tą odległość na prawidłową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
septic Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > Ok Panowie inne możliwości są sukcesywnie sprawdzane. Niby nie ma regulacji na tym czujniku to skąd > taka odległość? I jesli pali od przysłowiowego "kopa" to czy zmienić tą odległość na > prawidłową? jak pali to bym nic nie tworzył w bylym p2 nigdy nie regulowalem i pali bez problemow a w jaki sposób chcialbys wyregulowac odleglosc czyzby podkładkami ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amp4 Napisano 22 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2012 Jeszcze nie wiem jak :-). Nie wiem czy tak było cały czas czy tam cos nie nie odkręciło i przerwa się zwiększyła. Jak go kupiłem palił dobrze. Teraz tez niby jest dobrze choć nie do końca. Jeśli temperatura spada bliżej zera ma jakieś odbicia i po nocy jakoś ciężko mu się zebrać do równej pracy ;-). Wszędzie pisze o szczelinie do 1 mm więc może to jakiś trop :-) w końcu bez celu tego nie pisali. A może któryś z kolegów oriętuje się lub miał taki przypadek chodzi mi o większą przerwę na tym czujniku i jakie są tego objawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 żeby zmniejszyć przerwę trzeba się pobawić pilnikiem i spiłować podstawę czujnika, innej opcji nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Jeszcze nie wiem jak :-). Nie wiem czy tak było cały czas czy tam cos nie nie odkręciło i przerwa > się zwiększyła. Jak go kupiłem palił dobrze. Teraz tez niby jest dobrze choć nie do końca. > Jeśli temperatura spada bliżej zera ma jakieś odbicia i po nocy jakoś ciężko mu się zebrać do > równej pracy ;-). Wszędzie pisze o szczelinie do 1 mm więc może to jakiś trop :-) w końcu bez > celu tego nie pisali. A może któryś z kolegów oriętuje się lub miał taki przypadek chodzi mi o > większą przerwę na tym czujniku i jakie są tego objawy? zostaw tak jak jest oryginalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amp4 Napisano 23 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2012 ok. jakoś nie chce mi się tam piłować tego mocowania dzięki wszystkim za porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amp4 Napisano 19 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 Witam. Panowie jak to jest z tą rezystancją tego czujnika? Wszędzie gdzie czytam jest podawana 650-720 ohm a u mnie jak mierzyłem jest 1150 ohmów. Więc jak to jest Nie dość, że większa odległość to i inna rezystancja??? A jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 pomiar na zimno czy "ciepło" ? Na zimno dla 1.2 16V miałem na nowym, oryginalnym okolice 800ohm, stary, też sprawny dawał około 900ohm. Na ciepło ponad 1000 obydwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amp4 Napisano 21 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 Powiedzmy że po krótkim postoju czyli prawie na ciepło. Na zimno ma niewiele mniej. W takim razie jak to się ma do wartości książkowych? Jak każdy czujnik inaczej wskazuje oporność. Która jest właściwa??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gwpraca Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 Nie ma znaczenia 800 czy 1000, ważne że w okolicach 900, czyli przejście przez cewkę jest OK, każdy producent robi jak mu wyjdzie, szczególnie skośni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.