konger Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 Heja. Pytanie jak w tytule. Dlaczego benzyna? Bo diezle w znacznej mierze będą wyeksploatowane (kręcone liczniki, itd., szczególnie w kombi). Czy silnik 2.3 lubi gaz? Na Autocentrum widzę, że ludzie jeżdżą, a i spalanie nie jest jakieś masakryczne. Widziałem też, że są 2 wersje - 150 i 170 KM, różni je elektronika? Ceny części na poziomie 1.6, czy jednak wyższe? Dwumasa tam występuje? Ot tak mnie naszło, nie żebym chciał już kupić, ale rozeznać się warto. Mam na uwadze jeszcze Mondeo MK3... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Czy silnik 2.3 lubi gaz? Kolega ma w Golfi IV-tym ten silnik, LPG założone, auto śmiga bez zastrzeżeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Heja. > Pytanie jak w tytule. Dlaczego benzyna? Bo diezle w znacznej mierze będą wyeksploatowane (kręcone > liczniki, itd., szczególnie w kombi). Czy silnik 2.3 lubi gaz? Na Autocentrum widzę, że ludzie > jeżdżą, a i spalanie nie jest jakieś masakryczne. > Widziałem też, że są 2 wersje - 150 i 170 KM, różni je elektronika? Ceny części na poziomie 1.6, > czy jednak wyższe? Dwumasa tam występuje? > Ot tak mnie naszło, nie żebym chciał już kupić, ale rozeznać się warto. Mam na uwadze jeszcze > Mondeo MK3... odpuśc, jedyny silnik w borze to taki jak ma twoj brat szukaj opini o silniku VR5 ogolnie silnik tragiczny - nie jedzie a pali duzo zauwaz ze bora z tym silnikiem kosztuje pi razy oko 1500-2000euro gdzie za te kase ciezko znaleźć 1,6 czy 2,0 w przyzwoitym stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > odpuśc, jedyny silnik w borze to taki jak ma twoj brat No widzisz, jakbym nawet myślał o ewentualnej zmianie to najmłodsza Bora będzie z 2001r. > szukaj opini o silniku VR5 Jeszcze nie zdąrzyłem zbyt dokładnie się rozejrzeć, jedynie na Autocentrum. A 2.8 V6 ? > ogolnie silnik tragiczny - nie jedzie a pali duzo > zauwaz ze bora z tym silnikiem kosztuje pi razy oko 1500-2000euro gdzie za te kase ciezko znaleźć > 1,6 czy 2,0 w przyzwoitym stanie W rzeszy nie sprawdzałem cen (póki co), 1.6 zbyt słabe, 2.0 też rewelacji nie ma (choć to chyba ten sam silnik, co w naszych Octaviach lub lekko zmieniony). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Kolega ma w Golfi IV-tym ten silnik, LPG założone, auto śmiga bez zastrzeżeń. A co powie odnośnie postu Łukasza, że "pali dużo, a nie jedzie" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 > A co powie odnośnie postu Łukasza, że "pali dużo, a nie jedzie" ? Z tego co z nim rozmawiałem, to 15-17l w mieście (przy jeździe 24-latka) nie stanowi dla tego auta problemu. Osiągi ma książkowe, te 9,1s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 > Z tego co z nim rozmawiałem, to 15-17l w mieście (przy jeździe 24-latka) nie stanowi dla tego auta > problemu. > Osiągi ma książkowe, te 9,1s. czyli pali za dużo i faktycznie nie jedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuk Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 no mnie takie mijaja czasami o i co ? jemu wtedy pali te 15l a mi 5,5 wez sie sprecyzuj czy chcesz auto sportowe czy ekonomiczne? po przygodach z gazem w Lanosie dalej chcesz sie w to pchac? celuj lepiej w jakas Honde Accord Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 10 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2012 > Z tego co z nim rozmawiałem, to 15-17l w mieście (przy jeździe 24-latka) nie stanowi dla tego auta > problemu. > Osiągi ma książkowe, te 9,1s. tyle LPG palil mi passat vr6 jak mialem 24lata wiec lzejsza nowsza i z patykiem bora bedzie palic mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 10 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2012 > Heja. > Pytanie jak w tytule. Dlaczego benzyna? Bo diezle w znacznej mierze będą wyeksploatowane (kręcone > liczniki, itd., szczególnie w kombi). Czy silnik 2.3 lubi gaz? nie ma problemu z LPG > Na Autocentrum widzę, że ludzie > jeżdżą, a i spalanie nie jest jakieś masakryczne. adekwatnie do pojemnosci > Widziałem też, że są 2 wersje - 150 i 170 KM, różni je elektronika? 150 jest 10V 170 jest 20V > Ceny części na poziomie 1.6, poza silnikiem tak > czy jednak wyższe? Dwumasa tam występuje? > Ot tak mnie naszło, nie żebym chciał już kupić, ale rozeznać się warto. Mam na uwadze jeszcze > Mondeo MK3... piekny dzwiek jeden z najlepszych jaki sluszalem w tanim samochodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 12 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 > 150 jest 10V 170 jest 20V A coś wiesz więcej odnośnie awaryjności? Lub ew. tzw. "który lepszy"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 12 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 > no mnie takie mijaja czasami o i co ? jemu wtedy pali te 15l a mi 5,5 Teoretycznie wszystko się zgadza, ale trafić niezajeżdżone 1.9 TDi to sztuka > wez sie sprecyzuj czy chcesz auto sportowe czy ekonomiczne? po przygodach z gazem w Lanosie dalej Nie powinno być tak źle, zresztą w Lanosie też nie było jak na tyle tys. km zrobionych Poza tym, przy gazie gang silnika VR5 czy V6 robi się znośny kosztowo. Teoretycznie mniej kłopotów zimą, mniejsze koszta przy ew. awarii silnika (w dieslu turbo, pompa tanie nie są). > chcesz sie w to pchac? > celuj lepiej w jakas Honde Accord Eee... Nie mówię, że już kupuję, narazie się bardzo powoli zastanawiam, czy miałoby to sens Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 12 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 > Z tego co z nim rozmawiałem, to 15-17l w mieście (przy jeździe 24-latka) nie stanowi dla tego auta > problemu. > Osiągi ma książkowe, te 9,1s. Niezła średnia To jeszcze trochę i lepiej będzie kupić drugiego Land Rovera, ale z 3.9 pod maską i go zagazować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 > Niezła średnia To jeszcze trochę i lepiej będzie kupić drugiego Land Rovera, ale z 3.9 pod maską i > go zagazować Normalna, dynamiczna jazda. Wcale nie wyglądał na zmartwionego, kiedy mi to mówił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 > A coś wiesz więcej odnośnie awaryjności? Lub ew. tzw. "który lepszy"? 2.8 24V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 > Z tego co z nim rozmawiałem, to 15-17l w mieście (przy jeździe 24-latka) nie stanowi dla tego auta > problemu. > Osiągi ma książkowe, te 9,1s. To pali więcej niż 1.8t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > To pali więcej niż 1.8t Na pewno w Uci macie większe korki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > Na pewno w Uci macie większe korki. Jeździłem kiedyś po warsiawce zimą i przy dość dynamicznej jeździe palił coś koło 13l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > A coś wiesz więcej odnośnie awaryjności? Lub ew. tzw. "który lepszy"? bez znaczenia oba są idiotoodporne tylko trzeba uwazac na elektryczna dodatkowa pompe wody - musi buczec po wylaczeniu silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 13 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > bez znaczenia oba są idiotoodporne tylko trzeba uwazac na elektryczna dodatkowa pompe wody - musi > buczec po wylaczeniu silnika W celu jakim? (dobre wypytanie nie zaszkodzi, a czy coś kupię to zobaczymy w przyszłości) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 13 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > 2.8 24V Też patrzyłem... Ale że żadnej wiedzy na ten temat nie posiadam to .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 13 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > Normalna, dynamiczna jazda. Wcale nie wyglądał na zmartwionego, kiedy mi to mówił. Dynamiczna to do odcięcia może być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > Dynamiczna to do odcięcia może być Jazda stała do odcięcia to jest katowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > W celu jakim? > (dobre wypytanie nie zaszkodzi, a czy coś kupię to zobaczymy w przyszłości) w celu obiegu plynu po zgaszeniu silnika. glowica jest bardzo duza i wszelkie nagle skoki temp moga zle na nia wplaywac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > Też patrzyłem... Ale że żadnej wiedzy na ten temat nie posiadam to .. to jest stary VR6 z glowica 24V rowniez idiotoodporny - tylko dlac o dodatkowa elektryczna pompe wody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 16 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2012 > w celu obiegu plynu po zgaszeniu silnika. glowica jest bardzo duza i wszelkie nagle skoki temp moga > zle na nia wplaywac Dzięki za info, tego nie wiedziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 16 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2012 > Jazda stała do odcięcia to jest katowanie. No nic, mam już sporo informacji o tym aucie. Będzie można na innym kąciku podpytać o następne I porównać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.