DarekB Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 Więc wyskoczyła taka kontrolka, w VAG-u był błąd 00526 - standard, włącznik stopu przy pedale hamulca. Włącznik wymieniony, błąd skasowany i nie wraca a kontrolka nadal świeci. Klocki ok, płyn hamulcowy ok - o co kaman? Pacjent to a4 b6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 Są w klockach czujniki zużycia? Może to one świrują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DarekB Napisano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 > Są w klockach czujniki zużycia? Może to one świrują. Chyba nie ma. Ewentualnie są tylko z przodu. Poprzednio zmieniałem klocki starte bardzo mocno i nic nie pokazywało, a teraz są jeszcze grube. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 > Chyba nie ma. Ewentualnie są tylko z przodu. Poprzednio zmieniałem klocki starte bardzo mocno i nic > nie pokazywało, a teraz są jeszcze grube. Klocki mooga byc grube, ale moze gdzie przewod od czujnika zwiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DarekB Napisano 29 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 > Klocki mooga byc grube, ale moze gdzie przewod od czujnika zwiera. Można to jakoś sprawdzić bez ściągania klocków? Gdzieś się sprytnie miernikiem podłączyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gurtaz Napisano 29 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 > Można to jakoś sprawdzić bez ściągania klocków? Gdzieś się sprytnie miernikiem podłączyć? można po prostu zdjąć lewe przednie koło i zobaczyć czy kabelek sie nie urwał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DarekB Napisano 29 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 > można po prostu zdjąć lewe przednie koło i zobaczyć czy kabelek sie nie urwał Tak zrobię - jutro wymieniam koła na zimowe to przy okazji obczaję. Ale czemu lewe? W prawym nie ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gurtaz Napisano 29 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 > Tak zrobię - jutro wymieniam koła na zimowe to przy okazji obczaję. > Ale czemu lewe? W prawym nie ma? tak sobie to VW wymyślił że jest tylko z jednej strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mario_ Napisano 29 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 > tak sobie to VW wymyślił że jest tylko z jednej strony Dlatego jest tańszy niż Audi, które ma z obu stron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 29 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 > Dlatego jest tańszy niż Audi, które ma z obu stron W B5 są z obu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mario_ Napisano 29 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 > W B5 są z obu oooo, cześć Adaś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 29 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 > oooo, cześć Adaś No cześć! kopę lat, nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mario_ Napisano 29 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 > No cześć! > kopę lat, nie? Ano zleciało, Tobie już chyba 30. stuknęła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > Ano zleciało, Tobie już chyba 30. stuknęła Starość nie wybiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DarekB Napisano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > Dlatego jest tańszy niż Audi, które ma z obu stron Potwierdzam - kabelek od klocka do wtyczki po prawej stronie przetarty. Tymczasowo dałem zworkę we wtyczce, lutować nie bardzo jest co, klocka jest dużo a jak by co to jest jeszcze czujnik po drugiej stronie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gurtaz Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 mój błąd, zasugerowałem się tym co u mnie w golfie mk4 jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.