stepien2 Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 Witam, Po dłuższym postoju Stilo (ok 2-3 tyg) pojawił się problem ze zmianą biegów. O ile przerzucanie z 1-2, 3-4 nie sprawia żadnych problemów to lewarek stawia opór chodząc "na boki" tzn. wcześniej jak chciałem wrzucić luz z 1 lub 2 to wystarczyło lekko pociągnąć drążek i sam wchodził na luz. Obecnie zatrzymuje się w pozycji między 1-2. Również przejśćie z 2-3 wymaga większej siły. Poczytałem trochę forum ale nie bardzo znalazłem podobną przypadłość. Pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 Zaciera Ci się jedna z linek. Mam to samo, wymieniam w przyszłym tygodniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stepien2 Napisano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > Zaciera Ci się jedna z linek. Mam to samo, wymieniam w przyszłym tygodniu. Masz jakieś info dot ceny?? Gdzieś chyba czytałem że taką linkę można nasmarować lub potraktować preparatem penetrującym żeby usunąć wodę, tylko nie jestem pewien czy o ta linkę chodzi. Pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzp Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > Witam, > Po dłuższym postoju Stilo (ok 2-3 tyg) pojawił się problem ze zmianą biegów. > O ile przerzucanie z 1-2, 3-4 nie sprawia żadnych problemów to lewarek stawia opór chodząc "na > boki" miałem to linki są ok trzeba przeczyścić oś dźwigni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stepien2 Napisano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > miałem to linki są ok trzeba przeczyścić oś dźwigni A jak się mogę tam dostać? Sciągjąc mieszek czy wszystko jest przy obudowie skrzyni? Czy wymaga to rozbierania czy zalaniem środkiem penetrującym. Może trochę za dużo pytań ale ponoć zima się zbliża a nie mam za bardzo dostępu do garażu. Pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzp Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > A jak się mogę tam dostać? Sciągjąc mieszek czy wszystko jest przy obudowie skrzyni? Czy wymaga to > rozbierania czy zalaniem środkiem penetrującym. > Może trochę za dużo pytań ale ponoć zima się zbliża a nie mam za bardzo dostępu do garażu. > Pzd ten element jest na skrzyni biegów, trzeba go wyjąć przeczyścić i przesmarować oś. U mnie środek penetrujący nie pomógł. Można się dostać od góry, u mnie trzeba było od dołu bo był reduktor gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stepien2 Napisano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 Czy chodzi o element z tego wątku?? Jak dobrze pamiętam również miałeś 1.8, co znacznie ułatwiło by mi sprawę I od razu czy mam się spodziewać jakiś problemów z wyjęciem/wyczyszczeniem/zamontowaniem tego ustrojstwa. Jutro sobota to może udałoby się coś dłubnąć. Pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzp Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > Czy chodzi o element z tego wątku?? mniej więcej > Jak dobrze pamiętam również miałeś 1.8, co znacznie ułatwiło by mi sprawę dokładnie 1.8 ten problem miałem 2 razy, pierwszy raz robili to w ASO na gwarancji > I od razu czy mam się spodziewać jakiś problemów z wyjęciem/wyczyszczeniem/zamontowaniem tego > ustrojstwa. Jutro sobota to może udałoby się coś dłubnąć. > Pzd jak to w Stilo trzeba mieć ręce z gumy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > miałem to linki są ok trzeba przeczyścić oś dźwigni U mnie na 100% linka bo już raz ją wyciągałem. Niestety akurat nie było takiej dostpępnej, a musiałem auto złożyć więc obróciłem w pancerzu o 180 stopni, przesmarowałem. Trochę się poprawiło ale po jakimś czasie znowu jest kiepsko. Tych linek jest sporo do fiatów Stilo i najlepiej kupować po numerze. Kupując uzywkę mozna kupić nie taką ( choć nie wiem czym się różnią ). Moja linka w ASO kosztuje 330,-. "Naprawiacz" linek deklaruje naprawę za 80,- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stepien2 Napisano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > mniej więcej > dokładnie 1.8 ten problem miałem 2 razy, pierwszy raz robili to w ASO na gwarancji > jak to w Stilo trzeba mieć ręce z gumy Pogoda trochę zweryfikowała moje plany, czy narazie mogę zakupić jakiś siuwaks żeby spróbować nasmarować te cięgna?? Jak to nie pomoże to będę kombinował z garażem lub podjadę do mechanika. Pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marey Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > U mnie na 100% linka bo już raz ją wyciągałem. Niestety akurat nie było takiej dostpępnej, a > musiałem auto złożyć więc obróciłem w pancerzu o 180 stopni, przesmarowałem. Trochę się > poprawiło ale po jakimś czasie znowu jest kiepsko. Tych linek jest sporo do fiatów Stilo i > najlepiej kupować po numerze. Kupując uzywkę mozna kupić nie taką ( choć nie wiem czym się > różnią ). Moja linka w ASO kosztuje 330,-. "Naprawiacz" linek deklaruje naprawę za 80,- Kupowałem w styczniu w unto.pl, cos koło 130 zł za sztukę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 Przerwa na kawkie przy wymianie linki Wczoraj dostałem nową ( naprawianą/dorobioną ). Stary wsad był mocno skorodowany na końcu jednej strony. Ale sprawdziłem jeszcze oś, o której wspominał KrzP. Rzeczywiście też chodziła z pewnym oporem więc wyjąłem i poprawiłem. Zaraz montaż wszystkiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 > miałem to linki są ok trzeba przeczyścić oś dźwigni U mnie było identycznie - walczyłem z tym jakieś 2 lata temu . Po wypięciu linek od strony skrzyni okazało się , że sam lewarek z linkami działa bez żadnych zacięć . Podejrzenie padło na pozostałą część mechanizmu przy skrzyni , właśnie rzeczona tuleja stawiała duży opór . WD niestety nie pomógł , dopiero demontaż i polerka drobnym papierem ściernym , od tego czasu jest spokój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.