domin_o Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 Dzis rano schodze do auta zeby jechac do pracy, przekrecam kluczyk odpalam silnik, zapalil normalnie, chwile pochodzil, zaczal sie krztusic i zgasl. Ponowne próby odplania sie nie udały. Po pracy w garazu po parokrotnych próbach odpalenie nie odezwał sie ani razu, rozrusznik kreci i nic sie nie dzieje. ustalilem ze iskra jest, paliwo dochodzi conajmniej do wejscia przy silniku kolo kolektora dolotowego. Nie swieca sie zadne kontrolki poza tymi co normalnie, paliwa jest ok pol zbiornika. Po kazdej probie odpalenie swiece są całkiem suche, Nie chce odpalic ani na gazie mimo podgrzania parownika ani na benzynie Macie jakies pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > ustalilem ze iskra jest > Nie chce odpalic ani na gazie mimo podgrzania parownika ani na benzynie > Macie jakies pomysły? To coś nie bardzo z tą iskrą skoro na gazie też nie zapala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domin_o Napisano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > To coś nie bardzo z tą iskrą skoro na gazie też nie zapala. iskra jest dosc mocna, bardziej mnie zastanawia dlaczego caly czas swiece sa suche. Na gazie mogl ewentualnie nie chciec odpalic bo parownik mial max kilkanascie stopni Czy to możliwe ze cała listwa wtryskowa się sama z siebie nagle wyłączyła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 > iskra jest dosc mocna, bardziej mnie zastanawia dlaczego caly czas swiece sa suche. > Na gazie mogl ewentualnie nie chciec odpalic bo parownik mial max kilkanascie stopni Znajomy odpalał uno przy -15C na gazie bez podgrzewania parownika i nie było problemu. > Czy to możliwe ze cała listwa wtryskowa się sama z siebie nagle wyłączyła? To urządzenie elektryczne więc pewnie jest tam jakiś bezpiecznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domin_o Napisano 12 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 Wymieniony został weżyk podcisnieniowy idacy z kolektora ssacego do listwy wtryskowej i pojawilo sie paliwo w cylindrach. Zaczeło go zalewać. Iskra jest, paliwo jest a dalej nie pali. Moje podejrzenia ida wiec w strone czujnika położenia wału oraz przestawionego rozrzadu. I teraz pytanie jak to zdiagnozowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waho Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 Przestawiony rozrząd sprawdzisz mierząc stopień sprężania, czujnik wału to tylko podmiana na sprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 > Dzis rano schodze do auta zeby jechac do pracy, przekrecam kluczyk odpalam silnik, zapalil > normalnie, chwile pochodzil, zaczal sie krztusic i zgasl. > Ponowne próby odplania sie nie udały. > Po pracy w garazu po parokrotnych próbach odpalenie nie odezwał sie ani razu, rozrusznik kreci i > nic sie nie dzieje. > ustalilem ze iskra jest, paliwo dochodzi conajmniej do wejscia przy silniku kolo kolektora > dolotowego. Nie swieca sie zadne kontrolki poza tymi co normalnie, paliwa jest ok pol > zbiornika. > Po kazdej probie odpalenie swiece są całkiem suche, > Nie chce odpalic ani na gazie mimo podgrzania parownika ani na benzynie > Macie jakies pomysły? Czujnik położenia wału lub pompa. Najprościej i najtaniej podmienić czujnik poł. wału korbowego, to w większości przypadków usterka powodująca brak możliwości uruchomienia silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.