kubussss Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 Witajcie, jeżdżę od gazownika do gazownika i nie są w stanie mi pomóc. Co jakiś czas pojawia się check engine i błędy P0170 i P0173. W załączniku screen mapy gazowej i błędów z ECU. Liczę na Waszą pomoc. Miłego dnia kubussss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 To jakieś lamusy, nie gazownicy, bo przecież od razu widać, że na gazie adaptacja idzie w kierunku wzbogacenia (bo dostaje za mało gazu) i pewnie co jakiś czas wyjeżdża poza dopuszczalne granice. Stąd błędy. Jaki konkretnie masz setup LPG (wtryski, reduktor, kontroler)? Na pierwszy rzut oka wtryskiwacze (lub ich dysze) są "za małe". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orion_64 Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 Gdyby kolega chociaż zapodał plik oscyloskopu/ustawień to można by coś więcej powiedzieć. Kolega nie podał też czy to wynik nowej instalacji czy instalacja już ma trochę czasu i niedawno wylazły problemy, może ja za cienki jestem ale przy tej ilości informacji to wróżenie z fusów i można gdybać szeroko - od regulacji poprzez montaż do awarii podzespołu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubussss Napisano 12 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 Witaj, reduktor: Skorpion Wielozawór: Tomasetto Jednostka sterująca: Stag-4 Wtryskiwacze: Valtec R3 Samochód: Fiat Stilo Multiwagon 1.8 16V Instalacja zamontowana w kwietniu 2010 roku. Co mogę zrobić własnymi siłami? Co mi doradzisz? Mam kabel do Staga i to ECU samochodu. Liczę na odpowiedź! Pozdro kubussss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 > ... Co mogę zrobić własnymi siłami? Co mi doradzisz? Mam kabel do Staga i to ECU samochodu... Na początek najprościej zwiększyć ciśnienie lpg. Masz 0,97 bez uruchamiania silnika, jak dasz 1,05 to już powinno być lepiej ... Myślę, że jeżeli na reduktorze dasz na (+) 1/8 lub nawet 1/4 obrotu to na początek będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 > Na początek najprościej zwiększyć ciśnienie lpg. Masz 0,97 bez uruchamiania silnika, jak dasz 1,05 > to już powinno być lepiej ... > Myślę, że jeżeli na reduktorze dasz na (+) 1/8 lub nawet 1/4 obrotu to na początek będzie dobrze. Ciśnienie OK, ale jak dla mnie, to i tak wypadałoby rozwiercić dysze. Mnożnik już jest dość wysoko, a gazu i tak za mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
resmiki Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 > Na początek najprościej zwiększyć ciśnienie lpg. Masz 0,97 bez uruchamiania silnika, jak dasz 1,05 > to już powinno być lepiej ... Troche ryzykowne stwierdzenie. Przed pierwszym uruchomieniem silnika mam cos ok. 0,6, po uruchomieniu 1,3. Lepiej ustawić cisnienie przy pracujacym gazie. A do autora wątku. Dysze do rozwiercenia, ale drobnymi kroczkami, zeby nie przeholować. Nalezy doprowadzić do sytuacji by przy nałożonych mapach mnożnik, na koncu zakresu to jest ok. 13 ms schodził w pobliże 1. Zobacz drugi przyklad stąd i co pisze producent o nim. U Ciebie jest gorzej niz w tym przykladzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubussss Napisano 12 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 To może podnieść minimalnie to ciśnienie? Tylko jak to zrobić? Jestem początkującym adeptem gazownictwa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
resmiki Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 > Tylko jak to zrobić? Na reduktorze jest sruba do regulacji. W moim jest na srodku, na imbusa. Podlaczasz komputer, odpalasz, przelaczsz na gaz i krecisz srubą obserwując wskazania w programie. Dobrze jest potem przejechac sie z komputerem i przeanalizowac po zatrzymaniu zapisy z oscyloskopu dotyczace cisnienia. Widac wtedy jakie było pod obciążeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.