grogi Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 Po koncertowym zjechaniu pomysłu Verso z MMT, za co autokącikowi gorąco dziękuje, obejrzeniu kilku absolutnie zapuszczonych C-Maxów, przyszedł czas na kolejnego kandydata... Honda CR-V 2.0 AT, z początku III generacji (2007r). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 > Po koncertowym zjechaniu pomysłu Verso z MMT, za co autokącikowi gorąco dziękuje, obejrzeniu kilku > absolutnie zapuszczonych C-Maxów, przyszedł czas na kolejnego kandydata... > Honda CR-V 2.0 AT, z początku III generacji (2007r). To auto z manualem i benzyną 2.0 jeździ słabo. Z automatem musi być nie za ciekawie.. Poza tym samochód bardzo przyzwoity, tylko trochę plastikowy w środku z tego co pamiętam jazdy nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 > To auto z manualem i benzyną 2.0 jeździ słabo. Z automatem musi być nie za ciekawie.. Poza tym > samochód bardzo przyzwoity, tylko trochę plastikowy w środku z tego co pamiętam jazdy nim. Słabo jeździ jeśli silnika używa się jak wysokoprężnego. Jeśli wykorzystywać VTEC (zaczyna działać przy 5krpm.) to żaden doładowany common rail o podobnej pojemności i mocy nie ma szans. A one ponoć jeżdżą żwawo, tak słyszałem. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 > Po koncertowym zjechaniu pomysłu Verso z MMT, za co autokącikowi gorąco dziękuje, obejrzeniu kilku > absolutnie zapuszczonych C-Maxów, przyszedł czas na kolejnego kandydata... > Honda CR-V 2.0 AT, z początku III generacji (2007r). lepiej silnik 2,4 przy skrzyni AT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 > Słabo jeździ jeśli silnika używa się jak wysokoprężnego. > Jeśli wykorzystywać VTEC (zaczyna działać przy 5krpm.) to żaden doładowany common rail o podobnej > pojemności i mocy nie ma szans. A one ponoć jeżdżą żwawo, tak słyszałem. > Pozdrawiam. Wiesz że coś dzwoni, ale zupełnie nie wiesz w którym kościele. Ten silnik to I-VTEC bez v-teca na wydechu, vtec u góry nie działa bo go nie ma, także kręcenie tego muła nie daje efektów znanych z pełnego v-teca jak np w K24 czy serii B. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 > Słabo jeździ jeśli silnika używa się jak wysokoprężnego. > Jeśli wykorzystywać VTEC (zaczyna działać przy 5krpm.) to żaden doładowany common rail o podobnej > pojemności i mocy nie ma szans. A one ponoć jeżdżą żwawo, tak słyszałem. > Pozdrawiam. wszystko super tylko komu (poza ścigaczami na 1/4 mili) potrzebne jest auto gdzie, żeby jechało jak należy trzeba krecić pod 5-6 tys obrotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 > Słabo jeździ jeśli silnika używa się jak wysokoprężnego. > Jeśli wykorzystywać VTEC (zaczyna działać przy 5krpm.) to żaden doładowany common rail o podobnej > pojemności i mocy nie ma szans. A one ponoć jeżdżą żwawo, tak słyszałem. Cos dzwoni ale zupelnie nie w tym kosciele Pierwsze primo - w tym silniku VTEC nie jest takim prawdziwym VTECiem, dziala tylko na walku ssacym i przelacza sie duzo wczesniej niz 5000rpm (w zaleznosci od obciazenia nawet 2300rpm). Nie ma naglego kopa, zmiany dzwieku ani nic takiego. Ot, normalny 2-litrowy silnik z moca 150 czy iletam bylo...ale cos w okolicach 150-160. Drugie primo - jak kazdy silnik Hondy jedzie najlepiej w gornych rejestrach rpm ale skrzynia automatyczna skutecznie utrudnia korzystanie z nich. Poza tym charakter auta jest rowniez do wysokoobrotowych zabaw niezbyt dostosowany. Ergo - szukac 2.4 jesli koniecznie automat. Diesle chyba byly tylko w manualu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 No, panowie teoretycy, 6 lat i 350kkm. robi swoje. Przy 5krpm daje takiego kopa, jakby się turbo włączało. Piękna maszynka. Szkoda było się rozstawać. Ech... Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > No, panowie teoretycy, 6 lat i 350kkm. robi swoje. Przy 5krpm daje takiego kopa, jakby się turbo > włączało. Piękna maszynka. Szkoda było się rozstawać. Ech... > Pozdrawiam. Moze i costam zaczyna lepiej jechac (jak kazda Honda u gory) ale to nie przez przelaczenie VTECa. I akurat z teoretykami zly adres, przerobilismy w rodzinie 15 roznych Hond z roznymi silnikami Przejedz sie jakims prawdziwym DOHC VTEC to zobaczysz co to kopniecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 21 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > lepiej silnik 2,4 przy skrzyni AT Ze względu na lokalną specyfikę nie występuje Musiałbym się bawić w prywatny import - a po prostu mi się nie chce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > Ze względu na lokalną specyfikę nie występuje > Musiałbym się bawić w prywatny import - a po prostu mi się nie chce... Jest us więc w czym problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 21 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > Jest us więc w czym problem? Chcę RHD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > Chcę RHD Australia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kylo Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 Jak dla mnie to jest OK, demonem przyspieszania nie jest ale jako pojazd rodzinny jest bardzo przyjemna. Jak masz konkretne pytania to dawaj Zapomniałem dodać - ja mam 'manuala'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > No, panowie teoretycy, 6 lat i 350kkm. robi swoje. Przy 5krpm daje takiego kopa, jakby się turbo > włączało. Piękna maszynka. Szkoda było się rozstawać. Ech... > Pozdrawiam. To chyba bardzo słabymi samochodami w życiu jeździłeś, że ten autobus wydaje Ci się dynamiczny. Pozostaje tylko współczuć, jednak z teoretykami troszeczkę pojechałeś, bo ładnie Ci napisaliśmy jak działa i-Vtec w tym silniku a dostęp do wszelkiej maści Hond mam raczej nieograniczony, z tego co wiem to A_Kras również . U góry nie ma żadnej zmiany, a że idzie lepiej w wyższym zakresie obrotów - ot, silnik Hondy. Z mojej strony EOT, bo szkoda żeby wprowadzać autora wątku dalej w błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 Fajne auto, mam z 2009 2.0 AT na dobrej opcji, bardzo przyjemnie się jeździ mimo że słyszałem, że ta skrzynia nie jest za rewelacyjna. Ale to mój pierwszy automat i na normalną spokojną jazdę jest rewelacyjny. Spalanie mogło by być niższe, ale ogólnie bardzo polecam taką konfigurację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 23 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 > Fajne auto, mam z 2009 2.0 AT na dobrej opcji, bardzo przyjemnie się jeździ mimo że słyszałem, że > ta skrzynia nie jest za rewelacyjna. Ale to mój pierwszy automat i na normalną spokojną jazdę > jest rewelacyjny. Spalanie mogło by być niższe, ale ogólnie bardzo polecam taką konfigurację Ile ssie ten silnik? Autoscout podaje 6.7/8,2/10.9 - ale wydaje się to zupełnie nierealnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 > Ile ssie ten silnik? Autoscout podaje 6.7/8,2/10.9 - ale wydaje się to zupełnie nierealnie... Melduję, że mój dupowskaźnik radzi dodać jakieś 1.5-2 litra do każdej z tych wartości. Mimo to szczerze polecam auto, jest naprawdę rewelacyjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 > Po koncertowym zjechaniu pomysłu Verso z MMT, za co autokącikowi gorąco dziękuje, obejrzeniu kilku > absolutnie zapuszczonych C-Maxów, przyszedł czas na kolejnego kandydata... > Honda CR-V 2.0 AT, z początku III generacji (2007r). Uzytkuje sporadycznie taki model, wersja po lifcie. Wrazenia zaleza od oczekiwan. Dla mnie to kompakt z wiekszym przeswitem i dolaczanym 4x4. I w tej roli sprawdza sie bardzo fajnie. W zimie rusza bez mielenia, kilkanascie cm sniegu na miejscu parkingowym nie stanowi problemu. Buja przyjemnie, automat nie szarpie, miejsca jest az nadto, chociaz bagaznik nie jest wiele lepszy niz w Civicu VIII a tylna kanapa nie tak magiczna. Jesli jezdzimy tak jak przystalo na SUVa, to komputer pokaze spalanie trasa/miasto 50:50 w granicach 8 litrow/100 km. Da sie przezyc? Chyba tak. Generalnie lubie sie nim poruszac nawet w miescie, wszystko wydaje sie jedwabiste, ale mam podejrzenie, ze jednak Outlander bylby lepszy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.