Skocz do zawartości

AT cd - CR-V 2.0 2007-2012


grogi

Rekomendowane odpowiedzi

> Po koncertowym zjechaniu pomysłu Verso z MMT, za co autokącikowi gorąco dziękuje, obejrzeniu kilku

> absolutnie zapuszczonych C-Maxów, przyszedł czas na kolejnego kandydata...

> Honda CR-V 2.0 AT, z początku III generacji (2007r).

To auto z manualem i benzyną 2.0 jeździ słabo. Z automatem musi być nie za ciekawie.. Poza tym samochód bardzo przyzwoity, tylko trochę plastikowy w środku z tego co pamiętam jazdy nim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To auto z manualem i benzyną 2.0 jeździ słabo. Z automatem musi być nie za ciekawie.. Poza tym

> samochód bardzo przyzwoity, tylko trochę plastikowy w środku z tego co pamiętam jazdy nim.

Słabo jeździ jeśli silnika używa się jak wysokoprężnego.

Jeśli wykorzystywać VTEC (zaczyna działać przy 5krpm.) to żaden doładowany common rail o podobnej pojemności i mocy nie ma szans. A one ponoć jeżdżą żwawo, tak słyszałem.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Słabo jeździ jeśli silnika używa się jak wysokoprężnego.

> Jeśli wykorzystywać VTEC (zaczyna działać przy 5krpm.) to żaden doładowany common rail o podobnej

> pojemności i mocy nie ma szans. A one ponoć jeżdżą żwawo, tak słyszałem.

> Pozdrawiam.

Wiesz że coś dzwoni, ale zupełnie nie wiesz w którym kościele. Ten silnik to I-VTEC bez v-teca na wydechu, vtec u góry nie działa bo go nie ma, także kręcenie tego muła nie daje efektów znanych z pełnego v-teca jak np w K24 czy serii B.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Słabo jeździ jeśli silnika używa się jak wysokoprężnego.

> Jeśli wykorzystywać VTEC (zaczyna działać przy 5krpm.) to żaden doładowany common rail o podobnej

> pojemności i mocy nie ma szans. A one ponoć jeżdżą żwawo, tak słyszałem.

> Pozdrawiam.

wszystko super tylko komu (poza ścigaczami na 1/4 mili) potrzebne jest auto gdzie, żeby jechało jak należy trzeba krecić pod 5-6 tys obrotów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Słabo jeździ jeśli silnika używa się jak wysokoprężnego.

> Jeśli wykorzystywać VTEC (zaczyna działać przy 5krpm.) to żaden doładowany common rail o podobnej

> pojemności i mocy nie ma szans. A one ponoć jeżdżą żwawo, tak słyszałem.

Cos dzwoni ale zupelnie nie w tym kosciele smile.gif

Pierwsze primo - w tym silniku VTEC nie jest takim prawdziwym VTECiem, dziala tylko na walku ssacym i przelacza sie duzo wczesniej niz 5000rpm (w zaleznosci od obciazenia nawet 2300rpm). Nie ma naglego kopa, zmiany dzwieku ani nic takiego. Ot, normalny 2-litrowy silnik z moca 150 czy iletam bylo...ale cos w okolicach 150-160.

Drugie primo - jak kazdy silnik Hondy jedzie najlepiej w gornych rejestrach rpm ale skrzynia automatyczna skutecznie utrudnia korzystanie z nich. Poza tym charakter auta jest rowniez do wysokoobrotowych zabaw niezbyt dostosowany.

Ergo - szukac 2.4 jesli koniecznie automat. Diesle chyba byly tylko w manualu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No, panowie teoretycy, 6 lat i 350kkm. robi swoje. Przy 5krpm daje takiego kopa, jakby się turbo

> włączało. Piękna maszynka. Szkoda było się rozstawać. Ech...

> Pozdrawiam.

Moze i costam zaczyna lepiej jechac (jak kazda Honda u gory) ale to nie przez przelaczenie VTECa. I akurat z teoretykami zly adres, przerobilismy w rodzinie 15 roznych Hond z roznymi silnikami grinser006.gif

Przejedz sie jakims prawdziwym DOHC VTEC to zobaczysz co to kopniecie grinser006.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No, panowie teoretycy, 6 lat i 350kkm. robi swoje. Przy 5krpm daje takiego kopa, jakby się turbo

> włączało. Piękna maszynka. Szkoda było się rozstawać. Ech...

> Pozdrawiam.

To chyba bardzo słabymi samochodami w życiu jeździłeś, że ten autobus wydaje Ci się dynamiczny. Pozostaje tylko współczuć, jednak z teoretykami troszeczkę pojechałeś, bo ładnie Ci napisaliśmy jak działa i-Vtec w tym silniku a dostęp do wszelkiej maści Hond mam raczej nieograniczony, z tego co wiem to A_Kras również wink.gif. U góry nie ma żadnej zmiany, a że idzie lepiej w wyższym zakresie obrotów - ot, silnik Hondy.

Z mojej strony EOT, bo szkoda żeby wprowadzać autora wątku dalej w błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne auto, mam z 2009 2.0 AT na dobrej opcji, bardzo przyjemnie się jeździ mimo że słyszałem, że ta skrzynia nie jest za rewelacyjna. Ale to mój pierwszy automat i na normalną spokojną jazdę jest rewelacyjny. Spalanie mogło by być niższe, ale ogólnie bardzo polecam taką konfigurację ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fajne auto, mam z 2009 2.0 AT na dobrej opcji, bardzo przyjemnie się jeździ mimo że słyszałem, że

> ta skrzynia nie jest za rewelacyjna. Ale to mój pierwszy automat i na normalną spokojną jazdę

> jest rewelacyjny. Spalanie mogło by być niższe, ale ogólnie bardzo polecam taką konfigurację

Ile ssie ten silnik? Autoscout podaje 6.7/8,2/10.9 - ale wydaje się to zupełnie nierealnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po koncertowym zjechaniu pomysłu Verso z MMT, za co autokącikowi gorąco dziękuje, obejrzeniu kilku

> absolutnie zapuszczonych C-Maxów, przyszedł czas na kolejnego kandydata...

> Honda CR-V 2.0 AT, z początku III generacji (2007r).

Uzytkuje sporadycznie taki model, wersja po lifcie.

Wrazenia zaleza od oczekiwan. Dla mnie to kompakt z wiekszym przeswitem i dolaczanym 4x4.

I w tej roli sprawdza sie bardzo fajnie. W zimie rusza bez mielenia, kilkanascie cm sniegu na miejscu parkingowym nie stanowi problemu.

Buja przyjemnie, automat nie szarpie, miejsca jest az nadto, chociaz bagaznik nie jest wiele lepszy niz w Civicu VIII a tylna kanapa nie tak magiczna.

Jesli jezdzimy tak jak przystalo na SUVa, to komputer pokaze spalanie trasa/miasto 50:50 w granicach 8 litrow/100 km. Da sie przezyc? Chyba tak.

Generalnie lubie sie nim poruszac nawet w miescie, wszystko wydaje sie jedwabiste, ale mam podejrzenie, ze jednak Outlander bylby lepszy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.