czeslavek Napisano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 Witajcie, ostatnio robiłem przy swoim laćku to i owo i zacząłem się zastanawiać czy możliwe jest podniesienie mocy tego standardowego diesla 121 km. I tu mam do was pytanie, jak myślicie, czy możliwe jest wsadzenie turba od captivy/antary 2.0 150 KM Z20S ? Turbiny są takie same kształtem, różnica polega na tym że wersja 150 ma zmienną geometrie, a 121 stałą. Było by z tym dużo rzeźbienia? Doszedłem do tego że trzeba by zmienić oprogramowanie ( kupić kompa od captivy ?? ) oraz okablowanie do czujnika geometrii. Czy coś jeszcze wymagało by wymiany ? Zawsze to większy but pod nogą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 > Doszedłem do tego że trzeba by zmienić oprogramowanie ( kupić kompa od captivy ?? ) oraz > okablowanie do czujnika geometrii. Czy coś jeszcze wymagało by wymiany ? > Zawsze to większy but pod nogą Pogadaj z tunerami, może wystarczy sam program bez zmiany komputera (tak chyba drożej i mniej pewnie co do końcowego efektu?) Ewentualnie możesz pewnie zmienić na inna większą turbinę bez VGT ale to pewnie trochę kosztuje a zgaduję,że turbo które chcesz włożyć masz w jakiejś atrakcyjnej cenie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 > Witajcie, > ostatnio robiłem przy swoim laćku to i owo i zacząłem się zastanawiać czy możliwe jest podniesienie > mocy tego standardowego diesla 121 km. I tu mam do was pytanie, jak myślicie, czy możliwe jest > wsadzenie turba od captivy/antary 2.0 150 KM Z20S ? Turbiny są takie same kształtem, różnica > polega na tym że wersja 150 ma zmienną geometrie, a 121 stałą. Było by z tym dużo rzeźbienia? Prościej ciiiipp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 >Turbiny są takie same kształtem, różnica > polega na tym że wersja 150 ma zmienną geometrie, a 121 stałą. Na pewno sa takie same kształtem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czeslavek Napisano 30 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2012 > (...) zgaduję,że turbo które chcesz włożyć masz w jakiejś atrakcyjnej cenie . Pogadam, zapytam też na forum tuning. Właśnie mam w bardzo atrakcyjnej i na dodatek pewną z rozbitka, wiem jak eksploatowaną . > Prościej ciiiipp w Chip Tuning jeszcze bym jakoś uwierzył ale w power box ? Przejadę sie do chłopaków z V-techa wiec dziękuje za link > Na pewno sa takie same kształtem? Tak. Otworzy montażowe, dolot i reszta są takie same. Różnią sie tylko tym że jedna ma czujnik a druga nie ale zmieści sie bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2012 > Tak. Otworzy montażowe, dolot i reszta są takie same. Różnią sie tylko tym że jedna ma czujnik a > druga nie ale zmieści sie bez problemu. Masz gdzieś fotkę, bo tak się zastanawiam, co to za czujnik może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czeslavek Napisano 30 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2012 > Masz gdzieś fotkę, bo tak się zastanawiam, co to za czujnik może być? Nie mam niestety żadnego robionego osobiście ale w turbo od laćka nie ma "tego takiego czarnego" do wpięcia kostki, a turbina od captivy/antary na zdjęciu ma: O ttiuu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OBLOZ Napisano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2012 To jest silniczek krokowy zastępujący tradycyjną "gruchę" podciśnieniową - do sterowania kierownicą zmiennej geometrii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danceagent Napisano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2012 Oprócz turbiny trzeba przeprogramować mapy w komputerze. To nie jest "wkręcę turbo VGT i będę miał 150 koni". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2012 > Oprócz turbiny trzeba przeprogramować mapy w komputerze. > To nie jest "wkręcę turbo VGT i będę miał 150 koni". I do tego pare innych czujników i wężyków, bo przecież klapy same się nie sterują. Łatwiej chyba chipa założyć i podciągnąć ciśnienie na obecnej turbinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2012 > To jest silniczek krokowy zastępujący tradycyjną "gruchę" podciśnieniową - do sterowania > kierownicą zmiennej geometrii. No to sterownik Lacetti pewnie nie będzie miał końcówki mocy do sterowania tym silniczkiem. IMO pasowałoby to auto "robić"raczej na sterowniku Captivy, więc zadanie nie będzie pewnie takie znowu elementarne. Prościej byłoby chyba jednak spawać downpipe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.