dan Napisano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2012 Panowie. Jaka jest różnica, między, vectrą 1.9 cdti 120kM z 2004r. a tym samym autem z 2006r? W różnych opracowaniach, podają produkcję, 2004-2005 i 2005-2008. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krecha Napisano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2012 > Panowie. > Jaka jest różnica, między, vectrą 1.9 cdti 120kM z 2003r. a tym samym autem z 2006r? > W różnych opracowaniach, podają produkcję, 2004-2005 i 2005-2008. w 2003 nie było 1,9 z tego co kojarzę, weszły chyba w 2004. Poza tym w 2005 był lifting, tzn nowy przód jak w astrze H. Poza przodem zmiany niewielkie, kosmetyka wnętrza itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan Napisano 31 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2012 > w 2003 nie było 1,9 z tego co kojarzę, weszły chyba w 2004. Poza tym w 2005 był lifting, tzn nowy > przód jak w astrze H. Poza przodem zmiany niewielkie, kosmetyka wnętrza itp Edytowałem post. Chodzi mi o rocznik 2004. i generalnie o ewentualne zmiany w mechanice. Silnik, zawieszenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2012 > Edytowałem post. Chodzi mi o rocznik 2004. i generalnie o ewentualne zmiany w mechanice. Silnik, > zawieszenia... To takie samo auto, oprocz zmian, o ktorych wspomnial juz kolega. Ponadto, przynajmniej na rynku UK, wyposazenie jest gorsze w FLu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krecha Napisano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2012 > Edytowałem post. Chodzi mi o rocznik 2004. i generalnie o ewentualne zmiany w mechanice. Silnik, > zawieszenia... Poza przodem i kosmetyką powinno być to samo, zawieszenie się po fl chyba nie zmieniło, choć pewności nie ma, różnie czytałem np o tylnych wahaczach, wersje wzmacniane itp, ale na pewno są współzamienne, jedyna różnica może być gts/zwykła- w gtsie krótsze sprężyny i twarde amory, hamulce wydaje mi się że też są te same. Zmieniły się częściowo silniki po fl, 2,2 zyskało kilka km dzięki bezpośredniemu wtryskowi, 2,8 zamiast 3,2 itp. 1,9 120km powinien być taki sam przed i po fl edit 120 wychodziły też chyba z dpf-em więc tu może być różnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan Napisano 1 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2013 Dzięki za podjęcie tematu. Rozumiem, że jeśli chodzi o silnik 1.9. (Z19dt), przed 2005 i po 2005, rozrządy (ilość zębów), napinacze (ich konstrukcja), to to samo? Pytam, bo w silnikach corsy, z tymi samymi oznaczeniami, spotkałem się z "cudami" fabrycznymi. Wprawdzie, tamten i ten, to zupełnie inne silniki, ale logo "opel", uruchamia wyobraznię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krecha Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Dzięki za podjęcie tematu. > Rozumiem, że jeśli chodzi o silnik 1.9. (Z19dt), przed 2005 i po 2005, rozrządy (ilość zębów), > napinacze (ich konstrukcja), to to samo? Tego nie zagwarantuję, trzeba by poszukać tam gdzie mają te silniki w małym paluszku, (vkp itp). Takie części pewnie i tak po vin-ie najlepiej szukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > ja z innego kacika< z tego co kojarze 1.9 cdti 120Km cierpi na awaryjnosc przepustnicy OBJAWY USZKODZENIA TO: - spadek obrotów silnika , - brak reakcji na pedał gazu, - zapalenie się kontrolki z kluczem, - błąd P01125 Siłownika przepustnicy - błąd P0638 obwód przerwany itp z tego co kojarze to bolaczka tego silnika pomimo faktu ze to silnik fiata:( koszty>> regeneracja silownika ~300zl nowa ~1000zl<szok> zdecydowanie szukalbym 1.9 16V 150Km to silnik podobnej budowy co Multijet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > z tego co kojarze 1.9 cdti 120Km cierpi na awaryjnosc przepustnicy > OBJAWY USZKODZENIA TO: > - spadek obrotów silnika , > - brak reakcji na pedał gazu, > - zapalenie się kontrolki z kluczem, > - błąd P01125 Siłownika przepustnicy > - błąd P0638 obwód przerwany itp > z tego co kojarze to bolaczka tego silnika pomimo faktu ze to silnik fiata:( > kosztynowa ~1000zl > zdecydowanie szukalbym 1.9 16V 150Km to silnik podobnej budowy co Multijet Wypadało by najpierw się zapoznać który silnik na co cierpi i potem pisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 Ciekawie opisane typowe bolączki silnika Z19DT(L) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.