Roswell Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 Kupował ktoś z was w sklepie internetowym polo motorrad ? Chciałem wczoraj złożyć zamówienie ale mam problem z dokonaniem płatności, przy próbie przez paypal jest informacja że nie można wykonać płatności, bo łączna wartość koszyka się nie zgadza czy coś takiego, spróbowałem płatności bezpośrednio kartą na stronie sklepu, teoretycznie się udało, ale nie zablokowali płatności na karcie, więc chyba płatność nie przeszła Miał ktoś może podobny problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > coś takiego, spróbowałem płatności bezpośrednio kartą na stronie sklepu, teoretycznie się > udało, ale nie zablokowali płatności na karcie, więc chyba płatność nie przeszła > Miał ktoś może podobny problem ? akurat tym że nie zdjęło z konta to się nie martw... kupowałem coś na ebay w us ostatnio to płatność bank zdjął po chyba 3 dniach... ale za to po następnych 2 dniach zdjął jeszcze raz ale po reklamacji zrobili zwrot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > akurat tym że nie zdjęło z konta to się nie martw... kupowałem coś na ebay w us ostatnio to > płatność bank zdjął po chyba 3 dniach... ale za to po następnych 2 dniach zdjął jeszcze raz > ale po reklamacji zrobili zwrot. Zawsze od razu mi blokowali kwotę na karcie gdy płaciłem w różnych sklepach. Ale teraz zrobili dziwny numer, moje zamówienie wynosiło 118.99E a zablokowali mi na karcie 70,00E, nic z tego nie rozumiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 ja myślałem że o mnie zapomnieli... ale w przyrodzie nic nie ginie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Zawsze od razu mi blokowali kwotę na karcie gdy płaciłem w różnych sklepach. > Ale teraz zrobili dziwny numer, moje zamówienie wynosiło 118.99E a zablokowali mi na karcie 70,00E, > nic z tego nie rozumiem inny sklep motocyklowy - Louis ale tez z niemiec, kiedys mi dowcip zrobil i zablokowal na karcie kase za 2/3 zamowienia, a dzien czy 2 dni pozniej na 3element, potem przyszla paczka z 2/3 zamowienia, a tydzien pozniej ostatni element na szczescie mnie w domu nie bylo i odbierala, bo bym pewnie z jakas inkwizycja dzwonil , a tak na spokojnie wyslalem im maila z pytaniem OCB i mi odpowiedzieli ze kase sciagaja w momencie wyslania towaru, a ze mieli jakis problem z magazynem i na stanie 3element byl ale fizycznie to nie, wiec w ramach dobrej wspolpracy handlowej sciagneli go specjalnie dla mnie i wyslali osobna paczka na swoj koszt (stad takie dziwne lokowanie kasy). Podobno nawet do mnie dzwonili, ale pewnie sie nikt nie zorientowal ze mieli krecic na +48 a nie lokalnie (+49) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > ja myślałem że o mnie zapomnieli... ale w przyrodzie nic nie ginie Przypomnieli sobie o Tobie nawet dwa razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > inny sklep motocyklowy - Louis ale tez z niemiec, kiedys mi dowcip zrobil i zablokowal na karcie > kase za 2/3 zamowienia, a dzien czy 2 dni pozniej na 3element, potem przyszla paczka z 2/3 > zamowienia, a tydzien pozniej ostatni element > na szczescie mnie w domu nie bylo i odbierala, bo bym pewnie z jakas inkwizycja dzwonil , a tak > na spokojnie wyslalem im maila z pytaniem OCB i mi odpowiedzieli ze kase sciagaja w momencie > wyslania towaru, a ze mieli jakis problem z magazynem i na stanie 3element byl ale fizycznie > to nie, wiec w ramach dobrej wspolpracy handlowej sciagneli go specjalnie dla mnie i wyslali > osobna paczka na swoj koszt (stad takie dziwne lokowanie kasy). Podobno nawet do mnie > dzwonili, ale pewnie sie nikt nie zorientowal ze mieli krecic na +48 a nie lokalnie (+49) No to ciekawy przypadek, być może w mojej sytuacji jest podobnie, ciekawe tylko czy jest możliwe aby np. nie mieli części mojego zamówienia i stwierdzili że wyślą to co mają a reszte anulują, bez kontaktu ze mną. Ale właśnie dostałem przed chwilą od nich maila że wysłali zamówienie z numerem nadania: Quote: Thu, 03.01.2013 18:01 h -- The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically Thu, 03.01.2013 19:09 h Krefeld, Germany The international shipment has been processed in the parcel center of origin więc pewnie w poniedziałek się dowiem co sobie wymyślili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > The international shipment has been processed in the parcel center of origin > więc pewnie w poniedziałek się dowiem co sobie wymyślili a nie mozesz po prostu nasmarowac maila z pytaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > a nie mozesz po prostu nasmarowac maila z pytaniem? Ale ja tak lubię niespodzianki A na poważnie tak chyba zrobię, angielski chyba nie będzie dla nich stanowił problemu ? Po Niemiecku to ja nie dam rady, a mimo to że mają teoretycznie polski adres www swojej strony to nie liczę na to aby odpisali po Polsku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 A co to polo ma takiego wspanialego ze nie mozna tego kupic w polsce ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > A co to polo ma takiego wspanialego ze nie mozna tego kupic w polsce ? nie wiem co ma polo ale w louis.de wózek rothewald wyszedl 30% taniej niz w pl, nawet doliczaja koszty przesylki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 > A co to polo ma takiego wspanialego ze nie mozna tego kupic w polsce ? Niemieckie sklepy motocyklowe mają czasami ciekawe promocje poza sezonem, o ile zrealizują całe zamówienie to oszczędzę trochę grosza Między innymi kurtkę mesh na cieplejsze dni sobie zamówiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 > nie wiem co ma polo ale w louis.de wózek rothewald wyszedl 30% taniej niz w pl, nawet doliczaja > koszty przesylki No właśnie czasami można coś fajnego trafić w dobrej cenie a przesyłka np. w POLO do polski kosztuje tylko 4,95 Euro, w hein-gericke powyżej 400zł jest wysyłka gratis, w innych nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 7 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 Gdyby kogoś interesowało to wysłali mi część zamówienia a reszty nie dostanę, bo sprzedali więcej niż mieli (mimo że gdy zamawiałem to była oczywiście informacja że jest na stanie). Quote: We are sorry that we can not deiver you your whole order. czyli "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 > Gdyby kogoś interesowało to wysłali mi część zamówienia a reszty nie dostanę, bo sprzedali więcej > niż mieli (mimo że gdy zamawiałem to była oczywiście informacja że jest na stanie). > Quote: > We are sorry that we can not deiver you your whole order. > czyli "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi" nie, to nie tak, przeciez skasowali cie tylko za to co moga dostarczyc czy moze jednak nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 > gdy zamawiałem to była oczywiście informacja że jest na stanie To nie nTwoj problem, zamowiles gdy bylo wiec musza dostarczyc prawo handlowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 7 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 > nie, to nie tak, przeciez skasowali cie tylko za to co moga dostarczyc czy moze jednak nie? Ale była informacja że produkt jest dostępny, w sumie anulowali te rzeczy na których mi najbardziej zależało. Jedyny ich plus za to że był w tym czasie jakiś rabat 10euro przy zamówieniu powyżej 100 i nie skasowali tego rabatu mimo że to co wysłali zostało tylko na 80E (-10 rabatu). To się im chwali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 7 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 > To nie nTwoj problem, zamowiles gdy bylo wiec musza dostarczyc prawo handlowe Tylko ciekawe jak ich do tego zmuszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 > Ale była informacja że produkt jest dostępny, w sumie anulowali te rzeczy na których mi najbardziej > zależało. > Jedyny ich plus za to że był w tym czasie jakiś rabat 10euro przy zamówieniu powyżej 100 i nie > skasowali tego rabatu mimo że to co wysłali zostało tylko na 80E (-10 rabatu). To się im > chwali. lepiej by pewnie bylo jakby zapytali czy chcesz niekompletne zamowienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 > Tylko ciekawe jak ich do tego zmuszę odpowiednim pismem, rozumiem, ze jak sie nie zna jetyka, to sie ciezko pisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 > odpowiednim pismem, Tak, niech napisze przedsądowe wezwanie do ugody z żądaniem wydania towaru... > rozumiem, ze jak sie nie zna jetyka, to sie ciezko pisze. Jesteś tego doskonałym przykładem Przykład: Quote: To nie nTwoj problem, zamowiles gdy bylo wiec musza dostarczyc prawo handlowe Jeśli kolega naskrobie do POLO coś w tym stylu, to mu przyślą kodeks handlowy, kodeks cywilny, kpk lub inne opasłe tomisko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 > Tak, niech napisze przedsądowe wezwanie do ugody z żądaniem wydania towaru... > Jesteś tego doskonałym przykładem > Przykład: Quote: > To nie nTwoj problem, zamowiles gdy bylo wiec musza dostarczyc prawo handlowe > Jeśli kolega naskrobie do POLO coś w tym stylu, to mu przyślą kodeks handlowy, kodeks cywilny, kpk > lub inne opasłe tomisko... Romano, osmiele sie twierdzic, ze prawo handlowe w Niemczech znam troche lepiej a Ty niestety wypowiadasz sie o rzeczach o ktorych niemasz pojecia Wiesz co to jest Lockvogel Angebot ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 > Romano, osmiele sie twierdzic, ze prawo handlowe w Niemczech znam troche lepiej I bardzo dobrze, jestem za! ! > Wiesz co to jest Lockvogel Angebot ? Nie wiem i nie chcę wiedzieć, jak 99,99% userii AK, bo ta wiedza jest mi absolutnie zbędna. A teraz Ty napisz, na jakie odszkodowanie może liczyć kolega, który dostał część zamówienia? Co ma przysłać POLO, skoro towaru nie ma? Ja wiem, że kolega ma prawo dochodzić swoich praw i takie tam bla, bla, bla... ale na co może liczyć w praktyce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 > A teraz Ty napisz, na jakie odszkodowanie może liczyć kolega, który dostał część zamówienia? 5 milionow Euro A tak na powaznie. Mial jakas szkode / strate ? Wiec jakie odszkodowanie ? W PL tez sie odszkodowanie dostaje ? Ma prawo zadac towaru po tej cenie i tyle. Sklep odmawia idzie sie do adwokata ( w praktyce w pismie cytuje sie odpowiednie paragrafy ). Sprzedajacy nie moze reklamowac towaru po danej cenie, jezeli to robi, to musi miec zapas na conajmniej jeden dzien i to nie 5 czy 10 sztuk. > Co ma przysłać POLO, skoro towaru nie ma? Jak niema ? Wycofali z produkcji ? MAja zalatwic ten towar po tej cenie i w wiekszosci przypadkow sa w stanie, tyle, ze latwiej sie wylgac niz zalatwic bo wiadom trzeba jezeli nie dplacic to sprzedac bez marzy. > ale na co może liczyć w praktyce? Na towar ktory zamowil. Sprzedajacy musi udowodnic, ze mial tego wystarczajaca ilosc, a to nie jest takie latwe. Wszystko kwestia wyklucenia sie albo face to face albo pisemnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > Sprzedajacy nie moze reklamowac towaru po danej > cenie, jezeli to robi, to musi miec zapas na conajmniej jeden dzien i to nie 5 czy 10 sztuk. Nie wiem, jak w POLO, ale w każdej ulotce ze sklepu pisze: "Oferta ważna do dnia XXX lub do wyczerpania zapasu". Idziesz do sklepu i towaru nie ma, a w ulotce jest, czyli go oferują. Co im robisz - karczemną awanturę? > Jak niema ? Wycofali z produkcji ? > MAja zalatwic ten towar po tej cenie i w wiekszosci przypadkow sa w stanie, tyle, ze latwiej sie > wylgac niz zalatwic bo wiadom trzeba jezeli nie dplacic to sprzedac bez marzy. > Na towar ktory zamowil. Sprzedajacy musi udowodnic, ze mial tego wystarczajaca ilosc, a to nie jest > takie latwe. > Wszystko kwestia wyklucenia sie albo face to face albo pisemnie. Dobra, bo widzę, że żyjemy w równoległych światach... W PL warunkach pewnie nie doczekał byś się odpowiedzi ze sklepu, nie mówiąc o dodatkowej dostawie towaru, BO TY SOBIE TEGO ŻYCZYSZ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > lepiej by pewnie bylo jakby zapytali czy chcesz niekompletne zamowienie Dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > odpowiednim pismem, rozumiem, ze jak sie nie zna jetyka, to sie ciezko pisze. Google translate i można pisać A tak na marginesie dhl.de też ma u mnie minusa, przesyłka wysłana 3 stycznia i ciągle jej nie ma u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.